folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yeni Bina "İnternet Kutusu" Kurulumu Hakkında



Yeni Bina "İnternet Kutusu" Kurulumu Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Vatandaş kendi çözümünü kendi buluyor.

    Güzel memleketim...


    Bilgi Güçtür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    wikwik bunu yazdı

    Vatandaş kendi çözümünü kendi buluyor.

    Güzel memleketim...

    Bizzat yaşayınca mecburen öğreniyorsun müridim ve malesef tüm şirketler  hizmet verip para kazanmak yerine, şu taahhütler ve sözleşmeler yüzünden kaz gibi yolma yolunu seçtiği için mecburen kendi işini kendin görüyorsun.

    Bu hat olmaması nedeniyle birbirimize girdiğimiz Superonline  ilede uğraşıyorum. Onlardan hatırı sayılır bir tazminat koparma yolunda ilerliyorum, olmadı en kötü yüklü bir ceza yedireceğim onlara.

    Tüm olaylar uğraşmazlar gözüyle baktıkları için böyle dallı budaklı oluyor. Madem öyle bizde ufak açıkları yakalamak zorundayız.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    Altair bunu yazdı

    o değilde başlığı birtek ben anladım sanırım.

    Hocam şimdi yeni bina yaparken bina içindeki tesisatı standartlara uygun olarak hazırlayıp Türk Telekom'a bağlantı için başvurmak gerekiyor. Bizim davar müteahhitler bunu yapmıyor. Adam taşındığı binada telefon hattı olmadığını TT'a başvurduğunda öğreniyor.

     

     


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    15 is gunu en gec ortalama 5 is gunu icindede kurulum yapmalari lazimr. Kurulum olmadan para alamadiklari icin baya acele ediyorlar yani en kisa surede kurulur.

    oksijen tarafından 28/Ara/14 01:38 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    hocam şuraya bir yaz derdini hele belki ararlar yardım ederler.

     

    http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Tesekkurler tum mesajlar icin, anlasilan beklemekten baska bir cozumu yok.


    Nerde o eski TBT...
Toplam Hit: 4131 Toplam Mesaj: 17