folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Etsem Mi ?



Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Etsem Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WingTsun
    WingTsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    aynı şey kız arkadaşımın ve nerdeyse tüm sözelcilerin başına geldi hocam.. kız arkadaşımın sıralaması 54448 o kadar güzel tercihler yaptıkki 30 binden başladık 90 bine kadar.. ben eskişehirde okuduğum için gelebilecek yerlere eskişehir felan yazdık.. hiçbir yere yerleşemedi.. yani biz kesin gözüyle bakıyorduk anadolu üni veya osmangazi diye.. ama bu sıralamayla niğdeye bile yerleşemedi.. ve çevremdeki tüm sözelciler açıkta kaldı şu anda.. yani benim başıma gelse kıçımı yırtardım.. bence yapmalısın birşeyler.. sen yaptıklarını söyle biz burdan takip edelim olmadı bizde bişeyler yapmayı deneriz..


    Karşılıklı duran iki aynanın tam ortasındayım.. Kendimi kendimden ayırmışım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Deli_Dervis bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynı şey kız arkadaşımın ve nerdeyse tüm sözelcilerin başına geldi hocam.. kız arkadaşımın sıralaması 54448 o kadar güzel tercihler yaptıkki 30 binden başladık 90 bine kadar.. ben eskişehirde okuduğum için gelebilecek yerlere eskişehir felan yazdık.. hiçbir yere yerleşemedi.. yani biz kesin gözüyle bakıyorduk anadolu üni veya osmangazi diye.. ama bu sıralamayla niğdeye bile yerleşemedi.. ve çevremdeki tüm sözelciler açıkta kaldı şu anda.. yani benim başıma gelse kıçımı yırtardım.. bence yapmalısın birşeyler.. sen yaptıklarını söyle biz burdan takip edelim olmadı bizde bişeyler yapmayı deneriz..


    -----------------------------

    Kitapçğın arkasında dilekçe var koduğumun ösym'si 5 tl karşlığında itirazları kabul ediyo ptesi dilekçeyi göndericem ben bakayım ne diycekler..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    bu sene komiklikler oldu.. normalde ben açıköğretim genel kültür alanı mezunuyum.

    haliyle yerleştirmelerde 0,12 ile çarpmaları gerekirken 0,15 ile almışlar :d

    lisede sayısal öğrencisiydim, ama diplomam sayısal değil bakalım kayıtta bişe çıkacak mı :D


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    milyon dolarlık maddi manevi tazminat davası aç. ödeyemesinler batsınlar biz de kurtulalım nihaha


    We can be more, we can be much more.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.

    Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar

    Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.

    İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.


    -----------------------------

    Daha kötü..

    Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..

    Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..

    Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..

    ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk

    var bu işte..


    -----------------------------

    6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .


    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Biyotbt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.

    Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar

    Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.

    İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.


    -----------------------------

    Daha kötü..

    Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..

    Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..

    Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..

    ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk

    var bu işte..


    -----------------------------

    6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .


    -----------------------------

    Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biyotbt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.

    Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar

    Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.

    İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.


    -----------------------------

    Daha kötü..

    Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..

    Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..

    Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..

    ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk

    var bu işte..


    -----------------------------

    6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .


    -----------------------------

    Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..


    -----------------------------

    ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.

    bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.

    insallah itirazında bi netice cıkar.

     

    alıntı :

    ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.

    okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük!


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biyotbt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.

    Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar

    Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.

    İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.


    -----------------------------

    Daha kötü..

    Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..

    Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..

    Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..

    ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk

    var bu işte..


    -----------------------------

    6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .


    -----------------------------

    Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..


    -----------------------------

    ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.

    bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.

    insallah itirazında bi netice cıkar.

     

    alıntı :

    ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.

    okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük!


    -----------------------------
    ben sennki kadar aşağıyı yazmadım ama itiraz edicem..tavsiye ederim belki netice alırsın..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek

    Andrei bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biyotbt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    afrasiab bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam yanılmıyorsam ea lık öğrencisisin.

    Bu sene sayısal öğrencilerinden büyük bir kısım tm den tercih yaptılar

    Fende yaptıkları için bu öğrenciler puanlarda ve sıralamalarda büyük yükseliş oldu.

    İtiraz et ama ben bir şey değişeceğini zannetmiyorum.


    -----------------------------

    Daha kötü..

    Sözelim Hocam ama tercih ettiğim bölümler ortak alan olarak geçiyor..

    Bence bu sene sistem oturmadı ve yanlışlık yapıldı.. Belki değişmeyecek ama ben itiraz edicem..

    Tamam diyelim hocam haklısın sayısalcılar ea' tercihi yaptı..

    ilk 10.000 ' e giripte yerleşemeyen tanıdığım var.. Bu adam yerleşemicekte bizmi yerleşicez Hocam.. Bence bi bokluk

    var bu işte..


    -----------------------------

    6bininci kız 33 bininci son tercihine girdi .


    -----------------------------

    Daha neleri var hocam.. Ben şansımı deniycem bakalım ne olucak .. Etrafından hiç duyan varmı daha önce itiraz edipte başarıyla ayrılan..


    -----------------------------

    ya kesin bi yanlıslık var. bu sene bu kadar fiyaskodan sonra 1 hafta gibi kısa bi süre icinde sonuc acıklayan ösym, kılavuzu yanlıs basarsa sonucları da pekala yanlıs cıkarabilir.

    bu kadar sacma sey olur mu arkadas. ben 100 bin düşük yeri yazdım giremedim ki tek ben degilmisim herkes bu durumda.

    insallah itirazında bi netice cıkar.

     

    alıntı :

    ösym klavuzunu götüme sokmama sebebiyet verendir. sıralamam beş bin olmasına rağmen, 16binlik okula girdim. hey gidi hey. anasını sikim sayın sözlük.

    okul iyi güzel.lakin lise orası galiba.apartman çünki. lise kazanmışım sözlük!


    -----------------------------

    bu zamana kadar son sınıfa gelenlerin %50 si alanından pişman olurdu ve birşey yapamazdı.(sayısalcı keşke tmde olsak,tm ci keşke sözel olsak..)

    Ama artık alan dışı uçuk birşey değil.Biyo kasana kadar edebiyat kasıp hukuğa girenler,türev kasana kadar tarih kasıp basın yayını sömürenler var.Buda bütün dengeleri kökten değiştirirdi.Ne olacağını kestiremiyorsunuz.Eminim ki o sonuçlar doğru ve sizler yeni sistemin kurbanlarısınız.


    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    İtiraz etme hakkın var, ben olsam kesinlikle itiraz ederim. Sonuçta senin kaybedeceğin bişey yok ve dilekçe ile itiraz edeceğin için kale almama sanşları yok. Resmi olarak incelemeye alınacaktır.


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
Toplam Hit: 5712 Toplam Mesaj: 30