Yarın TV Ye Çıkıyorum İnşaallah :)
-
müridler, başıma sık gelmeyecek olaylardan birisi oluyor yarın; sabah saat 8 ile 9 arasında, herhangi bir 15 dklığına TRT 1 e canlı yayın konuğu olarak çağrıldım. Liseler arası kısa film yarışmasında derece yapmamla ilgili olarak oraya gidiyorum. benden başka iki arkadaş daha var. tipimi bilmek isteyen profilime baksın zaten :P bu önemli günümde beni yanlız bırakmayıp ekran başında olmanızı rica ediyorum müridler :)
"o saatte kalkamam" esprisini yapacaklar; yapmayın şunu :)
-
hadi hayırlı olsun bakalım birilerine kayıt yaptır kısmet olursa çocuklarına izletirsin hatta torunlarına :)
-
tebrikler :) inşallah hayatında bir dönüm noktası oluşturur ... Hayallerini gerçekleştirmen dileği ile ;)
-
O Saatte Uyanim Ben
Beni Kaldırdığın İçin Oscar Veririm Lan Sana :D
-
yarın derken 7 saat sonraki zamanmı
editcan: staj şeysinden 8'den önce evden çıkmam gerekiyoda cmt 'si sabahıysa izlerim :)
2x editcan: bugünmüş :|
-
teşekkürler :)
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
yarın derken 7 saat sonraki zamanmı
-----------------------------evet Cuma günü yani :)
-
Hmm hayirli olsun , tv ye cikinca heycan yapma en onemli sey heycan yapmamak , rahat ol evindeymis gibi
-
Sen artık orda birey olarak kendini değil tarikati temsil ediyorsun kekeleyim,heycanlaniyim diyip karizmamızı çizme sakın ! İzlicem not vericem ona göre ;)
-
tebrikler
-
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1410965960988
ulvinin hareketini bekliyoruz :)
00:24 saniye +
-
bu projemde bana destek olan bütün tahribat.com üyelerine teşekkürü bir borç bilriim demessen tez kellen uçurula !!! hayırlısı olsun kardeşim :)
