folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Yeter Ülen Açıklıyorum. Al Sana SMS BOMB!



Yeter Ülen Açıklıyorum. Al Sana SMS BOMB!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek
    Açıklamayım dedim de baba yüraaa dayanmadı gene işte.
    Neyse.
    Ben 8-10 farklı sms bomb yöntemi buldum sölemesi ayıp.
    Ama bencillik ettim vermeyim dedim başta.
    Sona vazgeçtim. Alın dua edin bana olur mu?
    1 Tane açıklıyorum. Adam olursanız diğerlerini de açıklayabilirim.

    1- Denyo Launch v4.0 çalıştırınız.
    2- http://www.smsdriver.com/pro/coverage_eng.asp adresini denyo wizarddan açınız.
    3- Bir tane de modeminizin ayarlarının olduğu sayfayı açınız. )İ.Explorerdan)
    4- Sitede numarayı yazıp göndür tuşuna basınız.
    5- 20sn sonra ilk mesaj geldikten sonra durdurabilirsiniz. Gerisi kendiliğinden gidiyor 10 tane.
    6- Sonra modeme reset atınız.
    7- 4. Adımdan tekrardan göndürünüz. (Denyonun ana ekranından stop tuşuna basıp resetten sonra yeniden launch'a basabilirsinizde.)

    Siz bunları yapana kadar diğer mesajlar gidiyor bu sırada. Her seferinde 10 tane göndermiş oluyorsunuz. Her ip için 10 tane gönderme sınırı var. Proxy tavsiye etmiyorum. Pek randımanlı olmuyor.

    Eleştirilerinizi özelden yazınız.
    Teşekkürleri buraya alıyım pls.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    truvaa
    truvaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    modemi aç/kapa aç/kapa bu ARTEMA mı yaww :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    mugato bunu yazdı:


    Açıklamayım dedim de baba yüraaa dayanmadı gene işte. Neyse. Ben 8-10 farklı sms bomb yöntemi buldum sölemesi ayıp. Ama bencillik ettim vermeyim dedim başta. Sona vazgeçtim. Alın dua edin bana olur mu? 1 Tane açıklıyorum. Adam olursanız diğerlerini de açıklayabilirim. 1- Denyo Launch v4.0 çalıştırınız. 2- http://www.smsdriver.com/pro/coverage_eng.asp adresini denyo wizarddan açınız. 3- Bir tane de modeminizin ayarlarının olduğu sayfayı açınız. )İ.Explorerdan) 4- Sitede numarayı yazıp göndür tuşuna basınız. 5- 20sn sonra ilk mesaj geldikten sonra durdurabilirsiniz. Gerisi kendiliğinden gidiyor 10 tane. 6- Sonra modeme reset atınız. 7- 4. Adımdan tekrardan göndürünüz. (Denyonun ana ekranından stop tuşuna basıp resetten sonra yeniden launch'a basabilirsinizde.) Siz bunları yapana kadar diğer mesajlar gidiyor bu sırada. Her seferinde 10 tane göndermiş oluyorsunuz. Her ip için 10 tane gönderme sınırı var. Proxy tavsiye etmiyorum. Pek randımanlı olmuyor. Eleştirilerinizi özelden yazınız. Teşekkürleri buraya alıyım pls.


    şimdi ben bu adama     -lan s*kik once sen adam olda konusmayı ogren  o dediğin olayı zaten aklı olan herkez bilir okadar ugrascaama sadece modeme reset atıp baska sitelerdende yollarım a.qduuuum-      desem???    site uyelerine hakarete girermi sadece soruyorum bakın demiyorum..

    NesTo | same shit diffirent asshole
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    ulan mugatomusun nesın.agzımı acmıyım dıyom ama ıllakı ıstıyon.sen adam ol sonra buraya yaz.akıllı ol.cızerler...

    Was here...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek
    bana cevap yazan son iki adamın a*ını g*tunu sikerim desem diğer kullanıcılara karşı ayıp olur. O nedenle demiyorum.
    Bu sizin hakkınızdı benim suçum yok. Kendiniz başlatmasaydınız ezikler. Tekrar bu itlerin seviyesine düştüğüm için özür diliyorum. Bu foruma bi daha hiç bi katkıda bulunmuyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meLek
    meLek's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Dişi
    benim teLefonumda o ozeLLık war progerama gerek yokki...

    yıLan derisi ayakkabi giyer,kemer takar,çanta kuLLanır modeLLi arabaya binerim..TiKKy im heMde aLLahına kadar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    allam gafayı yicem sewiyesizliğimi bağışla abi bizi engin(?) bilgi ve kulturunden mahrum bırakma hay allam yaa

    NesTo | same shit diffirent asshole
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeriSaN
    PeriSaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    mugato bunu yazdı:


    Bu foruma bi daha hiç bi katkıda bulunmuyorum.


    Bu da yeni moda

    Dağlar Gışımış Yolcu Üşümüş Nasıl Edem Ben, Dağlar Harami Deşme Yarami PERİŞANIM Ben
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    meLek bunu yazdı:


    benim teLefonumda o ozeLLık war progerama gerek yokki...


    telefonunda bombermı var :S

    NesTo | same shit diffirent asshole
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    forum bi p..ten kurtuldu

    Was here...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    meLek bunu yazdý:


    benim teLefonumda o ozeLLýk war progerama gerek yokki...


    melek nasilya senin telefonda simdi sms bomber var  halla halla senin telefonne markasi filan bi soyle birde nerden yuklettin tabi varsaaaa

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Toplam Hit: 6269 Toplam Mesaj: 24