Yine 7 Şehit Lanet Olsun...
-
Bu gidişle daha çook şehit veririz bu siyasi iradesizlikle
-
klawyemden o kadar nefret cikiyorki bunlara karşi hangi ülkede var verin elimize silahi diyip carpişmaya hazir bir millet ? sorarim
Verin gidelim bittisin artik be bitsin kahpece vurulmalar
-
Bundan sonra açılımı destekleyenler açılımını anaların a..... yapsınlar.Sikerim böyle işi gün geçtikçe ciğerimizden bir parça kopuyor.Neden hiçbir şey yapamıyoruz neden?Biliyorum pkknın köklerinin nereye kadar uzandığını ama zamanında avrupaya kök söktürmüş bir ülke bu orospu çocuklarını alt üst edemeyecek kadar zayıf mı?Bundan önce verdiğimiz şehitler boşa mı,bugün verdiğimiz şehitlerde mi boş yere gencecik yaşlarında ölmüş olacak?Askerlik zamanım geldiğinde dağa çıktığım zaman sırf bu şehitler ve bu vatanı benim kadar seven halkım için ölmeye razıyım.Başkaları sikimde bile olmaz ister başbakan olsun ister cumhurbaşkanı...
Her neyse yazacak çok şey varda yazsak da nereye kadar.Allah şehit ailelerine sabır versin.
-
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.
Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.
-----------------------------çiller bizi güle oynaya avrupa birliğine girmeden gümrük birliğine sokan ve tüm ihracatımızı bitiren başbakan değil mi? Batı ne derse zamanında yaptı. Batı her zaman pkk nın var olmasını ve Türkiyenin doğuda ağır sanayi hamlelerini yapmalarını engellemek istiyorsa çillere terörür bitirtirmiydi?
-----------------------------Çillerin gidişinin son cümlen ile bir ilgisi olup olmadığını bir düşün.Büyük bir medya tazgahı ile aşağlanıp küçük düşürlülerek indirildi.Tıpkı ecevitin gidişinden önce olduğu gibi.Son zamanlarda ecevitin hastalığı milletin gözüne sokulup bununla ilgili üstü kapalı bir dezerformasyon yaptılar.Tazgah aynı aktörler farklı.Bu da bize Türkiyede çıkarı olan ülkelerin çıkarlarına ters bir şeyler yapılmaya başlandığında nasıl taktikler kullandığını gösterir.Ben çillerin aranan umut olduğunu söylemiyorum,sadece çillerin bile tayyiptan çok daha fazla terör ile ilgili mücadele ettiğini belirtiyorum.
Bu da demek oluyor ki siyaset tarihimizin yüz karalarından bile daha az iş yapan bir hümüketin varlığını anlamak,ardından karşılaştırıp hesap sorma sürecine gitmek için bazı şeyleri idrak etmek anlamına gelir.
-----------------------------şehit haberleri o kadar normal hal aldı ki adamlar çiller siyasetini tartışıyo
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
klawyemden o kadar nefret cikiyorki bunlara karşi hangi ülkede var verin elimize silahi diyip carpişmaya hazir bir millet ? sorarim
Verin gidelim bittisin artik be bitsin kahpece vurulmalar
-----------------------------byeren Bu Ülkede Sözü Geçenler Temizlemek İstese Gönderir Bizi Ama İstemiyolar. PKK Üzerinden Siyaset Yapıyolar
-
piçlerin yayın organında 30 askerin şehit edildiği yazıyor
-
Şehitlerimize Allahtan rahmet eğlesin...
-
Yeter artık a.q acilen milli bir harekat başlatıp şehirdede dağdada bunları temizlememiz lazım bu devlet yöneticileri bu genel kurmay başkanı bu başbakan bunların ekmeğine yap sürmekten başka bişey yapmadı iler başbuğ ilk geldiğinde ondan çok umutluydum her yerde övücü konular bile açıyodum söylerdim maffetti adam ülkeyi elinde sınır ötesi operasyon hakkı var vuracak yumruğunu masaya girecek oraya darbe yapmaya kadar ilerleyebilen bi ordu başbakandanmı çekiniyor hayret edilecek iş
-
Ne Şanlı Bir Ülkedir ki Üzerinde 1001tane Oyun Çevrilir.
Şuan Bdp nin Ve Akp İşine Geliyor Bu Şehitler ve Apo Denen Piçten Alınan Talimatla Yapılıyor Neden Mi ?
Çünkü Bakın Akp Açılım Açılım Deyip Başımızın Etini Yedi Tabi Açılım Bdpninde İşne Gelirdi Bunların En büyük Gerekçesi Neydi?
Efendim Terör Silahlı Kuvvetlerle Bitirilemez Diyorlardı Şimdi Apo dan Alınan Talimatla Askerimizi Vuran Pkklılar
AKP VE BDP nin Tezini Doğru Çıkarmak İçin Uğraşmaktadır .
Lanet Ve Beddua Askerimizin Vurulmasına Göz Yumup Üzerinden Siyaset Yapanlara
Lanet ve Beddua Kuzey Iraktaki Kamplardan Gelip Askerimizi Vurup Geri Kampa Dönenleri Temizlemek İçin Sınır Ötesi Hareket İzni Vermeyerek Göz Yumanlara
-
Neredesin mavi gözlüm nerdeeeee
http://video.google.com/videoplay?docid=3248252471204394442#docid=-6182577097071344405
