folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yolcu Uçaklarında Bile Bile Ölüme Gitmek



Yolcu Uçaklarında Bile Bile Ölüme Gitmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeTr
    DeTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2010
    Erkek

    Halen En Güveli yolcu taşımacılığı Uçaklardır.


    Kelimeler Kanatır !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    DeTr bunu yazdı

    Halen En Güveli yolcu taşımacılığı Uçaklardır.

    Kesinlikle, senin bahsettiğin olaylar uçuş güvenliğini etkilemez söyleesin hostese seni tavan lambası yanan bi yere geçirir,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Az önce Atatürk ve Gökçen'de tüm iniş ve kalkışlar iptal edildi. Şu anda tekrar iniliyor. Yan rüzgar 17 knot civarı (oldukça yüksek). bu uçakların nasıl indiklerini merak edenler youtube'a "crosswind" yazarsa, şu an içinde bulunan yolcuların ruh halini tahayyül edebilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    RockZs bunu yazdı

    Az önce Atatürk ve Gökçen'de tüm iniş ve kalkışlar iptal edildi. Şu anda tekrar iniliyor. Yan rüzgar 17 knot civarı (oldukça yüksek). bu uçakların nasıl indiklerini merak edenler youtube'a "crosswind" yazarsa, şu an içinde bulunan yolcuların ruh halini tahayyül edebilir.

    ben de p.tesi dönüyorum umarım bu uçuşlar düzelir :) haberlerde gördüm ben de 

     

    durum vahim gibi.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı

    Az önce Atatürk ve Gökçen'de tüm iniş ve kalkışlar iptal edildi. Şu anda tekrar iniliyor. Yan rüzgar 17 knot civarı (oldukça yüksek). bu uçakların nasıl indiklerini merak edenler youtube'a "crosswind" yazarsa, şu an içinde bulunan yolcuların ruh halini tahayyül edebilir.

    ben de p.tesi dönüyorum umarım bu uçuşlar düzelir :) haberlerde gördüm ben de 

     

    durum vahim gibi.. 

    normale döndü hocam. Atatürk Kule konuşmalarını dinliyorum da, iniş ve kalkışlar başladı. Ama az önce herkes bir anda başka havalimanlarına (Ankara, Antalya, İzmir) gitti..

    düzelir hocam ya, yazın ortasında böyle bir hava durumu ilginç zaten.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archille
    archille's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2010
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Savaş uçaklarında koltuk fırlatma zımbırtısı var. Bu dizayn edilebilir. (eminim maliyet artar bıdı bıdısı vardır)

    Uçağın tavanına kocaman paraşüt yerleştiricen aga düsmeye yakın kuyruktan salıcan yavaş çarpacak yere.

    Bakınız uzay mekiği: http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/103/1038514__space-shuttle-landing-with-parachute_p.jpg

    Her yolcuyu karakutu kadar sağlam odalarda taşican falan filan.

    1-Fırlatma koltukları hem maliyet açısından gereksiz hem de fırlatma olayından dolayı bütün tavanın uçaktan ayrılabilir olması lazım ki bu da o kadar büyük bir yapının daha sakat olması demek. Ayrıca tavan kısmında birsürü havalandırma ışıklandırma vs sistemi var nasıl ayıracaksın tavanı? Dikkat edersen savaş uçaklarında o ayrılan kısımda camdan (veya kullanılan malzeme) başka hiçbirşey yoktur.

    2- O paraşüt mekiğin yavaş inmesini değil iniş yaptıktan sonra yüksek hızından dolayı pistten çıkmadan durabilmesi için fren takviyesidir. Öyle bilmemkaç tonluk uçağı yavaş indirecek paraşüt yapılması hiç makul değil. Hem çok çok büyük bir paraşüt gerekir (çok!) bundan dolayı da o çok büyük paraşüt zaten açılıp içi hava dolana kadar yörüngeden dünyaya düşersin :D

    3- karakutu kadar sağlam odaya taşıman içindekinin ölmemesi anlamına gelmiyor. Uçak düşünce oluşan darbe etkisi g kuvvetine bağlı o kutunun içinde seni muhallebi yapar. Kutu sağlam kalır seni milyn yerden kemiği kırılmış çıkartırlar.

    1-maliyetini geçtim dediğin gibi uçağın bütün tavanı havalandırma ductları,aydınlatma sistemleri,haberleşme sistemleri,ve birbiriyle veri alışverişi yapan tonlarca kablolarla kaplı.sen bir fırlatma koltuğu ünitesi tasarladığın zaman bütün bu saydıklarımı tavan kısmından kaldırman gerekirki bu durum günümüz uçaklarında mümkün değil.çünkü aynı şekilde hatta daha fazla sistem sizin oturdugunuz koltukların altında.

    3- boeing uçaklarında karakutular yolcu kabinlerinde gizli bir bölmede muhafaza edilir.yani karakutularda sizlerle aynı yerde seyahat etmektedir diyebilirim.yani sağlam oda gibi muhabbet yok :). ha şöyle birşey var airbus uçaklarında karakutular basınçsız bölgede bulunur.sizleri bu basınçsız bölgelerde seyahat ettirseler daha uçak kalkmadan ölürdünüz.


    Bırakın artık kendi haline yeter...edit:Artık kendi halinde...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek
    RockZs bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı

    Az önce Atatürk ve Gökçen'de tüm iniş ve kalkışlar iptal edildi. Şu anda tekrar iniliyor. Yan rüzgar 17 knot civarı (oldukça yüksek). bu uçakların nasıl indiklerini merak edenler youtube'a "crosswind" yazarsa, şu an içinde bulunan yolcuların ruh halini tahayyül edebilir.

    ben de p.tesi dönüyorum umarım bu uçuşlar düzelir :) haberlerde gördüm ben de 

     

    durum vahim gibi.. 

    normale döndü hocam. Atatürk Kule konuşmalarını dinliyorum da, iniş ve kalkışlar başladı. Ama az önce herkes bir anda başka havalimanlarına (Ankara, Antalya, İzmir) gitti..

    düzelir hocam ya, yazın ortasında böyle bir hava durumu ilginç zaten.

     

    nerden dinliyorsun hocam


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    Mezantalac bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı

    Az önce Atatürk ve Gökçen'de tüm iniş ve kalkışlar iptal edildi. Şu anda tekrar iniliyor. Yan rüzgar 17 knot civarı (oldukça yüksek). bu uçakların nasıl indiklerini merak edenler youtube'a "crosswind" yazarsa, şu an içinde bulunan yolcuların ruh halini tahayyül edebilir.

    ben de p.tesi dönüyorum umarım bu uçuşlar düzelir :) haberlerde gördüm ben de 

     

    durum vahim gibi.. 

    normale döndü hocam. Atatürk Kule konuşmalarını dinliyorum da, iniş ve kalkışlar başladı. Ama az önce herkes bir anda başka havalimanlarına (Ankara, Antalya, İzmir) gitti..

    düzelir hocam ya, yazın ortasında böyle bir hava durumu ilginç zaten.

     

    nerden dinliyorsun hocam

    http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=ltba&icao=ltba

    bu da Sabiha Gökçen:

    http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=ltfj&icao=ltfj

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDCouRaGe
    MaDCouRaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    dikkatinizden kaçan bir konuda meydana gelen uçak kazalarının tümünde birden fazla hata vardır.Tek bir hatadan dolayı düşen uçak yoktur hatalar ard arda sıralandıklarında uçak kazaları meydana gelir.Unutulmamalı ki havacılıkta en önemli kural güvenlik ve emniyettir.


    NORMALİDE BİZİ BULMAZ Kİ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    ne yazık ki çok sık uçakla seyahat etmek zorundayım ve her türlü türbülans rüzgar yıldırım motor durması gibi sorunları yaşadım hala ölmediğime şaşırıyorum :D


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
Toplam Hit: 2516 Toplam Mesaj: 21