Yeni Seyahat Sitemiz
-
Arkadaşlar herkeze merhaba uzun zamandır üzerinde çalıştığım projeyi sonunda faliyete geçirmiş bulunmatayız sitemizin ismi www.seyahatcim.com önerilerinizi bekliyorum eksiklerimiz vardır tabi içerikle ilgili birazda bilgi veriyim yaklaşık olarak 60a yakın otobüs firması ve bütün hava yolları firmalarıyla anlaşmayı sağlamış bulunmaktayız ayrıca ido seferlerinede sitemizden ulaşabilirsiniz
-
İlk dikkatimi çeken bir logonun eksik olması hocam
-
kovboy287 bunu yazdı
İlk dikkatimi çeken bir logonun eksik olması hocam
logo için bi arkadaşımız saolsun özel bi tasarım yapıcak onun dışında başka dikkatini çeken varmı hocam
-
Gezi falan düzenliyorsunuz sandım :D
Zeytun-i tarafından 18/Mar/13 15:47 tarihinde düzenlenmiştir
Hocam ileriye dönük uçak biletleri için nasıl bir indirim yaparsın mesela 3 ay sonra için :D
TBT ye özel bir şey varmı yoksa aynımı herkese :D
+
Tasarım baştan aşağı vasat hocam 2013'e göre :D -
keşke free template kullanmayaydınız hocam biraz amatör duruyor.
-
Zeytun-i bunu yazdı
Gezi falan düzenliyorsunuz sandım :D
Hocam ileriye dönük uçak biletleri için nasıl bir indirim yaparsın mesela 3 ay sonra için :D
TBT ye özel bir şey varmı yoksa aynımı herkese :D
+
Tasarım baştan aşağı vasat hocam 2013'e göre :Dfiyatlar şuanda bize indirimli olarak geliyo ama şirketle konuşup ayrıca fiyat alabilirim tahribat için oda gezi felanda düzenliyoruz onun içinde http://www.elbi.com.tr/ adresinden incelersin sitede biraz aceleye geldi 2013 için daha değişiklik yapıcaz
-
sokoban bunu yazdı
keşke free template kullanmayaydınız hocam biraz amatör duruyor.
fiyatlar özel olarak girdiğimiz için biraz böyle kullanmak istedik hoam
-
Biraz paraya kıyıp sitenin tasarımını değiştirirsen iyi olur.Bu haliyle göze hiç hoş gelmiyor.
-
Hocam sade olması güzel olmuş ama bir uyumsuzluk var gibi yani yanlış anlamanı istemem ama eleştrin diye koymuşsun sanki amatör gibi duruyor siteye giren bir güvensizlik hissedermiş gibi olur ve ek olarak sagdaki duyuru yazan kagıt iğrenç abi
düzenleme yapılırsa çok iş görür diye tahmin ediyorum hayırlı ugurlu olsun şimdiden
-
2 tane kayan yazı slide olmamış, ilk gözüme çarpan o oldu. Tamplate olarak ya özel tema kullan yada tasarımı kökten değiştir. Çok amatörce görünüyor müdür
-
Nibun bunu yazdı
Biraz paraya kıyıp sitenin tasarımını değiştirirsen iyi olur.Bu haliyle göze hiç hoş gelmiyor.
zamanla hocam oda
