Ygs Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    yukarda yazıyo hocam D:

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    MrAmor bunu yazdı:
    -----------------------------

    Okul puanın atıyorum 60 geliyosa 30 gelir yarısını kesiyolar


    -----------------------------

    yarısını değil, çarptıkları kat sayısı düşüyor tam emin değilim ama 0.8 yerine 0.5 sanırım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Mesela ben elektrik elektronik okuyorum diyelim sınava girdik başka bir üniversitede elektrik elektronik mühendisliğini kazandık orada sıfırdanmı başlarız yoksa 2. sınıftan devammı ederiz ?


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mesela ben elektrik elektronik okuyorum diyelim sınava girdik başka bir üniversitede elektrik elektronik mühendisliğini kazandık orada sıfırdanmı başlarız yoksa 2. sınıftan devammı ederiz ?


    -----------------------------

    Derslerin çakışırsa sorunlar çıkar hocam . 0 dan herhalde tam emin değilim ama derslerin çakışmasıyla alakalı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mesela ben elektrik elektronik okuyorum diyelim sınava girdik başka bir üniversitede elektrik elektronik mühendisliğini kazandık orada sıfırdanmı başlarız yoksa 2. sınıftan devammı ederiz ?


    -----------------------------

    allasen olurmu hocam öyle şey :))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mesela ben elektrik elektronik okuyorum diyelim sınava girdik başka bir üniversitede elektrik elektronik mühendisliğini kazandık orada sıfırdanmı başlarız yoksa 2. sınıftan devammı ederiz ?


    -----------------------------

    ikinci sınıftan devam etmek istiyorsun ygs ve lys ye girmene gerek yok. notların iyiyse yatay geçiş için geçmek istediğin üniversiteye başvurabilirsin. kontenjan varsa ve notların yeterli ise geçiş yapabilirsin. ygs ve lys ye girip tekrar kazanırsan 1. sınıftan başlamak zorundasın.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    benim demek istediğimde oydu aslında tam anlatamadm . arkadaşın söylediği gibi notların iyise geçiş yaparsın kaldıgın yerden devam edersin . ama geçiş yapacağın okuldaki kredilerin okudugun okuldaki kredilerle tutarlılık olayına dikkat et . bi arkadaşımn başına geldi krediler tutmadıgı için gittiği gibi geri döndü 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    bana 2010 yılında ygs ve lys de hangi konulardan kaç soru çıktığı lazım ama bulamıyorum. hangi konulardan soru çıkacağı yazıyor her yerde ama çıkanlar yazmıyor bulabilecek olan var mı?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    geçiş zor ya . kesin olarak sıfırdan başlıyoruz diyosunuz yani ? o zaman bidaha 35 lira bayılmanın manası yok


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    dersimlihacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçiş zor ya . kesin olarak sıfırdan başlıyoruz diyosunuz yani ? o zaman bidaha 35 lira bayılmanın manası yok


    -----------------------------
    hocam eğer 1. sınıfı geçtiysen kendi üniversitende, sınava girip yeni üniversite kazanınca gördüğün derslerden muaf oluyormuşsun. 1.sınıf dersleri iki üniversitede aynı ise direk 2 den başlayabiliyormuşsun galiba.
Toplam Hit: 2742 Toplam Mesaj: 22