Youtube İçin Yeni Bir Çözüm..
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------adam liste/program hazırlamış paylaşmış siz diyosununuz youtube jacker kullan :/ ( hoş o sadece youtubeu açar sanırım )
hocam böyle setup yapacağına host dosyasını zipleyip paylaşsan ?
birde bazı arkadaşlar proxy demiş ama ben şuana kadar bikaç kere proxy kullandım
normale göre internette sörf hızım 3-5 kat düştü normal mı bu ? adam akıllı proxy yok mu ?
-----------------------------open dns ipleri
tüm siteleri açıyo
youtube jacker 3 oda tüm siteleri açıyo yeni sürümünde hepsi ekli :)
-
Başlat>Çalıştır sonra
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
yazıp enter'a basıyoruz. "Birlikte aç" menüsünden "Not Defteri" ni seçiyoruz ve en alt kısma
208.117.236.70 youtube.com
208.117.236.70 www.youtube.com
yazıp kaydedip çıkıyoruz ve yasaktan tamamen kurtuluyoruz. -
DarkPrice bunu yazdı:
-----------------------------SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------adam liste/program hazırlamış paylaşmış siz diyosununuz youtube jacker kullan :/ ( hoş o sadece youtubeu açar sanırım )
hocam böyle setup yapacağına host dosyasını zipleyip paylaşsan ?
birde bazı arkadaşlar proxy demiş ama ben şuana kadar bikaç kere proxy kullandım
normale göre internette sörf hızım 3-5 kat düştü normal mı bu ? adam akıllı proxy yok mu ?
-----------------------------open dns ipleri
tüm siteleri açıyo
youtube jacker 3 oda tüm siteleri açıyo yeni sürümünde hepsi ekli :)
-----------------------------open dns bok açar tüm siteleri =) ip leri yasaklanan siteler için host lazım yada proxy
-
anasını satim internette gireceğimiz sitelerin engellenmesi ne tür bi özgürlük kısıtlamasıdır anlamıyorum ya bu kadar mantıksız bi olay varmıdır.. admin abilerim ben sövmek istiyorum şu an bu özgürlüğümü kısıtlayan ...veren adamlara.. sizene kardeşim benim gireceğim siteden istemeyen girmez ak ya :S
-
ie de proxy ekleme yerini url olarak seçiyoruz adres kısmına şu adresi ekliyoruz
http://pac.byterelay.com/
hayat bayram oluyo. -
bu telekom nasıl ban yapıyor ben şaşıyorum kimi illerde girilebiliniyor kiminde girilemiyo kiimi operayla giriyo kimi mozilla ile bu kadar acizlik mi desem ne desem cahillik mi iktidarsızlıkmı, yetkisizlikmi daha kalmadı sanırım :D
-
dns lerim 4.2.2.2 ve 4.2.2.4 yutup a rahat giriyorum
