folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yüzdeki Beni Aldırmak



Yüzdeki Beni Aldırmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    ameliyetten sonra yazasan bizde öğrenmiş oluruz hacı ;)

     önemli bir konu bu evet gidip doktorla peşin konuş derim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocalar istanbulda yaşayanlar için. Haydarpaşa numune eğitim ve araştırma hastanesi, plastik cerrahiden randevu aldım cumaya. Bakalım doktor ne diyecek. Paylaşırım burada

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ben bundan 3 yıl önce sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 tane ben aldırdım.. dikiş vs filan attılar neyse eve qeldim. daha sonra sık sık kaşınmaya başladı. Doktor tedaviye qelicen haftada 2 kere filan dedi. bende sıkıldım gitmedim dikişleride söktüm şuan sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 adet küçük hafif yanığa benzer iz var. hani sıcak su dökersin yanar yüzeyi derinin düz ve pürüzsüz görünür ya aynen öyle.. uyuşturup neşterle ben'leri çıkartmışlar ve daha sonra estetik dikiş atmışlardı. izi kalırmı diye sorunca çok az bişey kalır demişlerdi. bazılarının dediklerine qöre ise ben'leri aldırınca başka yerlerinde daha fazla sayıda çıkabiliyormuş <3


    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben bundan 3 yıl önce sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 tane ben aldırdım.. dikiş vs filan attılar neyse eve qeldim. daha sonra sık sık kaşınmaya başladı. Doktor tedaviye qelicen haftada 2 kere filan dedi. bende sıkıldım gitmedim dikişleride söktüm şuan sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 adet küçük hafif yanığa benzer iz var. hani sıcak su dökersin yanar yüzeyi derinin düz ve pürüzsüz görünür ya aynen öyle.. uyuşturup neşterle ben'leri çıkartmışlar ve daha sonra estetik dikiş atmışlardı. izi kalırmı diye sorunca çok az bişey kalır demişlerdi. bazılarının dediklerine qöre ise ben'leri aldırınca başka yerlerinde daha fazla sayıda çıkabiliyormuş <3


    -----------------------------

    Hocam söylenti  sonuçta son cümlendeki olay. Mesela cımbızla yüzündeki kılı alınca başka yerden çıkabilir diyorlar. Hani diyorlar kelimesi değilde harbi yüzündekini aldırıpta durduk yere başka yerinde çıkan varsa söylesin. Allah korusun daha beter yerlere gelmesinde :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben bundan 3 yıl önce sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 tane ben aldırdım.. dikiş vs filan attılar neyse eve qeldim. daha sonra sık sık kaşınmaya başladı. Doktor tedaviye qelicen haftada 2 kere filan dedi. bende sıkıldım gitmedim dikişleride söktüm şuan sağ elmacık kemiğimin üstünde 2 adet küçük hafif yanığa benzer iz var. hani sıcak su dökersin yanar yüzeyi derinin düz ve pürüzsüz görünür ya aynen öyle.. uyuşturup neşterle ben'leri çıkartmışlar ve daha sonra estetik dikiş atmışlardı. izi kalırmı diye sorunca çok az bişey kalır demişlerdi. bazılarının dediklerine qöre ise ben'leri aldırınca başka yerlerinde daha fazla sayıda çıkabiliyormuş <3


    -----------------------------

    Hocam söylenti  sonuçta son cümlendeki olay. Mesela cımbızla yüzündeki kılı alınca başka yerden çıkabilir diyorlar. Hani diyorlar kelimesi değilde harbi yüzündekini aldırıpta durduk yere başka yerinde çıkan varsa söylesin. Allah korusun daha beter yerlere gelmesinde :D


    -----------------------------

    aynen öyle  :D


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.saglikekibi.com/deva/doktora-sor/deri-altinda-olan-ben-8s.html

    Ben, insan vücudunda veya yüzünde oluşan koyu renkli et parçalarıdır. Zaman zaman güzel bir görüntü veriyor olsada kimilerini rahatsız edebilecek büyüklükte olabiliyor. Dr.Cenk Tokat(Estetik Uzmanı) Yüzdeki ben veya vücutdaki ben(siyah et parçası)lerden rahatsızlık duyanlar için te-davi yöntemlerini anlatıyor..


    Benler insan vücudun-daki gelişim nedeni tam olarak bilin-meyen farklı koyuluk tonların-da renkli yassı veya kabarık yapılardır. Doğum lekeleri ve damar genişlemeleri benlerden ayrı değerlendirilir. Benler genellikle ilk 20 yıl içinde ortaya çıkar, 1% doğumda da benlere rastlanabilir. Doğumsal olanlar minör malformasyonlar olarak değerlendirilirken sonra-dan gelişenler derinin çeşitli hücrelerinden (melanositler gibi) köken alan iyi huylu kitleler olarak kabul görür. Bir insan vücudun-da ortalama 20-80 civarın-da ben vardır. Genetik yatkınlık görülür. Güneşe maruziyetin ben oluşumun-da etkisi olduğu düşünülmektedir. Nadiren bu benlerden kanser gelişimi görülebilir, bu nedenle benlerdeki değişimler göz ardı edilmemelidir.

    Aşırı güneş ışığı maruziyeti, benlerin sürekli tahriş edilmesi (kurcalama, her traş sırasın-da kesilme, tıbbi olmayan yöntemlerle beni düşürmeye çalışmak gibi) ve genetik yatkınlık gibi sebeplerle benlerden deri kanseri gelişimi görülmektedir. Bir benin kansere dönüşümünü düşündüren değişimler: hızlı büyüme, şekil değişikliği, kabarma, kaşınma, renk değişimi, koyulaşma veya alacalanma, çevre deri renginde açılma ve kanamadır.


    Benlerin alınması konusun-da yaşanan “dokundurma, kanser olur!” düşüncesi gerçekte tıbben doğruluğu olmayan bir korkudur. Doğru şekilde tamamen alınan benler hiçbir şekilde kansere yol açamaz. Bu hatalı düşüncenin açıklaması; o ben zaten kansere dönüşmüştür ve hasta benindeki değişimi önemsemediği için geç kalmıştır. Evet, bazı benler kansere dönüşebilir. Bu kanserlerin bazıları çok kötü huylu olabilir. Bu nedenle benlerdeki değişimlere dikkat edilmeli, şüphelenilen durumlar-da vakit kaybetmeden Estetik Cerraha başvurulmalıdır.


    İnsan vücudun-da çok sayı-da ben vardır. Özellikle yüzdeki benler sosyal sebeplerle bireyi rahatsız edebilir. Bireyin de bu benlerini kurcalama riskini de göz önüne alarak alınmaları önerilebilir. Ancak tüm benlerin aldırılması sadece ailevi deri kanseri yatkınlığı olan bireylerde ve gerçekten kansere dönüşme riski yüksek olan benlerde (örn, doğumsal kıllı dev nevüsler) düşünülmektedir. Bu nedenle uzman doktor tarafın-dan değerlendirme şarttır.


    Benlerin alınması lokal anestezi altın-da yapılmaktadır. Küçük iğnelerle yeterli miktar-da lokal anestezik madde benin etrafına ve altına uygulanır. Kısa sürede o bölgede yeterli uyuşma sağlanır. Ardın-dan yeterli salim çevre doku da benle birlikte, tam kat deri ve bir kısım deri altı yağ dokusu ile beraber bir elips şeklinde çıkartılır. Böylece bene ait hiçbir parça vücutta bırakılmaz. Bu yöntem hem benin tamamen uzaklaştırılmasını sağlar, hem de benin patolojik olarak tamamen incelenebilmesine olanak tanır. Ben değil de, benzer iyi huylu bir deri kanseri çıksa bile hem tam tanı hem de tam te-davi sağlanmış olur. Kötü huylu deri kanseri gelişmiş ise de, tam ve detaylı tanı sağlayarak te-davinin doğru yönlendirilmesine olanak verir. Bu nedenle alınan benin patolojik incelenmesi gereklidir. Böyle doğru şekilde ben alınması kanser riskini arttırmaz, orta-dan kaldırır.


    Ben çıkarıldıktan sonra yara özel dikişlerle kapatılır. Tüm işlem 30 dk ka-dar sürer. Bura-da Estetik Cerrahinin bir işi en az izle tamamlama farkı ortaya çıkar. Benin etrafın-da salim dolu ile alınması, kalacak olan izin benden birkaç mm daha uzun olmasına neden olur, ancak risk almamak için buna değer. Genellikle 4-5 mm çapın-daki bir benin alımın-dan sonra 8-10 mm uzunluğun-da kırışıklık benzeri bir iz kalır, ancak bu iz daha az dikkat çekecek şekilde planlanır (örn alın kırışıklık çizgisi gibi)


    Mü-dahalenin ardın-dan bir pansuman yapılır ve yara kapatılır ve hasta hemen evine veya işine dönebilir. Lokal anestezinin etkisi 2-3 saat sonra geçer ve 1-2 gün için hafif sızlama tarzın-da bir ağrı oluşturabilir. Bunu orta-dan kaldırmak için ilk günlerde ağrı kesici tabletler, önerilir. Bazı mü-dahalelerden sonra antibiyotik kullanımı da önerilebilir. Belli dönemlerde kontrole çağrılır ve pansuman yenilenir. Genellikle ilk 2 gün, günlük kapalı pansuman yeterlidir, sonrasın-da dikişler olsa da yıkanma önerilir. Alınacak dikişler varsa yerine göre 5-15 gün sonra alınır. İzin daha az dikkat çekmesi için masajlar ve güneşten koruma önerilir. Bu kontroller sırasın-da patoloji raporu da değerlendirilir.


    Ben alımın-da farklı yöntemler de önerilmektedir. Lazer, bunlar-dan biridir. Ancak patolojik değerlendirme için parçanın yukarı-da anlatıldığı gibi çıkarılması gerekir. Lazer ile yakılarak benin uzaklaştırılması patolojik inceleme şansını engeller. Ayrıca derinin derin katlarına uzanan benleri lazerle yakarak almak, o bölgede benden biraz geniş çukur şeklinde bir ize neden olur. Ayrıca benin tamamının alındığı şüphelidir. Radyo frekans yüzeysel traşlama veya bistüri gibi kullanılır, bu nedenle bırakacağı iz lazerdeki gibi bir çöküklük veya cerrahideki gibi bir çizgi olabilir. Kimyasal veya kriyoterapi (dondurma) yöntemleri de çevre doku hasarı nedeniyle geniş bir iz bırakabilir.

     


    Burada baya bi anlatmış yardımı dokunur sanırım :/


    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam saolasın üşenmeden hepsini okudum. Cuma günü gidiyoruz bakalım. Hemen alırlarmı acaba. Yoksa dokuları inceleyip şu gün, bu gün gel mi derler

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Sırtımda fazlaca ben olduğu için bir şeylerden şüphelenmiş olacaklar ki cerrahi müdahale ile bir tane beni kontrol için aldılar, dikiş attılar, izi kaldı. 


    vatandaşa kafam girsin!..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetBABA
    NetBABA's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2005
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    NetBABA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben 2 yöntem biliyorum ve uyguladım, 1 tanesi doktor kontrolunde gerekli araçlarla aldırmak diğeri kibrit ile yakarak beni yok etmek :D


    -----------------------------

    hoca naptın. Sonra pamuğu tıkamasınlar :d


    -----------------------------

    gerçekten işe yarıyor.1. kibritten sonra sinir kalmıyor,sonra yak yakabildiğin karar.İlk kolumda test ettim ,2.burnumun altında bıyıkları tıraş ederken kesiliyordu.Acaip te kan akıyordu şimdi çok rahatım...


    Umudumu bu güne bağlamadım ki yarınım dan umutsuz olayım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Hocalar baya geç oldu ama. Hastaneye gittim, plastik cerrah vardı. Baktı, daha sonra da bunu cerrahi operasyonla alırsak iz kalır. Git cildiyeye baksınlar, iyi huylumu kötü huylumu. Oradanda lazer ile aldır dedi. 

Toplam Hit: 11009 Toplam Mesaj: 52