Yarın TV Ye Çıkıyorum İnşaallah :)
-
Tamam unutmayalım izleyelim de sen de bizi unutma tahribata selam çak bi şekilde. ;)
-
Bu projemde bana Manevi anlamda büyük destek veren tahribat.com üyelerine teşekkür ederim demeyi unutma... bide web siten varsa hemen düzgün bi tasarımla reklam yapmayıda unutma :)
-
çıktı mı acaba şuan ümraniye araştırma hastanesinden birileri çıktı tivibudan takip ediyorum.
-
Kisa zamanda olsa gordum seni . 3 kisiydizi bana gore en sagda sana gore en soldaydin .
Spiker : Genclerin 3'uyle tansima firsatimiz oldu . Sonunda meslegimizi gururla birakicaz bu delikanlilara gibi birseyler diyordu .
Takim elbise ustune kirmizi kiravat giymistin :)
Edit : + olarak adamin sitesi galiba http://www.xanimation.tr.cx/ kisa film diye 2 tane film koymus burdan izliyebilirsiniz eger oysa .
-
Claros bunu yazdı:
-----------------------------
Kisa zamanda olsa gordum seni . 3 kisiydizi bana gore en sagda sana gore en soldaydin .
Spiker : Genclerin 3'uyle tansima firsatimiz oldu . Sonunda meslegimizi gururla birakicaz bu delikanlilara gibi birseyler diyordu .
Takim elbise ustune kirmizi kiravat giymistin :)
-----------------------------
Kaçırdık adamı... -
Kaçırdık mı lan ?
-
herkese teşekkür ederim yakında yükleycem kaydı inş
Claros bunu yazdı:
-----------------------------
adamin sitesi galiba http://www.xanimation.tr.cx/ kisa film diye 2 tane film koymus burdan izliyebilirsiniz eger oysa .
-----------------------------onlar bayaa eski ne zamandır düzenlemiyorum o siteyi. ,
Film burada; www.cikmazfilm.net.tc
-
ya tbt tişörtü giy yada yakana kırmızı karanfil tak))
