folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yarın TV Ye Çıkıyorum İnşaallah :)



Yarın TV Ye Çıkıyorum İnşaallah :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    müridler, başıma sık gelmeyecek olaylardan birisi oluyor yarın; sabah saat 8 ile 9 arasında, herhangi bir 15 dklığına TRT 1 e canlı yayın konuğu olarak çağrıldım. Liseler arası kısa film yarışmasında derece yapmamla ilgili olarak oraya gidiyorum. benden başka iki arkadaş daha var. tipimi bilmek isteyen profilime baksın zaten :P  bu önemli günümde beni yanlız bırakmayıp ekran başında olmanızı rica ediyorum müridler :)

    "o saatte kalkamam" esprisini yapacaklar; yapmayın şunu :)


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hadi hayırlı olsun bakalım birilerine kayıt yaptır kısmet olursa çocuklarına izletirsin hatta torunlarına :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    tebrikler :) inşallah hayatında bir dönüm noktası oluşturur ... Hayallerini gerçekleştirmen dileği ile ;)


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    O Saatte Uyanim Ben 

    Beni Kaldırdığın İçin Oscar Veririm Lan Sana :D 


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    yarın derken 7 saat sonraki zamanmı

    editcan: staj şeysinden 8'den önce evden çıkmam gerekiyoda cmt 'si sabahıysa izlerim :)

    2x editcan: bugünmüş :|


    (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    teşekkürler :)

     

    kerim bunu yazdı:
    -----------------------------

    yarın derken 7 saat sonraki zamanmı


    -----------------------------

    evet Cuma günü yani :)


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Hmm hayirli olsun , tv ye cikinca heycan yapma en onemli sey heycan yapmamak , rahat ol evindeymis gibi 


    the one and only yaramaz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Sen artık orda birey olarak kendini değil tarikati temsil ediyorsun kekeleyim,heycanlaniyim diyip karizmamızı çizme sakın ! İzlicem not vericem ona göre ;)


    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    tebrikler

     


    mademki türksün systeme göster ürksün
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1410965960988

     

    ulvinin hareketini bekliyoruz :)

    00:24 saniye +

     

     


    (:
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    bu projemde bana destek olan bütün tahribat.com üyelerine teşekkürü bir borç bilriim demessen tez kellen uçurula !!! hayırlısı olsun kardeşim :)


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 4286 Toplam Mesaj: 29