Yeni Chat Sistemim | Beta
-
Bi hortlatayım konuyu ilgilenen var mı acep scriptle :P
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------Bi hortlatayım konuyu ilgilenen var mı acep scriptle :P
-----------------------------geliştir sürekli ilgilenelim dostum.
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------Sistemi sürekli refresh yapmadan yükletmenin bir yolu varmı hocalar bilen var mı ?
-----------------------------
Mesaj 28 Temmuz 2012 (Cumartesi) Saat: 01:15'da TeRRoR tarafından düzenlendi. -
bari pooling falan yapsa, nedir abi bu saniyede refresh :)
node.js öğren hacı.
3 tane keyword var zaten chat sistemi yazacaksan..
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------bari pooling falan yapsa, nedir abi bu saniyede refresh :)
node.js öğren hacı.
3 tane keyword var zaten chat sistemi yazacaksan..
-----------------------------hocam node.js öğrenmeye çalıştım fakat türkçe kaynak yok. Birisi tarafından öğretilmedikçe o zor iş :D
Script linki isteyenler indirebilir : http://chat.ndmylmz.com/chat.rar
-
saniyede 100 kb veri indiriyor 10 saniyede 1 mb bandwith'in varsa uçtu bitti 1 saatte darman duman hocam :)
-
TeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------Sistemi sürekli refresh yapmadan yükletmenin bir yolu varmı hocalar bilen var mı ?
-----------------------------
Mesaj 28 Temmuz 2012 (Cumartesi) Saat: 01:15'da TeRRoR tarafından düzenlendi.
-----------------------------Var. Fakat sürekli refresh yapıyorsun yine ama sistemi kasmıyor. 0 kblık veri dönderiyor. yeni veri varsa geliyor jquery ile append yapıyor o şekilde ancak.
-
Kanka system log tutuyormu peki?? güvenilirmidir.?
-
hocam ben sana sistemin eksiklerini sayayım geliştirici olarak :D
- log tutmuyor
- herkes her adla giriş yapabiliyor / sadece kayıtlı kişilerin nickleriyle giriş yapılamıyor
- banlama sistemi yok
- özel oda sistemi yok / kilitli oda sistemi yok
- direk kullanıcılar arası mesaj sistemi yok
- çok kasıyor
- tasarımda eksikler / kaymalar var. Yani aslında yapılması gerekenler bunlar ama yapması zor :D
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------hocam ben sana sistemin eksiklerini sayayım geliştirici olarak :D
- log tutmuyor
- herkes her adla giriş yapabiliyor / sadece kayıtlı kişilerin nickleriyle giriş yapılamıyor
- banlama sistemi yok
- özel oda sistemi yok / kilitli oda sistemi yok
- direk kullanıcılar arası mesaj sistemi yok
- çok kasıyor
- tasarımda eksikler / kaymalar var. Yani aslında yapılması gerekenler bunlar ama yapması zor :D
-----------------------------Tamam zor da ee ne olacak proje böyle ortada mı kalacak??
