Yorulmadınız Mı ? (Deneme)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

       Yorulmadınız mı ?


       Süslü konuşmalarımdan bunalıp anlayamadığını söyleyen herkeze söylerim. İstedin mi ? Bazı şeyler tecrübe, yetenek veya beceri gerektirmez. Yapmanız gereken tek şey inanmak ve istemektir. On erkekten dokuz buçuğu karşı cinsi çekici bulur. Bunun için elime kalem kağıt alıp anket yapmama gerek yok. Bende bir erkeğim. Peki inanıyormuyuz ? Birlikteliklerin ıslak dudaklar veya dolgun kalçalarla destekleneceğinde hemfikirmiyiz ?


       Sabah erken uyanıyorum ve saçlarımın doğal görünmesi için elimden geleni yapıyorum. İnce aralıklı tarağımla sakallarımı tarayıp, işaret parmağımla birbirine sarılan kirpiklerimi uykusundan uyandırıyorum. Bilirsiniz, sabahları severim. İnsanları merak ediyorsanız, uykusundan uyandırın. Mevsime göre parfüm seçerim. En uygununu bulup kulak ardıma ve çene altıma sıkarken gözüm pencereye takılıyor. Güneş kendini pek iyi hissetmiyor. Hava ılıman ve koca bir fırsatı işaret ediyor. Yorgun sarı ışık, sütlü kahve rengindeki banyo perdemi bile aşamıyor. Her ihtimale karşı dedemden kalma yeleğimi sırtıma geçirip nefis kahvaltısını arzuladığım semt restorantına gidiyorum. Elma ve portakal, yanında ise sütsüz ve şekersiz bir kahve rica ediyorum. Her zamanki gibi. Kısa boylu maviş çocuk yüzünü buruşturuyor. ''Sabahın bu saatinde nasıl bir kahvaltı bu?'' Sanırım bugün ilk iş günü. Hafifçe gülümsüyorum '' birkaç tanede çilek lütfen ''...


       Hoşuma giden, insanların nedenlerimi sorgulamaları değil, cevaplamadığım sorulara verdiğim ufacık gülümseyişime karşılık aldığım kocaman sırıtışlardır. Kısa süren bir tartışma olarak nitelendirilebilir. Çok kısa ve hep galip olduğum tartışmalar. Kimsenin beni anlaması gerekmiyor. Benimde öyle. Güzel bacaklı kızlarla ilgili sohbetlerini, büyük elma ısırıklarımla baltalıyorum. '' Yorulmadınız mı ? '' Anlamsız bakışlar içimi ürpertiyor. Ardından sarı renginin üzerini kahverengi benekler süsleyen elmamdan koca bir ısırık daha alıyorum. Günün rutinine attığım koca bir ısırık daha.


       Saatin yaklaşıyor olması, adımlarımı hızlandırıyor. Adımlarım hızlanınca kalbim daha bir gümbürdüyor. Gözeneklerim kabarıp, gömleğimin tenine sürtündükçe tuzlu vücut sıvımın ıslaklığını anlıyorum. Güneş yavaşça kendine geliyor. Bir çırpıda yeleğimden kurtuluyorum. Sağolasın dedeciğim. Burun kenarlarıma ve kuruyup buruşmuş dudaklarıma sürtünen nefesim bir hayli hızlanmış durumda. Acaba kaçırdım mı ? Bankın yeşil teninde tahribata neden olan isimler, dış kapıların demir anahtarları ve ufak ceplerin minyatür çakılarıyla sonsuzlaştırılmış. Kimisi aşkını ilan ediyor, kimisi hayat felsefelerini bir iki kelimeyle ifade ediyor. Saniyeler dakikaları , dakikalar saatleri tüketiyor ve işte geliyor. Kıyafetleri uyum içinde ve koyu renklerde. Kaldırımdan yürümeyi hiç sevmiyor. Yukarıdan bakmak adeti değil. Henüz adını dahi bilmiyorum ancak, kır çiçeklerine bayılıyor. Yanlarından geçerken büyüyen burun deliklerinden anlayabiliyorum. İkide bir elini çenesine kadar uzanan saçlarına götürüp kulağının ardına asmaya çabalıyor. Olmuyor. Hergün aynı saatte, isimler kazınmş bu banka oturup onun geçmesini bekliyorum. Kısacık saçlarını kulağının ardına asamayışını görmek için saatlerce bekliyorum. Yanlış anlamayn. Kısa saçlı kızlara özel bir ilgim yok. Ben sadece, güzel birşeyleri mahfetmeye cesareti olan kadınları beğeniyorum.

     

       Şimdi size tekrar soruyorum. Yorulmadınız mı ? El ele dolaşmaktan, sarılıp sağa sola sallanmaktan, dizlerinizde değilde kalçalarınızda yatıp uyumamaktan, tartışmaktan, çözümlemekten, çözümlenmekten, ait hissetmekten ve ait olmaktan, sınırlanmaktan, umutlanmaktan, öpüşmekten, sevişmekten, milyonlarca kez aşık olmaktan ve aşık etmekten yorulmadınız mı ? Bakın ne kadar huzurlu ve dinç hissediyorum. Sadece seviyorum. Kırılnca bir köşede unutulmuş şemsiyeleri seviyorum, yağmur yağdığında su alan ayakkablarımı, saatlerce arayıp bulamadığım ve sonunda kanepenin kenarına saklanan televizyon kumandamı ve hatta başarısız yazarları seviyorum. En iyisini aramak ve sevmek moda olmuş kalplerde, gönüllerde. Sen inan ve öyle sev. Öylesine... 


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    hoca naptın aksam aksam :|


    Yol Güzeldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Operadan kurtulmana çok sevindim :|

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    zamazingo bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca naptın aksam aksam :|


    -----------------------------

    Oturdum yazdım hocam. Kolay gelsin :)


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    helal olsun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    bence sen baska bir isle ugrasma,sadece yaz..


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    çok güzel


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Edebiyatıda yazmayıda yazanıda severım. Ama gerçekten sen daha iyi yerlerde yazmalısın hocam. :) Bir yazını daha okumuştum. Bu çıraklık dönemi değil kalfalık ustalık dönemi seninki :)

    Eline emeğine sağlık.


    www.kriptopedi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Gerçekten harika. Eline sağlık hocam, devamını bekliyoruz...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    güzel de neyi kasdediyorsun anlamadım. :)


    . . .. . ... .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    biraz cümleler kasıntı durmuş daha samimi yazabilirmişsin.

    güzel..


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
Toplam Hit: 4263 Toplam Mesaj: 29