folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yemek Ver Lan!!



Yemek Ver Lan!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    gençler havalar soğudu hayvanlar sıcaklarda zor mama bulurken bu soğuklarda daha zor oluyor kapınızın önüne bir kap mama koymak zor olmasa gerek.

    kasaptan çorbalık tavuk alarak haşlayabilirsiniz kilosu 1-2 tl zaten kasaba dediniz mi oda size fazla fazla verir ((şerefsiz degilse))

    tavukları haşlayıp içine ekmek koyabilirsiniz sonra hayvanlara servis ederek onları mutlu edebiliriz .

    üşenmeyelim ve hepimiz bu akşam bunu yapalım,

    emin olun bir hayvanın dostlugu bir insanın dostluğundan daha değerlidir.

     

     

    imkanı olan bunuda yapsın arkadaşlar 

    http://www.tahribat.com/forum/adore-kedi-evi---10-tl-224946

     

    KaptaN tarafından 30/Ara/16 16:41 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ek olarak :

    http://www.tahribat.com/forum/adore-kedi-evi---10-tl-224946


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Restorant,yurtlar,oteller gbi yerlerede başvurulabilir.Yemek artıklarını çöpe atıyorlar.Hoş köpekler çöptende yer ama güzelce yemek dururken


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    @KaptaN guzel noktaya deginmis 

    Her zamanyapmaya calisiyorum ozellikle evde artan yemek sulari dir yemektir ekmek dograrim koyarim ozellikle balik tavuk olunca mahalledeki kediler pesimde dolanir kendilerini delice sevdirmeleri beni benden aliyor


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Lazmania61 bunu yazdı

    koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...

    Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar 

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...

    Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar 

     

    amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa


    black implies white, self implies other, life implies death.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...

    Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar 

     

    amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa

    Türk milletine vur den öldürür mk bu ne la 

    Suriyelilerin hayatını skenler biziz adamlar keyfi gelmedi sen adamın hayatını çalmışın kapında ki yemek kabının derdindesin

    Adamlar açlıktan yiyor kapının önünde ki kaptan yiyecek kadar zor durumdalar idrakini sktirtme  

    Hayvanları sevin dedik insanlıktan çıktınız gene mk .)

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lazmania61
    Lazmania61's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek
    Tayga bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    Lazmania61 bunu yazdı

    koyalımda suriyeliler yiyo amk kediye köpeğe fırsat kalmıyor ki...

    Yeseler yine iyi de yemeği döküp kab plastik diye satmak için alıyorlar 

     

    amına koduğumun çocukları ya. çok sinirlendim bunu okuyunca. hitler gibi bi reyizimiz olsada suriyelilerden köpek maması yapsa

    Türk milletine vur den öldürür mk bu ne la 

    Suriyelilerin hayatını skenler biziz adamlar keyfi gelmedi sen adamın hayatını çalmışın kapında ki yemek kabının derdindesin

    Adamlar açlıktan yiyor kapının önünde ki kaptan yiyecek kadar zor durumdalar idrakini sktirtme  

    Hayvanları sevin dedik insanlıktan çıktınız gene mk .)

     

    hırsızın hiç mi suçu yok 


    Bize Tahribat.com'da TRABZON:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Keyr00t
    Keyr00t's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Oha aq suriyeliler hayvanlar için koyduğu yemeği yiyor diye kızan adam var. Plastik kabı çalmak nedir abi ne koyuyorsun kapıya bir yoğurt kabını kim çalar aq bokunu çıkarttıniz

    Hayvanları sevipte aç bi adamın kapıdaki yemeği yemesine  kızmak kadar tutarsız bir davranış olamaz

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Keyr00t bunu yazdı

    Oha aq suriyeliler hayvanlar için koyduğu yemeği yiyor diye kızan adam var. Plastik kabı çalmak nedir abi ne koyuyorsun kapıya bir yoğurt kabını kim çalar aq bokunu çıkarttıniz

    Hayvanları sevipte aç bi adamın kapıdaki yemeği yemesine  kızmak kadar tutarsız bir davranış olamaz

    yaşadıgım olayı diyeyim eylül gibi kapıya bi damacanayı kestim içine yemek koydum köpekler için suriyelinin biri geldi yemegi göktü kabı götürdü bende peşinden koştum yakaladım napıyon lan dedim arapça konuşmaya başladı şimdi gelde...  neyse ..  hayvanları sevelim.

Toplam Hit: 5638 Toplam Mesaj: 32
yemek vermezsen basur ol inşallah