Yurt Dışı Yabancı Dil Kursları
-
Merhabalar,aramızda illa ki ingilizcesini geliştirmek için bir takım ingilizce kursları aracılığıyla yurt dışında eğitim alan veya yurt dışı deneyimi için kaydını donduranlar vardır diye düşünüyorum.Bölümün artık ingilizce için önemli olmadığını zaten hayatın olağan akışında aranan bir şey olduğu için bölümümün öneminin olmadığını düşünüyorum.
Aramızda bir ingilizce kursuna katılıp yurt dışında geliştirme imkanı olan birileri var mıdır ?
Varsa yardımcı olursa sevinirim.
1-Ne kadar ücret verdin ?
2-Konaklama barınma işi nasıl oluyor her şey içinde mi ?
3-Gerçekten yararlı oluyor mu ?
4-İngilizcen ne kadar seviyedeyken yurt dışına gönderildin ?
Daha da aklıma gelirse eklerim.
Teşekkürler şimdiden
-
Amerikada kaldım 6.5 ingilizce dil egitimi icin.. Seviyem 0 di baya geliştirdim 3 ay sonra insanları anlamaya basladim. ama 4x4 lük ingilizce ogrenmek ıstıyorsan 2-3 sene kalman lazım.. Maddi durumun cok ıyı degilse calısırsın kendını gecındırırsın.
-
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
-
rapidhacker550 bunu yazdı
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
LSI - Language Student international da idim.. Benım okulum pahali idi.. ilk basta oraya gıdersın sonra okul degiştirirsin yoksa diger turlu o okulda devam etmen maddi sıkıntıya sokabilir.
-
h2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
LSI - Language Student international da idim.. Benım okulum pahali idi.. ilk basta oraya gıdersın sonra okul degiştirirsin yoksa diger turlu o okulda devam etmen maddi sıkıntıya sokabilir.
O değişiklik nasıl oluyor hocam ?
Ben sadece 1 ay 2 ay kalmak istiyorum yani çok uzun süre duramma
-
rapidhacker550 bunu yazdıh2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
LSI - Language Student international da idim.. Benım okulum pahali idi.. ilk basta oraya gıdersın sonra okul degiştirirsin yoksa diger turlu o okulda devam etmen maddi sıkıntıya sokabilir.
O değişiklik nasıl oluyor hocam ?
Ben sadece 1 ay 2 ay kalmak istiyorum yani çok uzun süre duramma
Yurt dısındamı toplamda 1-2 ay kalmakmı ıstıyorsun? Amerikada herhangi bir dil okuluna gıdıyorsun sonra ilk gittigin okul bıtınce belirli bi süre tanıyorlar sana o surede baska okuldan aldıgın transfer kagıdı ile diger okula kayıt yaptırabiliyorsun
h2run tarafından 22/Şub/14 02:02 tarihinde düzenlenmiştir -
h2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıh2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
LSI - Language Student international da idim.. Benım okulum pahali idi.. ilk basta oraya gıdersın sonra okul degiştirirsin yoksa diger turlu o okulda devam etmen maddi sıkıntıya sokabilir.
O değişiklik nasıl oluyor hocam ?
Ben sadece 1 ay 2 ay kalmak istiyorum yani çok uzun süre duramma
Yurt dısındamı toplamda 1-2 ay kalmak ıstıyorsun? Turkıyeden herhangi bir dil okuluna gıdıyorsun yurt dısına sonra ilk gittigin okul bıtınce belirli bi süre tanıyorlar sana o surede baska okuldan aldıgın transfer kagıdı ile diger okula kayıt yaptırabiliyorsun
türkiyeden hangi dil okulunu öneriyorsunuz ?
sonrasını anlamadım cümle garip olmuş hocam.
diğer okula ücret ödeyecek miyim türkiyedeki kayıt ücretinden sonra?
-
rapidhacker550 bunu yazdıh2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıh2run bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
hangi kurs aracılığıyla eğitim aldın ? Ne kadar tuttu hocam ?
LSI - Language Student international da idim.. Benım okulum pahali idi.. ilk basta oraya gıdersın sonra okul degiştirirsin yoksa diger turlu o okulda devam etmen maddi sıkıntıya sokabilir.
O değişiklik nasıl oluyor hocam ?
Ben sadece 1 ay 2 ay kalmak istiyorum yani çok uzun süre duramma
Yurt dısındamı toplamda 1-2 ay kalmak ıstıyorsun? Turkıyeden herhangi bir dil okuluna gıdıyorsun yurt dısına sonra ilk gittigin okul bıtınce belirli bi süre tanıyorlar sana o surede baska okuldan aldıgın transfer kagıdı ile diger okula kayıt yaptırabiliyorsun
türkiyeden hangi dil okulunu öneriyorsunuz ?
sonrasını anlamadım cümle garip olmuş hocam.
diğer okula ücret ödeyecek miyim türkiyedeki kayıt ücretinden sonra?
Turkiyeden giderken Amerikadaki dil okuluna Pesin oduyorsun.. Amerikada okul degiştirmek istedıgın zaman Gidecegin okula kurs ucretını oduyorsun baska bır ucret yok.
-
Duzelttım Yukarıyı.. notebook a format atmak ıcın ugrastım ıcın anlasılmaz yazmişim kusura bakma merak ettıklerın varsa sor cevaplarim.
-
ÇİZİK.
ispanyolca için araştırma yaparken böyle birşey buldum sana yol gösterir bi bak derim.http://www.idealist.com.tr/ispanya/ispanyada-dil-okullari.asp
fiyat listelerinden istedigin dili seç bir çok okulun paketleri yazıyor orada.
-
erdiburak bunu yazdı
ÇİZİK.
ispanyolca için araştırma yaparken böyle birşey buldum sana yol gösterir bi bak derim.http://www.idealist.com.tr/ispanya/ispanyada-dil-okullari.asp
fiyat listelerinden istedigin dili seç bir çok okulun paketleri yazıyor orada.
Hocam ispanyada ingilizce ogrenicegine adam kalsın turkıyede ogrensın oralarda ingilizce ogrenmez ispanyolca ogrenır doner gelir :D Ben Miamiye gittim hep ispanyol dolu adamlar ingilizce felan konusmuyor amerikanin icinde bile sakın yanlıs yapıpda ispanyaya felan gitmeyin.
