folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Yediğiniz Dayaklar :)



Yediğiniz Dayaklar :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Allaha şükür, babamdan birde okuldaki hocalarım haricinde hiç dayak yemedim,

    Hep sıvışmanın bi yolunu buldum, hep işi bağlamanın bi yolunu buldum, dayak yeme potansiyelim olduğunda hep işi bağlayacak birini buldum :)

    Ama dayak cennetten cıkmadır ve özellikle eğitimde sonuna kadar gereklidir...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    küçükken abimden yedigim saçma sapan dayaklar hariç ne ögretmenden ne bişeyden dayak yemedim... bir çok kez bıçaklanmaktan + dayaktan kaçmayı bildim :D inş hepte uzarım :D ne böyle okkalı dayak (agız burun dagıtma) attım nede yedim kısaca :D mutluyum...


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    küçükken abimden yedigim saçma sapan dayaklar hariç ne ögretmenden ne bişeyden dayak yemedim... bir çok kez bıçaklanmaktan + dayaktan kaçmayı bildim :D inş hepte uzarım :D ne böyle okkalı dayak (agız burun dagıtma) attım nede yedim kısaca :D mutluyum...

    -----------------------------

    Abinden yediğin dayaklar cennetten cıkmadır abü :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw iyi hoş güzel olur onlar hem hatırladıkça gülüyoz ama bi insan kardeşi koşarak boncuklu tabancaya hedef olmadı diye kardeşini dövermi ya :D

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    şimdi hangi birini anlatsam ömrüm dayak yemekle geçti boş zamanlarımda hep dayak yerdim inş bi gün bende aticam ilkokulda hiç unutmam burnumun üzerine gelişi güzel bi tekme yemiştim hala hatirladikca basim döner.....

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkhanson
    arkhanson's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hayatta dedemden başka (o da 1-2 kere) hiç dayak yemedim..

    altta kalmadan çok iyi işin içinden sıyrılabiliyorum :) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    valla ne öyle adam gibi yemişliğim nede atmışlığım var..Küçükkene babam 2 tane patlatırdı yeterdi onlarda..

    Bir tek lise zamanı "Çevre ve Sağlık" dersi hocası "matemetik sınavına niye çalışmıyorusunuz,bu dersten öenmlemi" dedi, bütün sınıf olaraktan bi sıra dayağı yedik.Ertesi hafta da "benim dersimde nie başka dersin sınavina çalısıyorsunuz" diye 2. sıra dayağı yedik toptan..

    Şimdilerde kampüsten dışarı çıkmıyorum, zaten burdada kavga edince direk sktr ediyolar onadan stable durum :D


    "Less is More"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    çevre gereği çok kavgaya karıştım gençlik yıllarımda (: piçliğine gidiyoduk çıkışta 3-5 vurmak için elemanlara maksat rahatlamak

    en güzelini anlatıyım size.. lise çağım fırlamayım lise 2 fln

    neyse bigün adaya gidelim deidk ruhban okuluna gastede haber okumuşuz onun gazı atladık ada vapuruna gittik 10 kişiyle okul basıcaz kafaya bak bizdeki (: neyse bekle bekle çıkmıyo elemanlar yatılıymış bi kısmı zaten herneyse elemanlar bizi kapını önünde gördü bekçiye sataşıoz biz hafiften lan allahsız hoşt huşt diye.. ulan 5 dakka geçmedi başta okulun kapsındaki bekçi denen orospu çocuğu omak üzere bunlar 20 kişi falan öğrenci üstümüze daldılar taşlı sopalı bu ibne kapıyı bizi dövsün die açtı çocuklara.. neyse tabi bizim elemnlar vın benim dalgınlığıma geldi daha yere kapaklanamadan daldılar şerefsizler gavura vurur gibi vuruyo kafama kafamada bekçi vuruo artık dayak yemekten meme kıvamına gelirkene sıvıştım.. aradık bizim elemanları bu sırada polisdir falan geldi biz kendi aramızda kavga ettikja bi gidioz ilk vapurtla falan dedik pek sallamadılar bizi vapurların orda beklioz bizim tayfa geldi (: hani yüzüklerin efendisinde son anda boromirin ordusu gelir ya o şekil güneş arkalarından vuruyo ben sandalyeye yığılmışım tabi kalablığı görünce polis yine atladı kim siker polisi hurra koşuyoruz okulun oluğu tepeye arkamızdanda polis (: neyse bu ibne bekçiyi yatırdık yere ebesini siktik ibnenin sonra okulun içine daldık tabi bu sırada arabalı ekip geldi hepberaber çıkardılar copu dalıolar bize (: 2-3 elemanıda indirdik orda sonra polis aldı bizi götürdü adalar karakoluna .. inceden göt korkusu var tabi komsere anlattık bunları adam çok ciddi dinlio sonra güldü siktririn gidin lan dedi bidaha gelirseniz kırarım bacaklaırnızı falan ayağı ilk vapurla geçtik karşıya (: hey gidi hey

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    abü hazır ir2 buraya yazmışken onla geçen ve tamamiyle onun kuru kuruya delikanlılık yapma peşinde olmasının sonucunda yediğimiz dayağı anlatim.

    bi gün beyoğlu balans dayız.deli gibi içiyoruz.daha doğrusu ben deil ilkin içiyo ben sadece ufaktan ufaktan vodka yudumluyorum.ama ilkinin önünde mariachiler, efesler 4 dönüyo.nese tam karşıda 4 lü bi kız grubu ama yok böle bişi hepsi bi içim su.ikimizde kitlendik bunlara.neyse dedim ilkin geç oldu hadi kalkalım.yok diyo ben bunlara çakmadan şurdan şuraya gitmem.eve gidersem namerdim falan.

    neyse zaman ilerleri kızlar pas atıyo bu kızlara falan ama yinede tık yok.bi baktıkki kızların yan masasında 3 tane genç çocuk.kızlarla önceden tanışıyolarmıdır nedir anlamadık ama öle paslaşıolar flan aralarında.çocuklar kızlara bişiler verio ordan kuruyemiş bilmem ne vs. vs.

    sağıma bi baktım ilkin delirmiş.abi diom hadi kalk gidelim siktir et zaten baksana kaşar bunlar falan filan.yok diyo ben bunlara çakacam gitmem bu çocuklarında burda a.korum falan.tuttum kolundan kapıya kadar getirdim.hesabı flan ödedik tam çıkacaz kapının önünde o 3 çocuktan 2 si bizi beklio.

    demezlermi bizim kızlara nie baktınız.abi dedim ne bakması flan olurmu öle şey abimizsiniz flan ayağı çekiorum.bi yandanda ilkini arkama alıyorum zil zurna sarhoş sığır.bu arkandakine noluyo lan dedi çocuklardan biri.benim hiç biraz sarhoş sizle alakası yok abü dememe kalmadan ''ananın amı oluyo laayynnn'' die arkamdan bişe uçtuğunu hissettim.bi baktım ilkin adama kafayı geçirmiş.daha dorusu geçirememiş geçirmeye yeltenmiş herifi hafif sıyırmış.ama adamda hasar var tabi.dedim tamam burdan anca ölümüzü götürürler eve.ilkin adamlara dalıyo bende delikanlılığı bırakmamak için tak tk girdim adamlara ama ne fayda.içerdeki de geldi.bar elemanlarıda tanıdıkmıdır nedir bi de onlar daldı bize.tahmini 40 dk daayak yedik.

    işin komiği dayağı yedik bizim dükkan meydanda oraya çıkamıyoruz bi türlü.yürücek hal yok.nese zar zor çıktık.girdik bizim dükkana dönerciler flan noldu bilmem ne.ilkin hemen ortalığı velveleye verdi ya bize şöle sataştılar flan.haydaa dükkandan bi ordu aşşağa bara indi.adamların ağzını burnunu kırıp bizim önümüze getirdiler.tabi bizde hal flan yok hiç bişe yapamadık adamlara.

    öle bi anıdır işte a.k 3-4 aylk bişe.


    ... sorcerer & musket ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    mauha lan ipiş yazmadan bana sorsana (: ulan o 5 dakkalık yol 1 yıl gibi gelmişti ak (: en son yediğim dayaktır bu ama orda kafayı sıyırmadım abi ben adama gömdüm kafayı hatta benim kafa ondna şişti adsdsdsa
Toplam Hit: 17479 Toplam Mesaj: 66