folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zıpkınla Balık Avından Anlayanlar



Zıpkınla Balık Avından Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaslar merhaba ben zıpkınla balık avına başlamak için bir zıpkın satın almak istiyorum,aklımda 75'lik yılmaz zıpkın var sizce bunu satın almalımıyım önerileriniz nelerdir


    ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Realist bunu yazdı

    arkadaslar merhaba ben zıpkınla balık avına başlamak için bir zıpkın satın almak istiyorum,aklımda 75'lik yılmaz zıpkın var sizce bunu satın almalımıyım önerileriniz nelerdir

    yasah gardaşım yasah , para cezası ve zıpkınına el koyuyorlar benden söylemesi. kurs görmen gerekiyor , jandarma tutar kolundan götürür.

    Not: Mersinin sahil ilçesi için geçerli

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Hacı dalgiccilik forumlarına da sorununu yaz hızlı çözülür.

    skyvalet tarafından 26/Haz/14 19:02 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    zıpkın var satabilirim :D 70cm olması lazım :D 


    ZalımMadam.10.07.24
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Ben yay ile avlanıyorum :)) bowfishing yaz youtubeye

    bu arada kayseri civarında olup bu işe merakı olanlar beni bulsunlar yay ile balık avı

    normal tüfekle domuz avı :) biraz adrenaline ihtiyacımız var 

    bladex38 tarafından 26/Haz/14 22:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek

    Yasaya göre hiçbir şekilde belge gerekmeden zıpkın kullanabilirsin. Sadece dalışa yasak bölgelerde suya girmen yasaktır. Örneğin askeri bölgeler vs. bunun harici her yer serbest.. 75 Yılmaz zıpkın başlangıç için idealdir diyebilirim. Makarasızdır eğer acemi şansına büyük bişey rast gelir de vurursan muhtemelen ipin kısa geleceği için yırtıp kaçacaktır. Ama 1 kiloya kadar olan balıkları rahat söndürürsün. Zıpkın almakla iş bitmez diğer ekipmanlar yani (kemer,bıçak, ağırlık, fener, palet, maske, şnorkel, şamandıra vs)  ve herşeyden önemlisi dalış konularında bilgi sahibi olman lazım.

    Balıkları tanımalısın örneğin hangisi yenir yenmez, hangisi zehirlidir, hangisinin türü tehlikede vurmak yasak? Mesela ağırlık kullanmadan kolay kolay dalamazsın. Veya kulak eşitleme yapmazsan muntazam bir başağrısı çekersin. Kulaklarında problem olur. Mesela Şenkop (Sığ su bayılması) nedir, ne gibi durumlarda meydana gelir? Bunları bilmelisin.. Mesela balıkçılar kıyıya paralel ağ atıyorlar Allah korusun takılabilirsin bunun için bir bıçağın olması lazım. Veya deniz trafiğinin yoğun olduğu yerlerde zıpkıncı şamandırası kullanman lazım. Ve mümkün mertebe beraber dalışa gideceğin bir badin olmalı.. Başka soruların olursa bana özelden ulaşabilirsin.

    TR-SCOPJE tarafından 26/Haz/14 21:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Uzun uzun yazardim ama gerek yok.

    Zipkinci.com a bak.

    Ayrica belge falan da gerekmez. Amatör balikcisin sen. Sirkulerde de yazar.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Şu balıklara yapılan eziyet başka hiçbi haywana yapılmamıştır ha


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ben çıplak elle yakalıyorum

    istersen videoya çekebilirim tekniğimi

    şaka şaka vejeteryanım işim olmaz pis kokulu balıkla :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    ben çıplak elle yakalıyorum

    istersen videoya çekebilirim tekniğimi

    şaka şaka vejeteryanım işim olmaz pis kokulu balıkla :D

    Hocam çıplak elle en kolay pantolon balığı yakalarsın.. :) Şaka bir tarafa ben de deniz tutkunu balıksever olarak dere ve göl balıklarını yiyemiyorum gerçekten batağa çalan bir koku oluyor üstlerinde..


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    balık avı tutkudur.


    Naber la?
Toplam Hit: 2193 Toplam Mesaj: 19