

Yaşam Şifresi (Source Code) Bu Filmin Sonunu Tam Olarak Anlayan Var Mı ?
-
--------- spoiler ---------------
anlamayanlar bok atmasın. Adam değiştirdiği paralel gerçeklikte kalıyor, o paralel gerçeklikte o bomba yüklü minibüs ihbar ile bulunuyor, treni o adam kendi kurtarıyor ve geri kalan herşey aynı, asıl gerçeklikte ise, bu adamın fişi çekiliyor ve bu adam ölüyor. Paralel gerçeklikte eleman kadına mesaj çekiyor, kadın olayı anlamıyor bu herif nerden haber almış bu projeyi acep diye o doktorun yanına gidiyor, doktora tam sölicek, bir elemanda odasında bomba bulunduğu muhabbetini anlatıyo adama, sora doktor diyo bu proje elbet birgün test edilip birilerini kurtarcak mı öyle birşey söylüyor yani henüz test edilmedi demek istiyor.
Özetle eleman bu proje sayesinde iki paralel evren arasında geçiş yapabiliyor, zaten sen durdur dünyayı kurtar demiyolar, sadece bombayı kim koymus onu bul diyolar, sen kurtarsanda o ancak ordaki paralel evreni etkiler burda bi bok değilşmez diyo doktor bir ara. Eleman yine de durdurmak için son kez geri gidiyo durduruyo da sonra o paralel evrende kendi kalıyo, diğerinde ölmüş oluyo.
--------- end of spoiler --------
Belki tam açıklayamadım ama öle işte ben birkere izledim anladım çokta karışık deildi ama güzel filmdi.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
--------- spoiler ---------------
anlamayanlar bok atmasın. Adam değiştirdiği paralel gerçeklikte kalıyor, o paralel gerçeklikte o bomba yüklü minibüs ihbar ile bulunuyor, treni o adam kendi kurtarıyor ve geri kalan herşey aynı, asıl gerçeklikte ise, bu adamın fişi çekiliyor ve bu adam ölüyor. Paralel gerçeklikte eleman kadına mesaj çekiyor, kadın olayı anlamıyor bu herif nerden haber almış bu projeyi acep diye o doktorun yanına gidiyor, doktora tam sölicek, bir elemanda odasında bomba bulunduğu muhabbetini anlatıyo adama, sora doktor diyo bu proje elbet birgün test edilip birilerini kurtarcak mı öyle birşey söylüyor yani henüz test edilmedi demek istiyor.
Özetle eleman bu proje sayesinde iki paralel evren arasında geçiş yapabiliyor, zaten sen durdur dünyayı kurtar demiyolar, sadece bombayı kim koymus onu bul diyolar, sen kurtarsanda o ancak ordaki paralel evreni etkiler burda bi bok değilşmez diyo doktor bir ara. Eleman yine de durdurmak için son kez geri gidiyo durduruyo da sonra o paralel evrende kendi kalıyo, diğerinde ölmüş oluyo.
--------- end of spoiler --------
Belki tam açıklayamadım ama öle işte ben birkere izledim anladım çokta karışık deildi ama güzel filmdi.
-----------------------------işte kafamıza takılan soru burda geliyo. paralel dediğin zaman zaman mekan aynı. kişiler ve olaylar farklı olur. zaman mekan olay kişiler aynı sadece gidiş yolu farklı. yani bir anlamda paralel de olsa zamanda geriye dönüş söz konusu ve bunun sonucunda olayları değiştiriyor. rusların yapmak istediği şey. ruhu tamamen matematiksel olarak çözücez. ve bilgisayara veri olarak aktarılabilir hale getiricez. işte bu film bunu yapıyor diye düşündüm. adam öldü fakat düşünme akıl hafıza. kısacası beden dışındaki herşey. ( beyin bazılarımıza göre beyin + ruh ) taşınmış oldu. ve artık kendi beyninde değil. yazılımın içinde hayatına devam ediyor.
-
adam geçmişte kalmıyor geleceğede gitmıyor kaynak kodu tasarlayan adamın filmin başında söyleidklrine dikkat ederseniz paralel evrenler teorisinin gerçekleştiği görülüyor filmde.Eleman paralel bir evrenlerdne birinde yaşıyor
-
-
Film sonunda Arkadaşımın tepkisi süperdi. '' Ulan 8 dklık film çekmişler 10 defa izlettiler " :D
-
assasin creed değilmi la bu :D geçmişe gitsekte biraz kuzeyli köle siksek.. :D
-
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
izlemeyın bos muhabbet zaman kaybı fiyasko.. mantıga sıgmayan bir film dusunmeye bıle vakıt harcamadım valla :)
-----------------------------Evet filmin her yanı paradox, vucüduna girdiği adam (trende kızın karşısındaki gerçek şahıs) filmin sonunda ne oluyor ? onun hayatı nereye gidiyor peki :)
-
piskopatix bunu yazdı:
-----------------------------
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
izlemeyın bos muhabbet zaman kaybı fiyasko.. mantıga sıgmayan bir film dusunmeye bıle vakıt harcamadım valla :)
-----------------------------Evet filmin her yanı paradox, vucüduna girdiği adam (trende kızın karşısındaki gerçek şahıs) filmin sonunda ne oluyor ? onun hayatı nereye gidiyor peki :)
-----------------------------aslında adamın bedenine 8 dakikalığına giriyor ve olay bitince çıkıyordu. sonunda ise adamın bedeninde kalıcı olarak kalıyordu.
-
Esquire bunu yazdı:
-----------------------------
piskopatix bunu yazdı:
-----------------------------
BrighStar bunu yazdı:
-----------------------------
izlemeyın bos muhabbet zaman kaybı fiyasko.. mantıga sıgmayan bir film dusunmeye bıle vakıt harcamadım valla :)
-----------------------------Evet filmin her yanı paradox, vucüduna girdiği adam (trende kızın karşısındaki gerçek şahıs) filmin sonunda ne oluyor ? onun hayatı nereye gidiyor peki :)
-----------------------------aslında adamın bedenine 8 dakikalığına giriyor ve olay bitince çıkıyordu. sonunda ise adamın bedeninde kalıcı olarak kalıyordu.
-----------------------------Aslında filmi sıçırtan yeri orası 8 dakikalık bir bilgi varsa. Filmin sonunda kızla çıkıp dolaştıgı dünya nasıl varlıgına devam etti. Yani olay şu 8 dakikalık filmin içine giriyoruz oyuncu biz oluyoruz. 8 dakika bitince filmde bitiyor biz uyanıyoruz. Açıklanamayan kısmı 8 dakikadan sonraki kısmı nasıl oluştu ?
-
Mantık hatalarıyla dolu bir film 8 dk geçtikten sonra adam bi şekilde ölüyor neden ölüyor acaba alın yazısı gibi bişey mi demek istiyorlar kaderinde varsa olur demek mi istemişler :))