Yine 7 Şehit Lanet Olsun...
-
milletimizin başı saolsun ..
yanlız sormak isterim dağdaki adam 10 yılın üstünde her türlü pisligi görmüş geçirmiş.
Bizim askerimizi bunu bile bile eğitiyorlar tamam ..;
ee ?
o kadar catışma gormemiş bu beceriden yoksun insanları neden gönderiyorlar..
özal döneminde de profesyonel takım kurulacaktı ? ..
niçin yapılmıyor bunlar hocalar ..niye her defasında böyle
neden 3 aylık asker tırım tırım dağlarda yanlış anlaşılmasın biraz " keklik gibi " şerefsiz soysuz allahsız kitapsız ya insan bile demek istemiyorum:@ bunları aramaya cıkıyor .. -
İsim neden açıklamıyorlar kuzenim Hakkari merkezde, sanırım bu bahsedilen birlikte telsiz telefon ile ilgilenilen bölümde görev yapıyor. Arayıp sormaya cesaret edemiyorum:S
-
ya sev ya terket kardeşime sonuna kadar katılıyorum, lakin benimde ekleyeceklerim var
akan bunca kanı görüpte , pkk paçavralarını indiremeyen , haydut çetesi ile uzlaşma yollarını arayan bir milletin varlığını etnik döküntülerin çıkarlarına kurban eden bu hükümete oy veren GERZEKLER , dilerim ki sizin evlatlarınız da geberir, karınıza kızınıza "gerilla" dediğiniz eşkiyalar biner
-
Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.
Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.
-
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.
Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.
-----------------------------çiller bizi güle oynaya avrupa birliğine girmeden gümrük birliğine sokan ve tüm ihracatımızı bitiren başbakan değil mi? Batı ne derse zamanında yaptı. Batı her zaman pkk nın var olmasını ve Türkiyenin doğuda ağır sanayi hamlelerini yapmalarını engellemek istiyorsa çillere terörür bitirtirmiydi? -
sadece açılıyoruz
-
Sabır taşı olduk..
Allah'tan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.
Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.
-----------------------------çiller bizi güle oynaya avrupa birliğine girmeden gümrük birliğine sokan ve tüm ihracatımızı bitiren başbakan değil mi? Batı ne derse zamanında yaptı. Batı her zaman pkk nın var olmasını ve Türkiyenin doğuda ağır sanayi hamlelerini yapmalarını engellemek istiyorsa çillere terörür bitirtirmiydi?
-----------------------------Çillerin gidişinin son cümlen ile bir ilgisi olup olmadığını bir düşün.Büyük bir medya tazgahı ile aşağlanıp küçük düşürlülerek indirildi.Tıpkı ecevitin gidişinden önce olduğu gibi.Son zamanlarda ecevitin hastalığı milletin gözüne sokulup bununla ilgili üstü kapalı bir dezerformasyon yaptılar.Tazgah aynı aktörler farklı.Bu da bize Türkiyede çıkarı olan ülkelerin çıkarlarına ters bir şeyler yapılmaya başlandığında nasıl taktikler kullandığını gösterir.Ben çillerin aranan umut olduğunu söylemiyorum,sadece çillerin bile tayyiptan çok daha fazla terör ile ilgili mücadele ettiğini belirtiyorum.
Bu da demek oluyor ki siyaset tarihimizin yüz karalarından bile daha az iş yapan bir hümüketin varlığını anlamak,ardından karşılaştırıp hesap sorma sürecine gitmek için bazı şeyleri idrak etmek anlamına gelir.
-
bu gidişle olur böyle
-
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.
Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.
-----------------------------çiller bizi güle oynaya avrupa birliğine girmeden gümrük birliğine sokan ve tüm ihracatımızı bitiren başbakan değil mi? Batı ne derse zamanında yaptı. Batı her zaman pkk nın var olmasını ve Türkiyenin doğuda ağır sanayi hamlelerini yapmalarını engellemek istiyorsa çillere terörür bitirtirmiydi?
-----------------------------Çillerin gidişinin son cümlen ile bir ilgisi olup olmadığını bir düşün.Büyük bir medya tazgahı ile aşağlanıp küçük düşürlülerek indirildi.Tıpkı ecevitin gidişinden önce olduğu gibi.Son zamanlarda ecevitin hastalığı milletin gözüne sokulup bununla ilgili üstü kapalı bir dezerformasyon yaptılar.Tazgah aynı aktörler farklı.Bu da bize Türkiyede çıkarı olan ülkelerin çıkarlarına ters bir şeyler yapılmaya başlandığında nasıl taktikler kullandığını gösterir.Ben çillerin aranan umut olduğunu söylemiyorum,sadece çillerin bile tayyiptan çok daha fazla terör ile ilgili mücadele ettiğini belirtiyorum.
-----------------------------Belkide sonlara doğru aklı başına geldi. Menderesi hatırlayınız. Koreye asker göndermeye kadar batının pek çok isteğini yerine getirdi.NATO ya girip içimizde süpernato örgütünü sokup bu gün tüm ulusalcıları toplatan fethullahçılar ile işbirliği yapan süper natoyuda içimize o sokmadı mı?
Sonra ne olduysa aklı başınamı geldi bilinmez Rusya ile ağır sanayi hamlelerine imza attı anTürkiye tam kalkınacakken pattt amerikan destekli bir cunta darbe yaptı :)....
Şablon hep aynı değilmi kardeş kullanıyor kullanıyor sonra kendi bitiriyor. Yarattığı gibi.....
