folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Yuva (Home) Belgeseli Üzerine..



Yuva (Home) Belgeseli Üzerine..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    İzleyenler bilecektir durum  gittikçe geri dönüşü olamayacak şekilde biçimleniyor.. son zamanlar da yapılan bi kaç film örneğide verecek olursak, 

    -dünyanın durduğu gün ,kehanet.. vs.  dünyanın alarm verdiğini mesajlıyor...

    konunun amacı şu ki ne yapılmalı, neler yapılıyor.. biz napıyoruz..     Belgeselde bazı ülkelerin  konuyla ilgili yaptığı yatırımlar geliştirdiği teknolojilrden bahsedilmiş Türkiye  ne yapıyor?  bunun üzerine biraz muhabbet edelim dedim

    Güneş,rüzgar gibi yenilenebilir enerji kaynaklarından ne derecede faydalanıyoruz..  yada   :S   biz ne yaparsak yapalım dünya yinede  yok olackmı   nüfus artışına daha ne kadar dayanırr...  kafasında ilginç sorular olanalr buyursun sorsun

    güzel bi tartışma ortamı olması dileğiyle..


    matematik24.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Konu çok kapsamlı hakkaten belki daha sonra da bir şelyer yazarım ama belgesel de dikkatimi çeken bir şey vardı. Yenilenebilir enerji denince aklımıza hep klasik şelyer geliyor güneş panelleri, pervaneler vs ancak dalgalardan bile enerji üretiyor herifler. Bu 3 tarafı denizle kaplı ülkemizde neden yapılmasın?

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------
    Konu çok kapsamlı hakkaten belki daha sonra da bir şelyer yazarım ama belgesel de dikkatimi çeken bir şey vardı. Yenilenebilir enerji denince aklımıza hep klasik şelyer geliyor güneş panelleri, pervaneler vs ancak dalgalardan bile enerji üretiyor herifler. Bu 3 tarafı denizle kaplı ülkemizde neden yapılmasın?
    -----------------------------
    aynen benimde dikkatimi çekti

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Dosya:Pelamis_Wellenkraftwerk_Portugal_1.JPG

     

    yenilenebilir enerji;

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Yenilenebilir_enerji


    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Mevcut sistem(kapitalizm) sürdüğü sürece dünyanın yıkımıda sürecektir bence.

    Yenilenebilir enerji bulsan indirirler, petrol piyasası var.

    Ülkeler arası çevre antlaşması imzala desen imzalanmaz, milyar dolarlık arıtma tesis maliyeti var.

    Nükleer gelişmeye hayır desen, olmaz savaş var.

     


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    en tehlikeli tür kimdir ? insandır tabiki.

     

    yaşadığımız yerin ağzına edebilecek kadar tehlikeliyiz hemde. zaten insanda bilinç yoksa ona insan denebilir mi ? hayır. senin doğuda güzelim temiz temiz hidroelektirk santrallerin varken gidipte kömürle elektrik üretirsen hem dünyaya zarar verirsin hemde aradaki para farkı bir tarafına ...... .


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    amanın  9874455 post  kaç yüz sayfa tartışma  arkadaşlar ilginizden ötürü ağlayacam şimdi  bu dünya sizinle güzel :P

    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    nükleer enerji taraftarıyım :S

    güneş enerjisi ve rüzgar enerjininde ve dalga enerjinin zararlı olacağını düşüyorum 

    şimdi film izliyorum açıklama yaparım 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    amanın  9874455 post  kaç yüz sayfa tartışma  arkadaşlar ilginizden ötürü ağlayacam şimdi  bu dünya sizinle güzel :P
    -----------------------------

    katılıyorum aynı zamanda up lamak için yazıyorum  


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Bende nükleer enerji taraftarıyım. Ancak nükleer artıkların bir şekilde etkilerinin en aza indirgenmesi yada tamamen yok edilmesi çalışmalarının yapılması gerekiyor. Uçuk projeler denenmeli.Örneğin laboratuar ortamında nükleer atıkla beslenen bakterilerin geliştirilmesi gibi bir fikrim var...

    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    doğal enerji taraftarıyım

    bence var olan enerjiler dünyaya yeter

     

    hele ki mesela güneş enerjisinin verimi geliştirilirse 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    bakalım rüzgar enerjisinden elektrik üretip tedaşla olan bütün ilişkimi hani derler yaa, bi çırpıda bitirme projem var..
    yardım destek isteyen arkadaşlara rüzgar konusunda bilgim dahilinde yardımcı olabilirim.

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
Toplam Hit: 3375 Toplam Mesaj: 23