Yemek Ver Lan!!
-
gençler havalar soğudu hayvanlar sıcaklarda zor mama bulurken bu soğuklarda daha zor oluyor kapınızın önüne bir kap mama koymak zor olmasa gerek.
kasaptan çorbalık tavuk alarak haşlayabilirsiniz kilosu 1-2 tl zaten kasaba dediniz mi oda size fazla fazla verir ((şerefsiz degilse))
tavukları haşlayıp içine ekmek koyabilirsiniz sonra hayvanlara servis ederek onları mutlu edebiliriz .
üşenmeyelim ve hepimiz bu akşam bunu yapalım,
emin olun bir hayvanın dostlugu bir insanın dostluğundan daha değerlidir.
imkanı olan bunuda yapsın arkadaşlar
http://www.tahribat.com/forum/adore-kedi-evi---10-tl-224946
KaptaN tarafından 30/Ara/16 16:41 tarihinde düzenlenmiştir -
koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...
-
-
Restorant,yurtlar,oteller gbi yerlerede başvurulabilir.Yemek artıklarını çöpe atıyorlar.Hoş köpekler çöptende yer ama güzelce yemek dururken
-
@KaptaN guzel noktaya deginmis
Her zamanyapmaya calisiyorum ozellikle evde artan yemek sulari dir yemektir ekmek dograrim koyarim ozellikle balik tavuk olunca mahalledeki kediler pesimde dolanir kendilerini delice sevdirmeleri beni benden aliyor
-
Lazmania61 bunu yazdı
koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...
Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar
-
SeRDaR bunu yazdıLazmania61 bunu yazdı
koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...
Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar
amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa
-
nurulmac11 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdıLazmania61 bunu yazdı
koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...
Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar
amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa
Türk milletine vur den öldürür mk bu ne la
Suriyelilerin hayatını skenler biziz adamlar keyfi gelmedi sen adamın hayatını çalmışın kapında ki yemek kabının derdindesin
Adamlar açlıktan yiyor kapının önünde ki kaptan yiyecek kadar zor durumdalar idrakini sktirtme
Hayvanları sevin dedik insanlıktan çıktınız gene mk .)
-
Tayga bunu yazdınurulmac11 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdıLazmania61 bunu yazdı
koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...
Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar
amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa
Türk milletine vur den öldürür mk bu ne la
Suriyelilerin hayatını skenler biziz adamlar keyfi gelmedi sen adamın hayatını çalmışın kapında ki yemek kabının derdindesin
Adamlar açlıktan yiyor kapının önünde ki kaptan yiyecek kadar zor durumdalar idrakini sktirtme
Hayvanları sevin dedik insanlıktan çıktınız gene mk .)
hırsızın hiç mi suçu yok
-
Oha aq suriyeliler hayvanlar için koyduğu yemeği yiyor diye kızan adam var. Plastik kabı çalmak nedir abi ne koyuyorsun kapıya bir yoğurt kabını kim çalar aq bokunu çıkarttıniz
Hayvanları sevipte aç bi adamın kapıdaki yemeği yemesine kızmak kadar tutarsız bir davranış olamaz
-
Keyr00t bunu yazdı
Oha aq suriyeliler hayvanlar için koyduğu yemeği yiyor diye kızan adam var. Plastik kabı çalmak nedir abi ne koyuyorsun kapıya bir yoğurt kabını kim çalar aq bokunu çıkarttıniz
Hayvanları sevipte aç bi adamın kapıdaki yemeği yemesine kızmak kadar tutarsız bir davranış olamaz
yaşadıgım olayı diyeyim eylül gibi kapıya bi damacanayı kestim içine yemek koydum köpekler için suriyelinin biri geldi yemegi göktü kabı götürdü bende peşinden koştum yakaladım napıyon lan dedim arapça konuşmaya başladı şimdi gelde... neyse .. hayvanları sevelim.
