Yöneticiniz Tarafından İptal Edilmiştir.
-
Slm tbt,
bugun bilgisayarıma bir virus bulasmıs ctrl + alt + del tus dızınındekı task manager (gorev yonetici) yi engelliyor uyaru cıkıyor ve gorev yonetıcınız yonetıcı tarafından devre dısı bırakılmıstır diyor.Sorunu halletmek ıcın regedit(kayı defterı duzenleyici) calıstır komutundan girmeye calıstım kayıt defteriniz yonetici tarafından ıptal edilmistir diyor. cmd komutu calısmıyor.
yontemlerden biri olan
>"Başlat"
>>"Çalıştır"
>>>Aç Kutusuna
REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Pol icies\System /v
DisableRegistryTools /t REG_DWORD /d 0 /fdenedim olmuyor.
yonetım olarak
>"Başlat"
>>"Çalıştır"
>>>Aç Kutusuna "gpedit.msc" yazın ve "tamam" deyin.
Karşımıza Grup İlkesi geldi.İzleyeceğimiz yol şu:
>"Kullanıcı Yapılandırması"
>>"Yönetim Şablonları"
>>>"Sistem"
>>>>"Kayıt Defteri düzenleme araçlarına erişimi engelle" seçeneği üzerine
iki kere tıklayıp "yapılandırılmadı" seçeneğini etkinleştirip; "uygula","tamam" deyin.gpedit acılıyor ama hıcbır sey gozukmuyor.
FOrmat atmadan bu virusu temizlemenin bir yolu var mı ? sirket pc sıne bulastı sistemde kurulu programların setupları patronda :S bi el atarmısınız?
-
abi süper bi antivirüs var ismi underzero arat forumda mevcut :) pc nin içine girip temizliyo süper bişi :)
-
team weiver la mı baglancak :D
ya gercekden durum ciddi :S bi yol var mı ? anti fln gerekenı yapam :D patron çükecek
-
bakayim
-
Whisky bunu yazdı:
-----------------------------team weiver la mı baglancak :D
ya gercekden durum ciddi :S bi yol var mı ? anti fln gerekenı yapam :D patron çükecek
-----------------------------
Ne dedim sana hemen olaya el attı Tahribat antivirüsü mübarek :) -
alper cok konusma cok konusma
whisky nin isi tamam sayilir
-
bunun için kendi yazdığım ufak bi program var.
download:http://rapidshare.com/files/130305069/regtask.rar
kaynak kodlar:
//////////////////////////////////////////////////////
unit Unit1;
interface
uses
Windows,registry, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, StdCtrls, XPMan;
type
TForm1 = class(TForm)
Button1: TButton;
Button2: TButton;
Label1: TLabel;
Label2: TLabel;
Button3: TButton;
Button4: TButton;
procedure Button1Click(Sender: TObject);
procedure Button2Click(Sender: TObject);
procedure Button3Click(Sender: TObject);
procedure Button4Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
//reg
procedure DisableRegistry(bTF: Boolean);
var
reg: TRegistry;
begin
reg := TRegistry.Create;
reg.RootKey := HKEY_CURRENT_USER;
reg.OpenKey('Software', True);
reg.OpenKey('Microsoft', True);
reg.OpenKey('Windows', True);
reg.OpenKey('CurrentVersion', True);
reg.OpenKey('Policies', True);
reg.OpenKey('System', True);
if bTF = True then
begin
reg.Writeinteger('DisableRegistryTools',1);
end
else if bTF = False then
begin
reg.DeleteValue('DisableRegistryTools');
end;
reg.CloseKey;
end;
//taskmgr
procedure DisableTaskMgr(bTF: Boolean);
var
reg: TRegistry;
begin
reg := TRegistry.Create;
reg.RootKey := HKEY_CURRENT_USER;
reg.OpenKey('Software', True);
reg.OpenKey('Microsoft', True);
reg.OpenKey('Windows', True);
reg.OpenKey('CurrentVersion', True);
reg.OpenKey('Policies', True);
reg.OpenKey('System', True);
if bTF = True then
begin
reg.WriteString('DisableTaskMgr', '1');
end
else if bTF = False then
begin
reg.DeleteValue('DisableTaskMgr');
end;
reg.CloseKey;
end;
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
DisableTaskMgr(True);
end;
procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
begin
DisableTaskMgr(false);
end;
procedure TForm1.Button3Click(Sender: TObject);
begin
Disableregistry(True);
end;
procedure TForm1.Button4Click(Sender: TObject);
begin
Disableregistry(false);
end;
end.
///////////////////////////////////////////////////// -
aaa whisky ne kadar ayip
alper soylememis olsa viruslerle bogusuyor olacaktin
-
sus underzero sus baslayacam sanada simdi ha
temizleyecek sen temizle temizlemeyecek sen cik bilgisayarimdan
-
Whisky bunu yazdı:
-----------------------------sus underzero sus baslayacam sanada simdi ha
temizleyecek sen temizle temizlemeyecek sen cik bilgisayarimdan
-----------------------------
ne ukala herif ya bu hem virüslü hem ukala :) -
kasiniyor zaten banlayacam o olacak
yada bilgisayarindaki dosyalarini silsem ne guzel olur dimi :D
