Youtube Kaynıyor!
-
Az önce sözde ermeni soykırımı ile ilgili bir video gördüm de tüm dünya bizim üstümüze çullanmış ve inanır mısınız Bosnadan adam ben Türk"üm deyip, nasıl güzel cevaplar vermiş. Aslında güzelliği iyi kaymış :D
İngilizcesi ve YouTube"ye üyeliği olan arkadaşlar rahatlıkla Ermenilerin ve orada klavye delikanlılığı yapan kürttü yunandı filan kafasının üstüne zıçabilir :D
Aha da url:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=x8vQWMYMtzQ&fromurl=/watch%3Fv%3Dx8vQWMYMtzQ -
Ben orada cevap olarak bi sayfa yazı yazdım kotalıymış yazı yeri yalan olmuştu. Çok kızmıştım ya..
-
sadece SOYKIRIM demene takıldım. Soykırım yok ortada.. ;)
-
"Sorunu" diyelim =;)
-
saçmalığı diyelim ;)
-
haklısınız Meysun Ana'nın kemiklerini sızlatmayalım.. Sözde ekledim..
-
hepsinin a.k diyelim :D
-
Koskoca Osmanlının torunu bacak kadar veletlere boyun eğiyor.Düştüğümüz duruma bak.Silkelenmemiz lazım bir an önce!
-
ya bunlar adam olmaz
-
1 de osmanlı torunu değil oğuz boyu diyelim :D
-
Yok olmadı Ademle Havvanın çocukları diyelim :)
Toplam Hit: 2363 Toplam Mesaj: 18
