Yöneticiniz Tarafından İptal Edilmiştir.
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------kasiniyor zaten banlayacam o olacak
yada bilgisayarindaki dosyalarini silsem ne guzel olur dimi :D
-----------------------------
sittir et silme yazıktır Günahtır Büyüklük bizde kalsın hacı :) Banlama konusunda sen bilirsin :) -
Üye: underzero
Veriliş Sebebi: Sistemime girerek Firusleri tek tek yok ederek ustun bir hizmet yapmıstır :P
Veriliş Tarihi: 17,07,2008 (Persembe) 11:00
-
whisky alinma ama
bende sana hiyarlik madalyasi verirdim
niye mi ?
msn den gelen linke niye tikliyorsun kardesim
+
antivirus programi olmadan nette ne geziyorsun
ustelik sirketin onemli bir bilgisayari oldugunu soyluyorsun
+
sana virus gonderen kisiyi arayip uyarmiyorsun
-
imzam senin gibiler için yazıldı saygılar..
-
:| tamam la gelmeyin ustume :D su bmw le mi gelsem yoksa audi ile mi dien lavuk gibi hissedim kendimi dikkatli olcam abeyler (A)
-
hajım bunu bir çalıştır belki düzelir.
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=70166
-
sorun underzore tarafındna halledilmistir.ilgi bilgi ve paylasımlarınız icin tesekkurler
-
Underzero abi nasıl yaptıgınızı söylermisiniz bizde bilgilenelim. Teşekkür :)
-
yarim saat veya 45 dk surdu
nasil anlatayim ?
-
whisky eski imza gitmis :)) 24 saat kafa izni :)
bu arada bende cok merak ettim, nasil oldu bu temizleme isi yav.
