folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Zelanda'da Yaşamak-Gitmek



Yeni Zelanda'da Yaşamak-Gitmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Merhaba müridler.

    Acaba hiç yeni zelanda'da yaşamış yada gitmiş mürid varmı aramızda?

    Okuldan sonra orada yaşamayı istiyorum.

    Daha önce kendisi yada yakını gidipte tecrübelerini anlatacak müridler vardır inşallah.

    Gitmek isteyen müridlerlede burada fikir alışverişi yapabiliriz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Burayıda alayım genel bilgileri falan eklerim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    varsa iyi olur ben de öğrenmek istiyorum.. ben avusturalyayı araştırmıştım sanırım benzer şartlar orada da geçerli. kalifiye eleman alıyorlar. ancak toefl 1 numaralı şart :) onun içiin de sıkı bir eğitim yapmak lazım.. bu olay yeni zelenda için de geçerli


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek

    Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bonibon
    Bonibon's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    veteriner lazim o zaman oraya yiha :D

    om mani padme hum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    ben dil kursu için gidebilirim gidersem ilk işim zaten tbt ile paylaşmak olacak ama bildiklerim bunlar : 

    - ingiltere konsolosluğundan vize almak yani kraliçe izin verirse :D

    bu yeterli ingiltere ile aynı koşullar diye biliyorum :)


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende istiyorum burayı bu yaz organik tarım mezunu olucam ve orada bu işi yapabileceğimi düşünüyorum.

    ingiltereden daha kolay sanırım göçmen alımları varmış , gitsem bir çiftlik kursam ne güzel işte. bide güzel koyları varsa pansiyon açarım

    sırf TBT den gelen misafirler yeter bana :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kartalenes bunu yazdı

    Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D

    profesyonel çobanım deyip gitmek lazım


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    kartalenes bunu yazdı

    Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D

    Adamlarda yeteri kadar koyun varmış bizim ülkeden kimseyi almazlar hocam.


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    sokoban bunu yazdı
    kartalenes bunu yazdı

    Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D

    Adamlarda yeteri kadar koyun varmış bizim ülkeden kimseyi almazlar hocam.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZBmw7SoHAz8

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Bilişim sektöründe her ülkede olduğu gibi burada da iş var.

    Evet toefl,ielts 1. şart.

    Ülkeye girmek zor,elit bi ülke.

    Domuz eti olayı yok,müridin dediği gibi ülke nüfusundan 20 kat falan fazla koyun var.

    Üniversiteleri dünyanın en iyi 50 üniversitesi arasında.

    Eğitim kalitesi gayet güzel,burdaki 4 yıllık eğitimler orada 3 yıl,yüksek lisansta 1 yıl.

    Ülkede sebze sıkıntısı var baya. O konuda iş yapılabilir.

    700 Civarında türk varmış.

    Kişi başına en çok yat düşen ülke(ne güzel istatistik)

    Gayet zengin,doğal güzelliğin kelime anlamını yeniden tanımlayabilecek kadar güzel bi ülke.

    pcdoktor636 tarafından 24/May/13 16:24 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2104 Toplam Mesaj: 12