Yanmayan Kablo ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    madem diyosunuz ki daha sokaklarımızı aydınlatamıyoruz.. öyleyse fikir bildirin.. ya da o sokakları aydınlattırmayan belediyelere karşı protesto yapın.!

     bir ormanı aydınlatmak kolay değildir biliyorum.. ama ülkemizde bir sürü mühendis var.. bunlar biraz hesap yapsa bir halojen lamba ne kadar alanı aydınlatıyor diye.. ona göre bir sistem yapılabilir.. veya bazı yerlere sıcaklık sensörleri koyulabilir..

    eğer böyle giderse ileride bırakın torunlarımızı, çocuklarımız dahi ormanın ne olduğunu bilmeyecekler.. sadece ansiklopedilerden okurlar.. buna bir çözüm bulmak şart! 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    8mm bunu yazdı:
    -----------------------------
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslinda guzel dusunce boyle bir konuya muhalefet olmak istemezdim ama bu tur malzemeler alinirken ihale ile veriliyor ve ihaleler hep kendi taraftari olan yandasi olan insanlara veriliyor,

    hal boyle olunca kalitesiz malzeme kullaniliyor denetleme olmuyor goz yumuluyor vs oluyor vs oluyor.

     -----------------------------

    Bilgi-İşlemci misiniz?

    :)

    -----------------------------

     

    :) cok mu belli oluyor 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 1840 Toplam Mesaj: 13