folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yine 7 Şehit Lanet Olsun...



Yine 7 Şehit Lanet Olsun...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Bu gidişle daha çook şehit veririz bu siyasi iradesizlikle


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    klawyemden o kadar nefret cikiyorki bunlara karşi hangi ülkede var verin elimize silahi diyip carpişmaya hazir bir millet ? sorarim 

     

    Verin gidelim bittisin artik be bitsin kahpece vurulmalar 


    asdasdsa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    Bundan sonra açılımı destekleyenler açılımını anaların a..... yapsınlar.Sikerim böyle işi gün geçtikçe ciğerimizden bir parça kopuyor.Neden hiçbir şey yapamıyoruz neden?Biliyorum pkknın köklerinin nereye kadar uzandığını ama zamanında avrupaya kök söktürmüş bir ülke bu orospu çocuklarını alt üst edemeyecek kadar zayıf mı?Bundan önce verdiğimiz şehitler boşa mı,bugün verdiğimiz şehitlerde mi boş yere gencecik yaşlarında ölmüş olacak?Askerlik zamanım geldiğinde dağa çıktığım zaman sırf bu şehitler ve bu vatanı benim kadar seven halkım için ölmeye razıyım.Başkaları sikimde bile olmaz ister başbakan olsun ister cumhurbaşkanı...

    Her neyse yazacak çok şey varda yazsak da nereye kadar.Allah şehit ailelerine sabır versin.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tantum
    tantum's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

     Bir zamanlar dil sürçmeleriyle alay ettiğimiz,salaklıklarıyla eğlendiğimiz çiller acı ama gerçek,şu ana kadar terörü bitirme noktasına getirmiş tek başbakan.Hem dağda hemde şehirde mücadele veriyordu.Pkk ya destek sağlayan iş adamlarınıda temizleyebiliyordu.Elinde liste ile mecliste pkkya destek veren iş adamlarını açık açık ortadan kaldıracağını söylemiş ve ardından peşi sıra faili meçhul ancak,pkkya destek verdiği hem emminyet sorgusunda hem mit raporlarıyla kesinleşmiş adamları kaldırmıştı.Başta behçet cantürk olmak üzere bu günlerde önünde diz çökülen adamların ağababalarından adamlar takır takır kurşunlanıp geberitildi.Dağdalarda,hem komandolar ile hemde kontragerillalarla büyük bir temizlik yapıldı.Geniş bir istihbarat ağı kurulup bölge neredeyse kontrol altına alınma noktasına gelmişti.En saldırgan politkalar evet yineliyorum acı ama gerçek çiller dönemindeydi.Kısaca halkın gözünde atarlı tutarlı tayyip reisin büzüğü,alaaddin çakıcının canlı yayınlarda fahişe bile dediği çillerin yanında bürüm bürüm bürülmüştür.Bu günün acıları hükümet kadar,icraattan çok şekile önem veren herkesin sorumluluğundadır.

     Herşey bir yana,şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun.Tanrı,ailelerine sabır versin.


    -----------------------------çiller bizi güle oynaya avrupa birliğine girmeden gümrük birliğine sokan ve tüm ihracatımızı bitiren başbakan değil mi? Batı ne derse zamanında yaptı. Batı her zaman pkk nın var olmasını ve Türkiyenin doğuda ağır sanayi hamlelerini yapmalarını engellemek istiyorsa çillere terörür bitirtirmiydi?


    -----------------------------

    Çillerin gidişinin son cümlen ile bir ilgisi olup olmadığını bir düşün.Büyük bir medya tazgahı ile aşağlanıp küçük düşürlülerek indirildi.Tıpkı ecevitin gidişinden önce olduğu gibi.Son zamanlarda ecevitin hastalığı milletin gözüne sokulup bununla ilgili üstü kapalı bir dezerformasyon yaptılar.Tazgah aynı aktörler farklı.Bu da bize Türkiyede çıkarı olan ülkelerin çıkarlarına ters bir şeyler yapılmaya başlandığında nasıl taktikler kullandığını gösterir.Ben çillerin aranan umut olduğunu söylemiyorum,sadece çillerin bile tayyiptan çok daha fazla terör ile ilgili mücadele ettiğini belirtiyorum.

     Bu da demek oluyor ki siyaset tarihimizin yüz karalarından bile daha az iş yapan bir hümüketin varlığını anlamak,ardından karşılaştırıp hesap sorma sürecine gitmek için bazı şeyleri idrak etmek anlamına gelir.


    -----------------------------

    şehit haberleri o kadar normal hal aldı ki adamlar çiller siyasetini tartışıyo

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    userus
    userus's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    klawyemden o kadar nefret cikiyorki bunlara karşi hangi ülkede var verin elimize silahi diyip carpişmaya hazir bir millet ? sorarim 

     

    Verin gidelim bittisin artik be bitsin kahpece vurulmalar 


    -----------------------------

    byeren Bu Ülkede Sözü Geçenler Temizlemek İstese Gönderir Bizi Ama İstemiyolar. PKK Üzerinden Siyaset Yapıyolar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    piçlerin yayın organında 30 askerin şehit edildiği yazıyor


    http://kocaer.me
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Şehitlerimize Allahtan rahmet eğlesin...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Yeter artık a.q acilen milli bir harekat başlatıp şehirdede dağdada bunları temizlememiz lazım bu devlet yöneticileri bu genel kurmay başkanı bu başbakan  bunların ekmeğine yap sürmekten başka bişey yapmadı iler başbuğ ilk geldiğinde ondan çok umutluydum  her yerde övücü  konular bile açıyodum söylerdim maffetti adam ülkeyi elinde sınır ötesi operasyon hakkı var vuracak yumruğunu masaya girecek oraya darbe yapmaya kadar ilerleyebilen bi ordu başbakandanmı çekiniyor hayret edilecek iş


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Ne Şanlı Bir Ülkedir ki Üzerinde 1001tane  Oyun Çevrilir.

    Şuan Bdp nin Ve Akp İşine Geliyor Bu Şehitler ve Apo Denen Piçten Alınan Talimatla Yapılıyor Neden Mi ?

    Çünkü Bakın Akp Açılım Açılım Deyip Başımızın Etini Yedi Tabi Açılım Bdpninde İşne Gelirdi Bunların En büyük Gerekçesi Neydi?

    Efendim Terör Silahlı Kuvvetlerle Bitirilemez Diyorlardı Şimdi Apo dan Alınan Talimatla Askerimizi Vuran Pkklılar

    AKP VE BDP nin Tezini Doğru Çıkarmak İçin Uğraşmaktadır .

    Lanet Ve Beddua Askerimizin Vurulmasına Göz Yumup Üzerinden Siyaset Yapanlara

    Lanet ve Beddua Kuzey Iraktaki Kamplardan Gelip Askerimizi Vurup Geri Kampa Dönenleri Temizlemek İçin  Sınır Ötesi Hareket İzni Vermeyerek Göz Yumanlara  


    De Get Yalan Dünya...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek
Toplam Hit: 6518 Toplam Mesaj: 43