Yerleştirme Sonuçlarına İtiraz Etsem Mi ?
-
chelishky bunu yazdı:
-----------------------------
İtiraz etme hakkın var, ben olsam kesinlikle itiraz ederim. Sonuçta senin kaybedeceğin bişey yok ve dilekçe ile itiraz edeceğin için kale almama sanşları yok. Resmi olarak incelemeye alınacaktır.
-----------------------------
Ptesi günü yapıcam itirazımı hocam.. 5 tl yatıracağım postalayacağım sora.. Birde sonuç alırsak demeyin keyfime =) -
bu sne bi b.kluk var hocam. Herkes aynı durumdan şikayet ediyor. yani 6 binde olan bir insan nasıl olurda 30bindeki yere dahi giremez. Tamam ea söz sayısal birbirlerinin yerini tutuyo fakat yani 3-5 bin deil ya 20-30 hatta 40 binlik sapmalar nasıl oluyor. Seneye millet neye güvenipte tercih yapıcak. Eskiden 3 aşşağı 5 yukarı tercih yapılır ve tutardı şimdi 200 bin aşağı 300 bin yukarımı tercih yapcaz bu kadarmı bi insanın hayatı ucuza alınır aq
-
hocam bunun yanında şöyle bir olay var sayısalcılar en az kendinden yirmi bin yüksek okullara yerleştiler.
-
bende zamanında 2009 sistemine laf ediyordum lan.
hale bak.
-
Sayısalda çok yok sanırım ama arkadaş ea 7bin olmuştu sondan 2. tercihine yerleşti 15bin civarı yani
-
Garanti derken ben de yerleşemedim, 100 Bin aşağısından tercih yaptım ama gelmedi. Bana pek koymadı sonuçta zaten okuyorum ama yine de yerleşmem gerelem bölüme yerleşemedim.
-
Bana koydu valla itiraz edicem mücadele edicem..
-
takipteyim yalnız şöyle bişiy var müridlerden biri kazanılmış haklar geri alınamaz dedi o halde zaten dolu olan kontenjanlara kimseyi yerleştiremeyecekler boş olanlar için ikinci tercihi bekleyecek herkes şu var aynı bölümleri yazıp da puanı düşük olanın yerleştiği ama yüksek olanın yerleşemediği bir örneğe dahi rastlanırsa herşey değişebilir yani puanı düşük olan yüksek olanın yerleşemediği bölüme yerleştiyse (ifade edemediğimi düşündüm) bana bu yıl çok saçma geliyo umarım herkes için hayırlısı olur
-
hocam arkadaşımın sıralaması 5400 lerde. yerleştiği yer kitapçığa göre 25000 alıcak. küfür gibiydi çocuğa. dokuz eylülü beklerken. ki dokuz eylülde 13000 le alıcam demiş. boluyu kazandı. amk nerdeyse yerleşemiycekti.
