Yeni Zelanda'da Yaşamak-Gitmek
-
Merhaba müridler.
Acaba hiç yeni zelanda'da yaşamış yada gitmiş mürid varmı aramızda?
Okuldan sonra orada yaşamayı istiyorum.
Daha önce kendisi yada yakını gidipte tecrübelerini anlatacak müridler vardır inşallah.
Gitmek isteyen müridlerlede burada fikir alışverişi yapabiliriz.
-
Burayıda alayım genel bilgileri falan eklerim.
-
varsa iyi olur ben de öğrenmek istiyorum.. ben avusturalyayı araştırmıştım sanırım benzer şartlar orada da geçerli. kalifiye eleman alıyorlar. ancak toefl 1 numaralı şart :) onun içiin de sıkı bir eğitim yapmak lazım.. bu olay yeni zelenda için de geçerli
-
Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D
-
veteriner lazim o zaman oraya yiha :D
-
ben dil kursu için gidebilirim gidersem ilk işim zaten tbt ile paylaşmak olacak ama bildiklerim bunlar :
- ingiltere konsolosluğundan vize almak yani kraliçe izin verirse :D
bu yeterli ingiltere ile aynı koşullar diye biliyorum :)
-
bende istiyorum burayı bu yaz organik tarım mezunu olucam ve orada bu işi yapabileceğimi düşünüyorum.
ingiltereden daha kolay sanırım göçmen alımları varmış , gitsem bir çiftlik kursam ne güzel işte. bide güzel koyları varsa pansiyon açarım
sırf TBT den gelen misafirler yeter bana :)
-
kartalenes bunu yazdı
Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D
profesyonel çobanım deyip gitmek lazım
-
kartalenes bunu yazdı
Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D
Adamlarda yeteri kadar koyun varmış bizim ülkeden kimseyi almazlar hocam.
-
sokoban bunu yazdıkartalenes bunu yazdı
Dün gece ayna programını izlemiştim ülkede 4.2 milyon insan 60 milyon koyun 20 milyon sığır yaşıyomuş :D
Adamlarda yeteri kadar koyun varmış bizim ülkeden kimseyi almazlar hocam.
-
Bilişim sektöründe her ülkede olduğu gibi burada da iş var.
Evet toefl,ielts 1. şart.
Ülkeye girmek zor,elit bi ülke.
Domuz eti olayı yok,müridin dediği gibi ülke nüfusundan 20 kat falan fazla koyun var.
Üniversiteleri dünyanın en iyi 50 üniversitesi arasında.
Eğitim kalitesi gayet güzel,burdaki 4 yıllık eğitimler orada 3 yıl,yüksek lisansta 1 yıl.
Ülkede sebze sıkıntısı var baya. O konuda iş yapılabilir.
700 Civarında türk varmış.
Kişi başına en çok yat düşen ülke(ne güzel istatistik)
Gayet zengin,doğal güzelliğin kelime anlamını yeniden tanımlayabilecek kadar güzel bi ülke.
pcdoktor636 tarafından 24/May/13 16:24 tarihinde düzenlenmiştir
