Yeni Yıl 2013
-
biz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)
-
mettoman bunu yazdıbiz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)
müdür o kafayla geri sayım yaptınız mı :) 10, 9,8...3,2,1 heeeeey aheyoouoyo ve saat 13:21.
Adamlar yeni yıla öğlen vakti giriyor amk :) -
Mukavim_ bunu yazdımettoman bunu yazdıbiz öğlen içtik abi öğlen girdik biz yıla malum liseliyiz evde de içemiyoz içebilen abilerim bi yudumda benim için alsın hadi iyi eğlenceler :)
müdür o kafayla geri sayım yaptınız mı :) 10, 9,8...3,2,1 heeeeey aheyoouoyo ve saat 13:21.
Adamlar yeni yıla öğlen vakti giriyor amk :)
Abi içmeden yapalım dedik o kafayla unuttuk bu konuya yazarken geldi aklıma -
2013 yılı , 1987'den beri her rakamın farklı olduğu ilk yıl olacak
hadi ateistler bunu da açıklayın
hepi börtday arkideşler -
tosun bunu yazdı
2013 yılı , 1987'den beri her rakamın farklı olduğu ilk yıl olacak
hadi ateistler bunu da açıklayın
hepi börtday arkideşler2+0+1 = 3 = 2013 = 33 gördüğün gibi hala bişey değişmemiş
-
MUTLU YILLAR TÜRKİYEM :**.°★。˛ °. *★* *˛.
˛ °_██_*。*.../ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥• -
Tüm tarikatın yeni yılı hayırlara vesile olması dileğiyle
-
Kipa'dan 1 litre jackimi aldım.
Şimdi wowa giriyorum sabaha kadar yeter herhalde bana bu jack :p
Mutlu seneler :D
-
yahu ne güzel eskişehire gececektim arkadasın yanına evde parti veriyolardı, amk işbankası hesap işletim ücretini alacak vakti buldu, parasız kaldık aq:@ neyse bi bf3 oynıyım ben
-
ugur0 bunu yazdı
yahu ne güzel eskişehire gececektim arkadasın yanına evde parti veriyolardı, amk işbankası hesap işletim ücretini alacak vakti buldu, parasız kaldık aq:@ neyse bi bf3 oynıyım ben
hacı bu ara kütahyada kimsede para yok =)
