YGS'de Hatalı Soru İddiası
-
Beyler doğru cevap a şıkkıdır 1 asal sayı değildir. ayrıca 7 asal sayı olduğundan 1 den ve kendisinden başka çarpanı yoktur.
En azından ben öyle hatırlıyorum.
-
Sistem hatalı zaten sorular doğru olsa ne yazar..
-
Soru o kadar salak ki "1 asal sayı deildir" doğruysa eğer komple yanlış:)
-
tacir bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler doğru cevap a şıkkıdır 1 asal sayı değildir. ayrıca 7 asal sayı olduğundan 1 den ve kendisinden başka çarpanı yoktur.
En azından ben öyle hatırlıyorum.
-----------------------------ii dedin hoş dedinde ösym nin cevap anahtarında cevap 15
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
tacir bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler doğru cevap a şıkkıdır 1 asal sayı değildir. ayrıca 7 asal sayı olduğundan 1 den ve kendisinden başka çarpanı yoktur.
En azından ben öyle hatırlıyorum.
-----------------------------ii dedin hoş dedinde ösym nin cevap anahtarında cevap 15
-----------------------------bende direk 15 yaptım sanırım 9'u 3*3 olarak düşünüyorlar onun için
1 çarpanı alamıyoruz asal olmadığı için yada öyle birşey :)
-
aq o olay benimde aklma geldi c'yimi yoksa b'yimi işaretledim bilmiyorum. Anlamıyorum bu soruyu 5-10 kişi hazırlamıyorki. her biri kendi alanında yüksek lisans bitirmiş proflar ordusu hazırlıyor ve sınava 2-3gün kalada değil. 1 ay kala başlıyorlar. soruları 1 haftada hazırla 30 dk gözden geçir ( benim tahminim) bu kadar basit. Soruyu hzırlamak zor olabilir çünkü rasgele soru herkes hazırlamaz ama tüm zeka yapını ölçen soru hazırlamak biraz zor ama burda zekayı zorlayan hiçbişe görmedm. Bu sınav full bilgiye dayalı bi sınav amq böyle sınavın
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
tacir bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler doğru cevap a şıkkıdır 1 asal sayı değildir. ayrıca 7 asal sayı olduğundan 1 den ve kendisinden başka çarpanı yoktur.
En azından ben öyle hatırlıyorum.
-----------------------------ii dedin hoş dedinde ösym nin cevap anahtarında cevap 15
-----------------------------Zaten soruyu da yanlış anlamışım :) Biz sıramızı savdık yeni nesiller;geleceğin avukatları, mühendisleri hatta başbakanları düşünsün.
-
aYNEN.
