Yeni Tahri Wallpaper !
-
MySteryHunter bunu yazdı:
-----------------------------
başlangıç için güzel kardeş ellerine sağlık...
-----------------------------
Kardeş yanlış anlamışın sen : )tahribat için 2. wallpaper'ım bu yoksa web/grafik tasarımında yaklaşık 3 yıldır varım : )
-
PSD sini PayLaşırmısın:)
-
Emeğine SağLık Hoja ;)
-
Type-R bunu yazdı:
-----------------------------saykohack up ettim..
isteyen aşağıdan çekebilir fontu..
-----------------------------
sağol hacı ;) -
harika
-
seco_carlos valla PSD dosyalarını paylaşmıyorum genellikle : )
holyone'ında dediği gibi sonra biri çıkar ben yaptım sen çaldın muhabbeti olur adamı deli ederler : )
lafım size değil ama forumda sanmıyorum ama belki olur kimsenin kafa atmasın diye paylaşmıyorum kısacası : )
-
yok hajı olmamış. şimdiye kadarkilerin hepsi dahah iyi. sen en iyisi br daha uğraş
-
hoca güzel olmus ellerine saglık :)
bide ekleyebilir misin hoca bişe sorcam
-
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------
yok hajı olmamış. şimdiye kadarkilerin hepsi dahah iyi. sen en iyisi br daha uğraş
-----------------------------
her görüşe saygım var : DCodemaster sana zahmet pm at sorununu eğer cevaplıyabiliyorsam bilgim yetiyorsa hemen cevaplarım : )
-
cok sevdim süper olmuş
