Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Etsem Mi ?
-
aynı şey kız arkadaşımın ve nerdeyse tüm sözelcilerin başına geldi hocam.. kız arkadaşımın sıralaması 54448 o kadar güzel tercihler yaptıkki 30 binden başladık 90 bine kadar.. ben eskişehirde okuduğum için gelebilecek yerlere eskişehir felan yazdık.. hiçbir yere yerleşemedi.. yani biz kesin gözüyle bakıyorduk anadolu üni veya osmangazi diye.. ama bu sıralamayla niğdeye bile yerleşemedi.. ve çevremdeki tüm sözelciler açıkta kaldı şu anda.. yani benim başıma gelse kıçımı yırtardım.. bence yapmalısın birşeyler.. sen yaptıklarını söyle biz burdan takip edelim olmadı bizde bişeyler yapmayı deneriz..
-
Deli_Dervis bunu yazdı:
-----------------------------
aynı şey kız arkadaşımın ve nerdeyse tüm sözelcilerin başına geldi hocam.. kız arkadaşımın sıralaması 54448 o kadar güzel tercihler yaptıkki 30 binden başladık 90 bine kadar.. ben eskişehirde okuduğum için gelebilecek yerlere eskişehir felan yazdık.. hiçbir yere yerleşemedi.. yani biz kesin gözüyle bakıyorduk anadolu üni veya osmangazi diye.. ama bu sıralamayla niğdeye bile yerleşemedi.. ve çevremdeki tüm sözelciler açıkta kaldı şu anda.. yani benim başıma gelse kıçımı yırtardım.. bence yapmalısın birşeyler.. sen yaptıklarını söyle biz burdan takip edelim olmadı bizde bişeyler yapmayı deneriz..
-----------------------------
Kitapçğın arkasında dilekçe var koduğumun ösym'si 5 tl karşlığında itirazları kabul ediyo ptesi dilekçeyi göndericem ben bakayım ne diycekler.. -
bu sene komiklikler oldu.. normalde ben açıköğretim genel kültür alanı mezunuyum.
haliyle yerleştirmelerde 0,12 ile çarpmaları gerekirken 0,15 ile almışlar :d
lisede sayısal öğrencisiydim, ama diplomam sayısal değil bakalım kayıtta bişe çıkacak mı :D
-
milyon dolarlık maddi manevi tazminat davası aç. ödeyemesinler batsınlar biz de kurtulalım nihaha
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
afrasiab bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.
Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar
Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.
İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.
-----------------------------
Daha kötü..
Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..
Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..
Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..
ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk
var bu işte..
-----------------------------6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .
-
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
afrasiab bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.
Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar
Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.
İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.
-----------------------------
Daha kötü..
Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..
Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..
Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..
ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk
var bu işte..
-----------------------------6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .
-----------------------------
Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan.. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
afrasiab bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.
Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar
Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.
İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.
-----------------------------
Daha kötü..
Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..
Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..
Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..
ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk
var bu işte..
-----------------------------6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .
-----------------------------
Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..
-----------------------------ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.
bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.
insallah itirazında bi netice cıkar.
alıntı :
ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.
okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük! -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
afrasiab bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.
Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar
Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.
İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.
-----------------------------
Daha kötü..
Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..
Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..
Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..
ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk
var bu işte..
-----------------------------6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .
-----------------------------
Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..
-----------------------------ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.
bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.
insallah itirazında bi netice cıkar.
alıntı :
ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.
okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük!
-----------------------------
ben sennki kadar aşağıyı yazmadım ama itiraz edicem..tavsiye ederim belki netice alırsın.. -
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
afrasiab bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.
Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar
Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.
İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.
-----------------------------
Daha kötü..
Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..
Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..
Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..
ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk
var bu işte..
-----------------------------6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .
-----------------------------
Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..
-----------------------------ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.
bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.
insallah itirazında bi netice cıkar.
alıntı :
ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.
okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük!
-----------------------------bu zamana kadar son sınıfa gelenlerin %50 si alanından pişman olurdu ve birşey yapamazdı.(sayısalcı keşke tmde olsak,tm ci keşke sözel olsak..)
Ama artık alan dışı uçuk birşey değil.Biyo kasana kadar edebiyat kasıp hukuğa girenler,türev kasana kadar tarih kasıp basın yayını sömürenler var.Buda bütün dengeleri kökten değiştirirdi.Ne olacağını kestiremiyorsunuz.Eminim ki o sonuçlar doğru ve sizler yeni sistemin kurbanlarısınız.
-
İtiraz etme hakkın var, ben olsam kesinlikle itiraz ederim. Sonuçta senin kaybedeceğin bişey yok ve dilekçe ile itiraz edeceğin için kale almama sanşları yok. Resmi olarak incelemeye alınacaktır.
