Yavru Örümcek Maymun
-

-
Maymunun kilo fiyatı 107 dolar olarak belirlenmiş beyler. Yatırım yapmanın tam da sırası. Son birkaç ayda 7 dolarlık artış yaşandı ve ilk izlenimler kilo fiyatının 120 doları sallayacağı görüşünde.
-
Ayazz bunu yazdı
Maymunun kilo fiyatı 107 dolar olarak belirlenmiş beyler. Yatırım yapmanın tam da sırası. Son birkaç ayda 7 dolarlık artış yaşandı ve ilk izlenimler kilo fiyatının 120 doları sallayacağı görüşünde.
maymun çiftliğimi açsak hocam ne yapsak :D
-
DeadSoul bunu yazdı

Ahahahaha :D :D
-
Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme
http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/
uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme
-
http://animal.discovery.com/tv-shows/untamed-uncut/videos/spider-monkey-attacks-girl.htm
tehlikeli hayvanlarmış
-
hacı bunlar 30 40 sene yaşıyorlar benim bildiğim o kadar süre bakabilecek misin?
birde erkek mi dişi mi düşünüyorsun?
-
HolyOne bunu yazdı
Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme
http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/
uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme
E sonunda emeline ulaşabildin mi sen?
-
golgi bunu yazdı
http://animal.discovery.com/tv-shows/untamed-uncut/videos/spider-monkey-attacks-girl.htm
tehlikeli hayvanlarmış
Hocam bunlar bebekken evcil kedi köpek gibi oluyormuş ama büyüyünce tam bir vahşi hayvan oluyormuş. Durup duruken 7 sene yemek veren sahibini ısırıp kolundan bacaindan parça kopardıkları birçok örnek varmış.
Noname: yukarda yazdığımı öğrenince ben de vazgeçtim sonradan =)
HolyOne tarafından 19/Oca/14 16:37 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdı
Hocam aman dikkat nijeryalı dolandırıcıların tuzağına düşme
http://www.tahribat.com/Forum-Maymun-Dolandiricilari-146279/
uyanık ol internette yabancılardan alayım fln deme
Aynen hocam birkaç tanesine denk geldim genelde başlıklı maymun satıyorlar hepside 450 TL nakliye ücreti istedi. Zaten yazışmalardan çaktım davayı hemen güven vermiyorlar.
antivirus hocam bu hayvanların cifliği var üretimi yapılıyor. Petshoplarda dahi satılıyor ama herkes ellerinde tutmuyor maalesef çünkü birtek yavruları para ediyor.
Ufak bi bahçem elimden geldiğince uygun bi alan yaratmaya çalışacağım. Yavru almamın sebebide ellimden geldiğince onu eğitmek. Üniversitemdeki arkadaşlar besliyorlardı baya eğitmişlerdi. Okula filan getiriyorlardı hiç sorun çıkarttıklarını görmedim.
1 - 4 aylık bi erkek yavru bulabilirsem almak istiyorum acıkcası
