Yeni Seyahat Sitemiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    Arkadaşlar herkeze merhaba uzun zamandır üzerinde çalıştığım projeyi sonunda faliyete geçirmiş bulunmatayız sitemizin ismi www.seyahatcim.com önerilerinizi bekliyorum eksiklerimiz vardır tabi içerikle ilgili birazda bilgi veriyim yaklaşık olarak 60a yakın otobüs firması ve bütün hava yolları firmalarıyla anlaşmayı sağlamış bulunmaktayız ayrıca ido seferlerinede sitemizden ulaşabilirsiniz

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kovboy287
    kovboy287's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2012
    Erkek

    İlk dikkatimi çeken bir logonun eksik olması hocam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek
    kovboy287 bunu yazdı

    İlk dikkatimi çeken bir logonun eksik olması hocam

    logo için bi arkadaşımız saolsun özel bi tasarım yapıcak onun dışında başka dikkatini çeken varmı hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Gezi falan düzenliyorsunuz sandım :D

    Hocam ileriye dönük uçak biletleri için nasıl bir indirim yaparsın mesela 3 ay sonra için :D

    TBT ye özel bir şey varmı yoksa aynımı herkese :D

    +

    Tasarım baştan aşağı vasat hocam 2013'e göre :D

    Zeytun-i tarafından 18/Mar/13 15:47 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    keşke free template kullanmayaydınız hocam biraz amatör duruyor.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Gezi falan düzenliyorsunuz sandım :D

    Hocam ileriye dönük uçak biletleri için nasıl bir indirim yaparsın mesela 3 ay sonra için :D

    TBT ye özel bir şey varmı yoksa aynımı herkese :D

    +

    Tasarım baştan aşağı vasat hocam 2013'e göre :D

    fiyatlar şuanda bize indirimli olarak geliyo ama şirketle konuşup ayrıca fiyat alabilirim tahribat için oda gezi felanda düzenliyoruz onun içinde http://www.elbi.com.tr/ adresinden incelersin sitede biraz aceleye geldi 2013 için daha değişiklik yapıcaz

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek
    sokoban bunu yazdı

    keşke free template kullanmayaydınız hocam biraz amatör duruyor.

    fiyatlar özel olarak girdiğimiz için biraz böyle kullanmak istedik hoam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nibun
    Nibun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2012
    Dişi

    Biraz paraya kıyıp sitenin tasarımını değiştirirsen iyi olur.Bu haliyle göze hiç hoş gelmiyor.


    hadi sevişelim..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hocam sade olması güzel olmuş ama bir uyumsuzluk var gibi yani yanlış anlamanı istemem ama eleştrin diye koymuşsun sanki amatör gibi duruyor siteye giren bir güvensizlik hissedermiş gibi olur ve ek olarak sagdaki duyuru yazan kagıt iğrenç abi

    düzenleme yapılırsa çok iş görür diye tahmin ediyorum hayırlı ugurlu olsun şimdiden 


    Zamanı durduramazsın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    2 tane kayan yazı slide olmamış, ilk gözüme çarpan o oldu. Tamplate olarak ya özel tema kullan yada tasarımı kökten değiştir. Çok amatörce görünüyor müdür


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek
    Nibun bunu yazdı

    Biraz paraya kıyıp sitenin tasarımını değiştirirsen iyi olur.Bu haliyle göze hiç hoş gelmiyor.

    zamanla hocam oda

Toplam Hit: 1577 Toplam Mesaj: 19