folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yaz İçin Egzersiz Tavsiyesi



Yaz İçin Egzersiz Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Okullar kapandı kapanacak, her yaz tatilinde yiyip içip pc başında oturma huyum var. Haliyle de göt göbek gidiyo :D Önerebiliceğiniz egzersiz tarzında birşey var mı? 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    p90x programı var. bunu hafif düzeyde sürekli uygulayabilirsin :) bu arada minecraftta pek görünmüyosun artık :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    aynısı benim içinde


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Yigit bunu yazdı

    p90x programı var. bunu hafif düzeyde sürekli uygulayabilirsin :) bu arada minecraftta pek görünmüyosun artık :)

    Programlamaya merak sardım oyun oynamaya vaktim olmuyor :D ama orada bi hesaplaşmamız olacak unutmuş değilim :D 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Nasıl bir şey istiyorsun? Kas kütlesi arttırmak mı? Yağ yakmak mı? Amacın ne?


    Şafak 1152!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Bende bütün yazı yaz okulu ve okulun spor salonunda geçirmeyi planlıyorum. 

    Spor salonunda hoca yok, önce koşu-bisiklet-eliptik bisiklet şeklinde 1 ay takılacağım, ardından da geçen sene gittiğim spor salonunda hocanın ayarladığı programdan başlayıp devam edeceğim. Nasıl işse öğrenci evinde kalıyorum, 6-7 kg aldım 1 yılda.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Kas yapıcaksan P90x3 ü öneririm, ama dahaçok işin zayıflamakla alakalıysa p90x seni çözer.Ama yapabilrmisin bilmem.P90 a başlamak için bir insanın birşeyler yaşamı olması, biryerlerden darbe alması,red edilmesi,yada içine cin girmesi gerek, ancak o gazla devam edebilirsin yoksa bulaşma p90x e boşuna 11 gb indirme :D

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı

    Nasıl bir şey istiyorsun? Kas kütlesi arttırmak mı? Yağ yakmak mı? Amacın ne?

    Yağ yakmak. Kilo vermekde değil amacım. Mesela bugün yaptığım şeyi söyleyeyim, sabah 10da uyanıp kahvaltı edip direk bilgisayara geçtim.Saat 8 oldu hala bilgisayardayım sadece 10 dakika kadar markete çıktım 3 ay böyle giderse kilo alabilirim almıyım diyorum 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Ben yürüyorum iyi etkisi oluyor. Kendime haftalık 30 km yürüyüş şartı koydum. Hava yağmassa uyguluyorum. Hafta içi mesaiden sonra evden eski kordon yeni kordon gitgel yapıyorum. Yaklaşık 5 km. işte çok yorulmadıysan biraz daha uzatıp kipaya gidiyorum daha iyi oluyor ki 8-9 km demek. Bu gün olduğu gibi cumartesileri çanakkale merkezdeki evimden kepez'e yürürüm gidiş geliş 15km den az fazla. Ayaklarımın altı acıyor ama olsun. Deprem olduğu günde yürüyordum. insanların binalardan koşarak kaçışlarını izleyip noluyor demiştim. Pazar günleri serbest yürüyüş günüm esenlere yada kipa ve terzioğlu kampüsüne yürürüm.
    Kendine yürüyüş kotası koy ve uygula. Kota km takibinden çok yerle ilişkili olsun yoksa km hesabından kafayı yersin. Tabi ilk şart boğazını tut. özellikle unlu şeyler (ekmek,pide,börek, lavaş arası döner çiğköfte vb., yarın ekmek arası köfte, mersin tantuni vb.) acayip kilo yapıyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Ben yürüyorum iyi etkisi oluyor. Kendime haftalık 30 km yürüyüş şartı koydum. Hava yağmassa uyguluyorum. Hafta içi mesaiden sonra evden eski kordon yeni kordon gitgel yapıyorum. Yaklaşık 5 km. işte çok yorulmadıysan biraz daha uzatıp kipaya gidiyorum daha iyi oluyor ki 8-9 km demek. Bu gün olduğu gibi cumartesileri çanakkale merkezdeki evimden kepez'e yürürüm gidiş geliş 15km den az fazla. Ayaklarımın altı acıyor ama olsun. Deprem olduğu günde yürüyordum. insanların binalardan koşarak kaçışlarını izleyip noluyor demiştim. Pazar günleri serbest yürüyüş günüm esenlere yada kipa ve terzioğlu kampüsüne yürürüm.
    Kendine yürüyüş kotası koy ve uygula. Kota km takibinden çok yerle ilişkili olsun yoksa km hesabından kafayı yersin. Tabi ilk şart boğazını tut. özellikle unlu şeyler (ekmek,pide,börek, lavaş arası döner çiğköfte vb., yarın ekmek arası köfte, mersin tantuni vb.) acayip kilo yapıyor.

    benim o tip yürüyücek yerlerim yok =/ İstanbul eyüp leş gibi sıcak zaten hava üstelik bu hafta sürekli bir yağmur yağma problemimiz var. 2-3 dakika atıştırıyor küt diye bir yapıştırıyor 10 dk aralıksız sağanak yağış sonra hiçbirşey yok. zaten ota boka hasta olan birisi olarak bir ıslansam 1 hafta yataktan kalkamam :D Okul kapanmadan önce iyiydim, 6 saat okul + 4 saat dershane iyi yoruluyordum şimdi hayatımdaki en büyük ekşın markete gitmek :D 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Yürümenin güzel bir yanıda şehri tanıyorsun. Yeni insanlar, yeni mekanlar görüyorsun. Normalde biryerden biryere arabayla giderken güzergah aşağı yukarı bellidir. Biliyorsan ara sokaklardan, bilmiyorsan yada mesafe uzaksa ana cadde ve sonrasında gideceğin yerin olduğu mahalle ve sokaktır güzergahın ama yürürken canın istediği gibi bilmediğin sokaklara dalıyorsun. Oha lan böyle yerlermi varmış diyeceğin çokşey göreceksin.
Toplam Hit: 1281 Toplam Mesaj: 19