folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Yuva (Home) Belgeseli Üzerine..



Yuva (Home) Belgeseli Üzerine..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bende nükleer enerji taraftarıyım. Ancak nükleer artıkların bir şekilde etkilerinin en aza indirgenmesi yada tamamen yok edilmesi çalışmalarının yapılması gerekiyor. Uçuk projeler denenmeli.Örneğin laboratuar ortamında nükleer atıkla beslenen bakterilerin geliştirilmesi gibi bir fikrim var...
    -----------------------------

    dai çekirdek fiziğini alsan anlardın baktari olayının bir işe yaramayacağını 

    ama uzaya gönderilebilir  ;)

     

    dai rapor olyında

    trakya ünide sanırım şöle yapıyorlar

    önce kapak yap konunu numaranı gurup numarası isim soy isim felan

    sonra deney hakkında genel bilgileri yaz (föydekinin özetini birazda kendini yorumunu kat)(kuramsal bilgi)

    alınan değerler ve işlemler(deneysel bilgi)

    hata hesabı bazı deneylerde kuramsal bilgi ile denylsel bilginin tutarlılıkarı da oluyor

    zaten hocalar sölemiştir sana bunları ;) 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    doğal enerji taraftarıyım

    bence var olan enerjiler dünyaya yeter

     

    hele ki mesela güneş enerjisinin verimi geliştirilirse 


    -----------------------------

    aynen güneşten yeteri şekilde yararlanılsa.. hiç bi sorun görünmüyor zaten belgeseli izlyenler bilecektir ki dünyada 1 senede kullanılan enerji güneşiin 1 saatlik enerjisine eşit.. tabi gereken şekilde faydalanılırsa..


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    mobydick64 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bakalım rüzgar enerjisinden elektrik üretip tedaşla olan bütün ilişkimi hani derler yaa, bi çırpıda bitirme projem var..
    yardım destek isteyen arkadaşlara rüzgar konusunda bilgim dahilinde yardımcı olabilirim.

    -----------------------------

    şahsen ben acayip ilgiliyim konuyla ilgili birazda araştırdım tabi senin kişisel tecrüben benim için önemli bi ev için ideal olan nedir ne yapılması gerekir maliyet/kar oranıda verirsen daha bi güzel olur


    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

    aynen güneşten yeteri şekilde yararlanılsa.. hiç bi sorun görünmüyor zaten belgeseli izlyenler bilecektir ki dünyada 1 senede kullanılan enerji güneşiin 1 saatlik enerjisine eşit.. tabi gereken şekilde faydalanılırsa..


    -----------------------------

     

    dai aslında çok temiz diye bakıyoruz ama

    bence 

    rüzgar ve güneş enerjisininde kullanmak sakat :S

    hatta dozunu kaçırdınmı diğerlerinden daha kötü sonuçları olr :S 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    ----------------------------- 

    ne gibi bi problem olabilir kj? 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    ----------------------------- 

    ne gibi bi problem olabilir kj? 


    -----------------------------

    millet sadece şuna bakıyor atık madde varmı yok mu

    enerji korunumdan bahsedersek bir yerde bişey artıyorsa başka yerde azalıyordur en basit haliyle bu değilmi 

    şimdi rüzgar olsun güneş olsun okyanuslardaki büyük akıntılar olsun bunlarsın hepsinden enerji almak mümkün yukarıda ne dedik bir yerde atıyorsa diğer yerde azalır 

    rüzgarlar bana enerji verdi haliyle enerjilerini kaybettiler bu yüzden ulaşması gereken yerlere ulaşamadır yağmur taşıması gereken yere yağmur taşıyamadılar nem taşıyamadılar sonuç ne olabilir İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ

    güneşe bakalım aslında toprağa düşmesi gereken güneş toprağa değil benim güneş panellerleinden oluşan tarlalarımın üzerine düşecek toprak yeterli energi alamayacak giderek soğuyacak sonuç ne olabilir DEPREMLER

    akıntılara bakalım rüzgarlarla aynı şekilde ulaşması gereken yerlere ulaşamayacaklar :S ve gereken yerlere özellikle atlas okyanusundaki akıntı kuzet atlantik akıntısıydı sanırım kuzey kutbuna ılık su ve oksijen taşır okjien taşımazsa ne olur anaerobik solunum solunum yapan bakterilerin sayısı epeyce artar(yani onları yiyen okisjenli sonum yapan canlılar ölecek) ve anaerobik solunum sonunda hidrojensülfür gazı ortaya çıkıyordu sanırım(kaç yıladan beri biyolojiye bakmadım) ve buda çok zehirli bir gazdır sonuç ne olabilir İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ ATMOSFERE ZEHİRLİ GAZ SALINIMI   

    benim fikirlerim bunlar 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    wert haksız değilsin ama kanaatimce bahsettiğin boyutta değişiklikler olabilmesi için dünyada 6 milyar değil 600 milyar insana enerjinin tamamını güneş paneliyle rüzgar değirmeniyle felan sağlamaya çalışmak gerekir.

    mesela bir ailenin sıcak su ihtiyacını yaz-kış sağlayan bir güneş paneli 2-3 metrekare kadardır ki bu gayet verimsiz bir panel için böyledir

    bununla birlikte sözkonusu panel evin çatısına kurulur yani zaten toprağa giden enerjiyi kesmez  

    nitekim verimi biraz olsun artırılan bu tür cihazlar asla bahsettiğin kadar etkili olmayacak kadar küçük ve yeterli olacaktır düşüncesindeyim

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    wert haksız değilsin ama kanaatimce bahsettiğin boyutta değişiklikler olabilmesi için dünyada 6 milyar değil 600 milyar insana enerjinin tamamını güneş paneliyle rüzgar değirmeniyle felan sağlamaya çalışmak gerekir.

    mesela bir ailenin sıcak su ihtiyacını yaz-kış sağlayan bir güneş paneli 2-3 metrekare kadardır ki bu gayet verimsiz bir panel için böyledir

    bununla birlikte sözkonusu panel evin çatısına kurulur yani zaten toprağa giden enerjiyi kesmez  

    nitekim verimi biraz olsun artırılan bu tür cihazlar asla bahsettiğin kadar etkili olmayacak kadar küçük ve yeterli olacaktır düşüncesindeyim

     


    -----------------------------

    benim bahsettiğim güneş paneli o değildi zaten aşağıdaki resimler sana ufak çapta bir düşünce verirsanırım 

    ve ayrıca bundan 100 sene önce enimin insanlar termik santrallerin doğaya bukadar zarar vereceğini düşünmemiştir  

    http://morgansolar.files.wordpress.com/2009/06/050824_anlageoben_menschen.jpg

    http://www.german-renewable-energy.com/Renewables/Redaktion/Bilder/Deutsch/schott-nevada-solar-one-kraftwerk,property=bild,bereich=renewables,sprache=de,rwb=true.jpg

    http://www.blog.thesietch.org/wp-content/uploads/2007/03/kjc.jpg

    http://www.blog.thesietch.org/wp-content/uploads/2007/03/giantsolarpowerplant.jpg 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    wert bu söylediklerin yenilenebilir enerji zararları konusundaki deprem,iklim değişikliğ vs..

    kendi yorumun mu?? bunla ilgili yapılmış bilimsel bi çalışma varmı??


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    kendi yorumum ama bencede üzerinde durulması gerekir

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 3376 Toplam Mesaj: 23