folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Yaşamın Sırları....



Yaşamın Sırları....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    iyi ne güzel anlatmışsında bu işler böyle yürümüyo be hocam onlar evrenin yasası toplumların her ne kadar ahlak yasası diye tabir ettiğimiz normları olsa da kitabına uygun yürümüyo bu işler tamam kabulüm güzel düşünceler de ütopya be
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Valla Tespitler Doğru gibi geldi bana, Açıkçası Daha Önce Böyle bişey hiç Düşünmemiştim, Hakikatende benim Ekmeğimde Şerrimde Belamda Sevincimde Teknik Davalardan Geliyor, Çok İlginç yahu.

    Şöyle bir düşündümde Hakikatende başımdan Geçen Onca Güzel olaylar, Onca Şer ve Bela Her Şey Teknik Dava Yüzünden Geliyor neden Çünkü Teknikle Haşir Neşir Oluşumdan Dolayı.

    Genişletiyim YAzıyı Tamda Sevdiğim Konu Bu konu, Neden hiç Bir Karateciyle Musabakada yada Kavgada Bulmadım kendimi, Yada Neden Bir Bürokratla Tartışırken bulmadım kendimi, Yada Bir Karateciye veya Bürokrata Sarılmadım Öpmedim yanağından. Dimi HAkikaten de ilginç Du bakam İlerleyen Saatlerde Daha ne eklemeler Yapacam ben. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    edit kendime oha diyorum
    -----------------------------

    Yahu Fena Halde Koptum o ne yahu Rekor Sanırım Sende. :))))


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    edit kendime oha diyorum
    -----------------------------

    Yahu Fena Halde Koptum o ne yahu Rekor Sanırım Sende. :))))


    -----------------------------
    ilk defa bu kadar fazla yaptım çok heyecanlıyım biri demeden ben diyeyim dedim :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Odysseus bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sabır + Dua + Şükür bu üçlüyü uygula.
    -----------------------------

    soyut değilde daha somut yöntemler öneririm


    -----------------------------

    Yemek+Uyku+Sex
    Ama tabi bunlar sadeec dünyalık...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    ZoRKaYa bunu yazdı:
    -----------------------------
    Odysseus bunu yazdı:
    -----------------------------

    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sabır + Dua + Şükür bu üçlüyü uygula.
    -----------------------------

    soyut değilde daha somut yöntemler öneririm


    -----------------------------

    Yemek+Uyku+Sex
    Ama tabi bunlar sadeec dünyalık...

     


    ----------------------------

    O Değilde Bir Kere Ody nin kendi Soyut, Kendini Nasıl kabullenecek Ben orada kaldım. Ruhunu İspatlayabiliyormuki Her şeyde Somut Olsun diyip Duruyor. Ruhum Yok dersede Gülerim Vallahada Kopa Kopa Gülerim Hemde. :)

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Yaşamın tek sırrı vardır oda ;

    Yapman yada yapmaman gereken hertürlü davranısı dogmatik düşüncelere dayandırmadan kendi mantıgın ile çözebilecek fikri olgunluktan dogucak olan benligin ahlakını idrak etmektir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    yaşamın tek sırrı maddiyattan geçer.zenginsen zengin gibi davranırsın etrafındaki insanlar seni zengin gibi karşılar.zihnin ona göre ayarlıdır.genelde mutlusundur.

    ben zengin olsam çok farklı bir insan olurdum.daha merhametli daha sevecen.sigara bile içmezdim.şu ömrü uzatan sporlardan falanda yapardım belkide...ama insanlar yaradılışta kaderleri çizildiği için.dışarı çıkamıyorsun.yoruma katılmıyorum


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    "Secret" isimli kitabı okuyun :)

    Tamda ilk mesajı anlatıyor. Neyi düşünürsen onu yaşarsın, düşüncenle elde ettiklerin benzerdir der kendileri (:

    İlk başta iyi gaz oluyor ama 2-3 gün sonra hayatın yeniden üzerine geldiğini görünce boşveriyon :)

    Neyse... :)


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Pesimistiz ezelden. Hiçbirşey değişmedi, değişmeyecek. Hayatı olduğu gibi görüyoruz. At gözlüklerimiz yada kendimizi kandıracak yalanlarımız yok.

    λ
Toplam Hit: 3351 Toplam Mesaj: 25