Yeni İşim Telefon Tamiri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    Hocam hayırlı olsun. Avrupa yakası ya da yakınında olsan mutlaka uğrardım.

    Gelelim soruna :D iphone 4s var. belki 8 senedir açık değil. açamadım. batarya değiştim olmadı. en son anakart değiştirdim.

    icloud yok. imei kayıtlı. her fonksiyonu çalışıyor jilet gibi ama servis yok.

    yapabilecek bir şey var mı buna ? eğer temiz icloudsuz anakartın varsa ya da bulursan daha kolay olur çözümü sanırım :D

    ben bulamadım. bulduklarım d 200 250 lira istiyolar. siktir kid dedim. telefon komple zaten 100 150ye satıyorlar :)

    Eyvallah.

    Abi dedigin gibi board bulsan dedigin fiyat ama fantezi niyetli alip kurcalanabilir. Ama her durumda bir iscilik maliyeti cikar ki kufur yememek icin bir sey yazmayayim :)


    Anıl
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    break bunu yazdı

    Bende 1 adet sıvı temaslı i4 ve bir adet wifi kartı ve şarj entegresi değişecek telefon var.

     

    Sıvı temaslı cihazdan bu 2 parçayı aktarma yapabilir miyiz eğer parçalar çalışıyor ise?

    Aktarma yaparim sivi temasi onlarda pert etmediyse denenmeye deger. Neredesiniz hocam?


    Anıl
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    yyasinn bunu yazdı

    Hayırlı, uğurlu olsun :)

    Insallah hocam sagolaisn


    Anıl
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    oinomaos bunu yazdı
    Seminerist bunu yazdı

    telefon tamiri işinde deli para var diyorlar.Parayı bulursan bizi görürsün

    😂 bir soylenti var. Bulursam ilk sana soyleyecegim hocam

    ^^`

    bol kazançlar, hayırlı işler dilerim.

     

    RitmFarbRacourci tarafından 11/Eki/20 20:01 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    oinomaos bunu yazdı
    Seminerist bunu yazdı

    telefon tamiri işinde deli para var diyorlar.Parayı bulursan bizi görürsün

    😂 bir soylenti var. Bulursam ilk sana soyleyecegim hocam

    ^^`

    bol kazançlar, hayırlı işler dilerim.

     

    Eyvallah dostum sagolasin


    Anıl
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    Advanced bunu yazdı

    hayırlı bereketli olsun 

    mi account hesabını sıfırlayabiliyor musun 

    Hocam maliyeti cok yuksek kredi sistemiyle yapiliyor. Her telefona da olmuyor. 

    Yakinsaniz getirin bir kac gun inceleyeyim 


    Anıl
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Advanced
    Advanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2015
    Erkek
    oinomaos bunu yazdı
    Advanced bunu yazdı

    hayırlı bereketli olsun 

    mi account hesabını sıfırlayabiliyor musun 

    Hocam maliyeti cok yuksek kredi sistemiyle yapiliyor. Her telefona da olmuyor. 

    Yakinsaniz getirin bir kac gun inceleyeyim 

    ben de mi9 se var  yakınım ama suanda aldığım adam ile çözmeye çalışıyorum :ama çözemediğim takdirde hem bilgi hem de  fiyatını ögrenmek istemiştim çözemezsem artık sana ugramam gerekecek :)


    Son zamanlarda yalan söylediniz mi ? Yalan Söylemek insan doğasının parçasıdır ve herkes yalan söyler.Söylemeyenler ise yalancıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oinomaos
    oinomaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2012
    Erkek
    Advanced bunu yazdı
    oinomaos bunu yazdı
    Advanced bunu yazdı

    hayırlı bereketli olsun 

    mi account hesabını sıfırlayabiliyor musun 

    Hocam maliyeti cok yuksek kredi sistemiyle yapiliyor. Her telefona da olmuyor. 

    Yakinsaniz getirin bir kac gun inceleyeyim 

    ben de mi9 se var  yakınım ama suanda aldığım adam ile çözmeye çalışıyorum :ama çözemediğim takdirde hem bilgi hem de  fiyatını ögrenmek istemiştim çözemezsem artık sana ugramam gerekecek :)

    Account size ait degil sanirim yoksa numarayla falan cozuluyor bir programa ihtiyac olmadan. 

    Siz bakin olmazsa bakariz oluyor mu olmuyor mu hocam


    Anıl
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    oinomaos bunu yazdı
    break bunu yazdı

    Bende 1 adet sıvı temaslı i4 ve bir adet wifi kartı ve şarj entegresi değişecek telefon var.

     

    Sıvı temaslı cihazdan bu 2 parçayı aktarma yapabilir miyiz eğer parçalar çalışıyor ise?

    Aktarma yaparim sivi temasi onlarda pert etmediyse denenmeye deger. Neredesiniz hocam?

    İzmir'deyim. Bu arada yanlış yazmışım, cihaz i6 olacaktı.

    Parçaları takıp denemek şart mı hocam? Sıvı temaslının üzerinde ölçü aleti vs ile anlayabilir misin çalışır durumda olduğunu?


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    oinomaos bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı

    Dostum sana challenge var :d iPhone 6 var elimde, hasarlı biraz, anakart hariç neredeyse her parça değişti, cinden getirttim yedek parçaları :D telefon ama açılmıyor şu ara, burada da mikroskopla felan tamir eden bir tanıdık var, adam altından girdi üstünden çıktı, elma gelince geri atıyor çözemedim dedi bıraktı, denerim dersen hafta içi müsait bir günümde kargolamak isterim.

    😂 hocam challenge accepted. Ancak hocam o kadar kurcalandiysa sonuc icin garanti vermeyecegim. Elmaya geliyorsa birsey olma ihtimali halen vardir diye dusunuyorum.

    Tamamdır ben sana dm den yürüyorum ozaman :D 


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 20596 Toplam Mesaj: 109
cep telefonu yazilim cep telefonu tamir