Yeni Tahri Wallpaper !
-
Evet Tahribat için biraz aradan sonra 2. çalışmamıda yapmış bulunmaktayım..
Diğeri mavi renklerinde falan daha açık renkliydi , ama bu tam Tahribat'a göre oldu bence : D

Evet yorumları alalım : D
-
bence süper olmuş.ellerine emeğine sağlık hacım
-
duman abartılı olmuş. idare eder
-
delikanlı of thw web?!?
dier sloganlardan birini yazsaydın keşke ama genel olarak güzel ;) daha dorusu garip olmuş biraz
-
abi bu iyi ama bi tanede delikanlı of the web yazısı olmadan yaparsan süper olur :D
-
Tahribat.Com yazısındaki kullandığın yazı tipini paylaşırmısın :D
güzel olmuş emeğe saygı
-
süper olmuş ellerine sağlık
-
Çok güzel olmuş çok vahşi and asi
-
-
başlangıç için güzel kardeş ellerine sağlık...
-
güzel olmuş güzel (:
Toplam Hit: 4601 Toplam Mesaj: 34
