Yanmayan Kablo ???
-
madem diyosunuz ki daha sokaklarımızı aydınlatamıyoruz.. öyleyse fikir bildirin.. ya da o sokakları aydınlattırmayan belediyelere karşı protesto yapın.!
bir ormanı aydınlatmak kolay değildir biliyorum.. ama ülkemizde bir sürü mühendis var.. bunlar biraz hesap yapsa bir halojen lamba ne kadar alanı aydınlatıyor diye.. ona göre bir sistem yapılabilir.. veya bazı yerlere sıcaklık sensörleri koyulabilir..
eğer böyle giderse ileride bırakın torunlarımızı, çocuklarımız dahi ormanın ne olduğunu bilmeyecekler.. sadece ansiklopedilerden okurlar.. buna bir çözüm bulmak şart!
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
underzero bunu yazdı:
-----------------------------aslinda guzel dusunce boyle bir konuya muhalefet olmak istemezdim ama bu tur malzemeler alinirken ihale ile veriliyor ve ihaleler hep kendi taraftari olan yandasi olan insanlara veriliyor,
hal boyle olunca kalitesiz malzeme kullaniliyor denetleme olmuyor goz yumuluyor vs oluyor vs oluyor.
-----------------------------
Bilgi-İşlemci misiniz?
:)
-----------------------------
:) cok mu belli oluyor
