Ygs
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
-----------------------------Meslek lisesinde okuyorum ne farkı var hacı?
-----------------------------
ne farkı olcak git yaptır sen kaydını bankadan dekontu alıp. meslek anadolu ne farketcek hepsi aynı ygs ye giriyor sonuçta. -
HeLLB0y bunu yazdı:
-----------------------------
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
-----------------------------Meslek lisesinde okuyorum ne farkı var hacı?
-----------------------------
ne farkı olcak git yaptır sen kaydını bankadan dekontu alıp. meslek anadolu ne farketcek hepsi aynı ygs ye giriyor sonuçta.
-----------------------------Tamam beyler yardımınız için teşekkürler.
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12255/2011-ogrenci-secme-ve-yerlestirme-sistemi-osys.html
baktım burda hesap numarası verilmemiş. Halk bankası oluyosa tamamdır eyw.
-----------------------------Belgeleri indirip bakarsan gerekli bilgileri göreceksin. Her şey orada mevcut.
-
bnde 2 yıllık bitirdim bu sene dgs ye gircem ama birde şansımı ygs de deniyim diorum ygsye girince puanımda düşüş olurmu dgsyi etkilermi acaba okul puanı sonuçta ikiside :D
ÖSYM’nin Yapacağı Sınavlarda Sınav Ücretinin Yatırılabileceği Bankalar: Ziraat Bankası, VakıfBank, Halk Bankası, Akbank ve Garanti Bankası bazıları internet üzerinde olmalı ona göre dikkat edin yada bankaya sorun
-
kayıt başladı sınav martın son haftası
-
ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk
-
evsiz bunu yazdı:
-----------------------------
ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk
-----------------------------Aynen moruk erkene alınması kötü oldu
-
evsiz bunu yazdı:
-----------------------------
ağa sınav çok erken yahu bende mayısta diye sallıyordum ders çalışmayı. Şimdi sıçtı cafer bez getir tez sıçtı tez getir olduk amk
-----------------------------tez değil hocam cıvık :D:D
-
Ben hiç çalışmıorm amk sınava bakalım nolcak :D
-
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
daha toplamda 5 soru çözmedim la :|
-----------------------------aynen ama basladım ben
