folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Zelanda'da Yaşamak-Gitmek



Yeni Zelanda'da Yaşamak-Gitmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    Ben, burali iki genc(25, 27) elemanla tanismistim, gencler arasinda issizlik probleminin yuksek oldugunu,  avustralya ya tasinmak icin firsat kolladiklarini soylemislerdi.

    Tam olarak hatirlamiorum ama elemanlarin ikisi de muhendisti.


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
Toplam Hit: 2101 Toplam Mesaj: 12