Yeni Yıl 2013

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    biz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    mettoman bunu yazdı
    biz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)



    müdür o kafayla geri sayım yaptınız mı :) 10, 9,8...3,2,1 heeeeey aheyoouoyo ve saat 13:21.

    Adamlar yeni yıla öğlen vakti giriyor amk :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    Mukavim_ bunu yazdı
    mettoman bunu yazdı
    biz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)





    müdür o kafayla geri sayım yaptınız mı :) 10, 9,8...3,2,1 heeeeey aheyoouoyo ve saat 13:21.



    Adamlar yeni yıla öğlen vakti giriyor amk :)


    Abi içmeden yapalım dedik o kafayla unuttuk bu konuya yazarken geldi aklıma
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    ‎2013 yılı , 1987'den beri her rakamın farklı olduğu ilk yıl olacak

    hadi ateistler bunu da açıklayın


    hepi börtday arkideşler

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    ‎2013 yılı , 1987'den beri her rakamın farklı olduğu ilk yıl olacak

    hadi ateistler bunu da açıklayın


    hepi börtday arkideşler

    2+0+1 = 3 = 2013 = 33 gördüğün gibi hala bişey değişmemiş

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    MUTLU YILLAR TÜRKİYEM :**.°★。˛ °. *★* *˛.
    ˛ °_██_*。*.../ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
    ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Tüm tarikatın yeni yılı hayırlara vesile olması dileğiyle

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Kipa'dan 1 litre jackimi aldım.

    Şimdi wowa giriyorum sabaha kadar yeter herhalde bana bu jack :p

    Mutlu seneler :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    yahu ne güzel eskişehire gececektim arkadasın yanına evde parti veriyolardı, amk işbankası hesap işletim ücretini alacak vakti buldu, parasız kaldık aq:@ neyse bi bf3 oynıyım ben


    imza
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    ugur0 bunu yazdı

    yahu ne güzel eskişehire gececektim arkadasın yanına evde parti veriyolardı, amk işbankası hesap işletim ücretini alacak vakti buldu, parasız kaldık aq:@ neyse bi bf3 oynıyım ben

    hacı bu ara kütahyada kimsede para yok =)


    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
Toplam Hit: 5716 Toplam Mesaj: 62