Yavru Örümcek Maymun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Maymunun kilo fiyatı 107 dolar olarak belirlenmiş beyler. Yatırım yapmanın tam da sırası. Son birkaç ayda 7 dolarlık artış yaşandı ve ilk izlenimler kilo fiyatının 120 doları sallayacağı görüşünde.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Maymunun kilo fiyatı 107 dolar olarak belirlenmiş beyler. Yatırım yapmanın tam da sırası. Son birkaç ayda 7 dolarlık artış yaşandı ve ilk izlenimler kilo fiyatının 120 doları sallayacağı görüşünde.

    maymun çiftliğimi açsak hocam ne yapsak :D 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek
    DeadSoul bunu yazdı

    Ahahahaha :D :D


    Osuranın karşısında sıçmazsan götü yok derler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme

    http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/

    uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    hacı bunlar 30 40 sene yaşıyorlar benim bildiğim o kadar süre bakabilecek misin?

     

    birde erkek mi dişi mi düşünüyorsun?


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme

    http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/

    uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme

    E sonunda emeline ulaşabildin mi sen?


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam bunlar bebekken evcil kedi köpek gibi oluyormuş ama büyüyünce tam bir vahşi hayvan oluyormuş. Durup duruken 7 sene yemek veren sahibini ısırıp kolundan bacaindan parça kopardıkları birçok örnek varmış.

    Noname: yukarda yazdığımı öğrenince ben de vazgeçtim sonradan =)

    HolyOne tarafından 19/Oca/14 16:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahin141
    sahin141's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme

    http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/

    uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme

    Aynen hocam birkaç tanesine denk geldim genelde başlıklı maymun satıyorlar hepside 450 TL nakliye ücreti istedi. Zaten yazışmalardan çaktım davayı hemen güven vermiyorlar.

    antivirus hocam bu hayvanların cifliği var üretimi yapılıyor. Petshoplarda dahi satılıyor ama herkes ellerinde tutmuyor maalesef çünkü birtek yavruları para ediyor.

    Ufak bi bahçem elimden geldiğince uygun bi alan yaratmaya çalışacağım. Yavru almamın sebebide ellimden geldiğince onu eğitmek. Üniversitemdeki arkadaşlar besliyorlardı baya eğitmişlerdi. Okula filan getiriyorlardı hiç sorun çıkarttıklarını görmedim.

    1 - 4 aylık bi erkek yavru bulabilirsem almak istiyorum acıkcası 

     

     

Toplam Hit: 6506 Toplam Mesaj: 28