Yapmış Olduğumuz Interaktif Oyun (White Hat Sniper)
-
@drkill, kinect 2 kullandık hocam. Bahsettiğin aparart da vardı. Biz almadık hocam, her şeyi üniversite karşıladı. Bazı arkadaşlar drone ile projeyi yaptı, üniversite drone aldı bi de ayaklarıyla kontrol edebilecekleri bir pad aldı. Bizdeki kinect de yeni alınmış.
mesela burada var
biz önce wiimote ile yapacaktık o yüzden ben ses olayını hallettim, wiimote çok sıkıntılı oldu bağlantı açısından o yüzden kinect e geçtik, bir daha ses ile falan uğraşmamak için böyle kullandık.
@lightsaber, kendini geliştiriyorsun hocam fark edebiliyorum böyle devam et :) çalışırken dikkatini dağıtacak şeyleri uzaklaştır .. :)
Toplam Hit: 3058 Toplam Mesaj: 22
