Ygs

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeLLB0y
    HeLLB0y's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2008
    Erkek

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
    -----------------------------

    Meslek lisesinde okuyorum ne farkı var hacı?


    -----------------------------
    ne farkı olcak git yaptır sen kaydını bankadan dekontu alıp. meslek anadolu ne farketcek hepsi aynı ygs ye giriyor sonuçta.


    The End
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    HeLLB0y bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    PoLLBuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
    -----------------------------

    Meslek lisesinde okuyorum ne farkı var hacı?


    -----------------------------
    ne farkı olcak git yaptır sen kaydını bankadan dekontu alıp. meslek anadolu ne farketcek hepsi aynı ygs ye giriyor sonuçta.


    -----------------------------

    Tamam beyler yardımınız için teşekkürler.


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BlackStorm
    BlackStorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2009
    Erkek

    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.osym.gov.tr/belge/1-12255/2011-ogrenci-secme-ve-yerlestirme-sistemi-osys.html

    baktım burda hesap numarası verilmemiş. Halk bankası oluyosa tamamdır eyw.


    -----------------------------

    Belgeleri indirip bakarsan gerekli bilgileri göreceksin. Her şey orada mevcut.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    bnde 2 yıllık bitirdim bu sene dgs ye gircem ama birde şansımı ygs de deniyim diorum ygsye girince puanımda düşüş olurmu dgsyi etkilermi acaba okul puanı sonuçta ikiside :D

     

    ÖSYM’nin Yapacağı Sınavlarda Sınav Ücretinin Yatırılabileceği Bankalar: Ziraat Bankası, VakıfBank, Halk Bankası, Akbank ve Garanti Bankası bazıları internet üzerinde olmalı ona göre dikkat edin yada bankaya sorun


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    kayıt başladı sınav martın son haftası

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SüperSperm.
    evsiz
    evsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2009
    Erkek

    ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk


    Bazı İnsanLar AnıLarıyLa AnıLıR Bazı İnsanLar AnaLarıyLa...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    evsiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk


    -----------------------------

    Aynen moruk erkene alınması kötü oldu


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    evsiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk


    -----------------------------

     

    tez değil hocam cıvık  :D:D


    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GangShot
    GangShot's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Ben hiç çalışmıorm amk sınava bakalım nolcak :D


    adamın teki yarın ölcem demiş yarmışlar ölmüş..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Coiner bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha toplamda 5 soru çözmedim la :|


    -----------------------------

    aynen ama basladım ben

Toplam Hit: 2942 Toplam Mesaj: 26