Yeni Kelimelerimiz Tdk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Bunların bikaçını zaten kullanıyoruz.. (Ör : Amortsiman = Yıpranma payı , Ülkücü = İdealist )Geri kalanın yarısı düz mantık ile çeviri yarısıda *ötten sallamasyon :)

    Ör: First lady= Baş bayan  , türbülans = Burgaç :S ) 

    Bu adamlar eglence arıolar galiba kendilerine :) 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    mayrip bunu yazdı:
    -----------------------------

    CD yerine yoğun teker diyor.

    otomobil yerine oturgaçlıgötürgeç

    otobüs yerine çok oturgaçlı götürgeç

    televizyon yerine : izlengeç

    bu yeni çıkan ipod yerine neden bişey bulamadı TDK ?

    aypod mu denilecek garip valla bende şaşırdım


    -----------------------------

    oturgaçlıgötürgeç in falan siyasi bir yalan olduğu ortaya çıkmıştı.Yani öyle birşey yok hocam hala inanmayalım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ya bu tdk dakilerin kafası hiç çalışmıyo, eskilerden üretmeye çalışcaklarına yeni kelimeler üretseler ya. türetince sürekli bi kısır döngü oluşuyo, ayrıca burda olduğu gibi kimseye beyendiremiyolar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    dalga geçilecek şeyler kadar kullanılacabilceğimiz şeyler de var. Bence hangilerini kullanabiliriz bu açıdan bakmak lazım.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlarınıza uçan top oynayalım mı diye sorun :D size gülsünler :C

     


    ///______________
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    '' idealist ''ülkücü''.''

    bu ne yaavvv:S:S:S 


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek
    açık söylemek gerekirse,ben bunları kullanmam. hem her dil yabancı kelimeleri içinde bulundurur,bulundurmalıdırda. bir dilin zenginleşmesinin yollarından biriside budur. gün içinde yabancı dillerden dilimize geçmiş bir çok kelime kullanıyoruz zaten farkında olmadan. ama benim dediğim yabancı kelime ihtali tikilerin herşeyi ingilizce söylemeye çalışmaları,bütün her yerin adlarının gavurca olması değil.

    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Azerıce sankı mq.


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek
    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------
    HolyDemon bunu yazdı:
    -----------------------------
    Omnuarliti bunu yazdı:
    -----------------------------

    terörist ''yıldırıcı'',
    idealist ''ülkücü''

    hele bunlar temelden sakat


    -----------------------------

    Rezillik hele hele ülkücü tümden rezillik


    -----------------------------

    çeviri olarak motomod karşılamaya çalışmışlar ama çok saçma olmuş.gerçek hayatta hiçbir şekilde kulanamazsın bunları.hiç mi kafaları basmıyo ya? yada kasten yapmışlar artık yoksa bunları yapanlara kafaları basmıyor demek istemiyorum.


    -----------------------------

    arkadaşım idealist kelimesinin karşılığı ülkücü demektir teröriste de yıldırıcı demişler abartmaya gerek yok..yada biliyosan söle onu kullanalaım:|


    Hakanlar Hakanı, Sultanlar Sultanı Cennetmekan II.Abdulhamid Han..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    CaPTiXX alala yok yaa hadi yaa :| way bee wah wah tüh tüh hadi yaa çok bilmişsin...
Toplam Hit: 3743 Toplam Mesaj: 30