Yeni Yıl 2013
-
Huerfanos bunu yazdı
İt gibi içtim çarpmadı , tripteyim giden paraya yanıyom.
Hocam en iyisi sen geri çık torbacıya git :D
-
casey bunu yazdıHuerfanos bunu yazdı
İt gibi içtim çarpmadı , tripteyim giden paraya yanıyom.
Hocam en iyisi sen geri çık torbacıya git :D
Uzağım hacı onlardan uzun süredir. İyi böyle.
-
casey bunu yazdıHuerfanos bunu yazdı
İt gibi içtim çarpmadı , tripteyim giden paraya yanıyom.
Hocam en iyisi sen geri çık torbacıya git :D
artık çok geç saat 00.00 ı gectı gecmıs olsun bidahakı seneye
-
seneye yeşi yeşil hatta yemyeşil peri görmek istiyorum..
-
mutlu seneler arkadaslar :))
-
new yorka henuz geldi yilbasi. times meydani yikiliyo.
psy, pitball, justin bieber times meydaninda sarki soyluyorlar.
http://www.stream2watch.me/live-tv/abc-live-stream
-
Gerçekten güzel bi yılbaşı oldu gerçi çoğu anı hatırlamıyorum ama:)kuzen sağolsun absolutdan tut jb sinden birasına kadar dolabı doldurmuştu 1 e kadar zor dayandım yatıvermişim şimdi kalktım:))
-
mizahi bunu yazdı
new yorka henuz geldi yilbasi. times meydani yikiliyo.
psy, pitball, justin bieber times meydaninda sarki soyluyorlar.
http://www.stream2watch.me/live-tv/abc-live-stream
Bizde evden ibrahim tatlısesi izleyelim amk
-
-
Geç oldu ama :D
JiggSaw tarafından 02/Oca/13 00:25 tarihinde düzenlenmiştir
İyi Yıllar MüridLer...
