Zippo Çakmak
-
zippo bir tutkudur
ama muhtar çakmağınıda yabana atmamak gerek
-
farkı az ama etkisi cok diyelim zippo benziniyle yanıyor yine cok kısa surede taşı bitiyor çakma zipponun ruzgarda sönüyor taşla tek çakışta yanmadıgı zaman cok oluyor sekilleri durusu bile dandik yani dandik :W
-
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
orjinal zippo kullanmayan bilemez (:
-----------------------------
İşte konunun özü burda.
Parasına yazık diyenlerede sadece bir soru soracağım son 5 yılda kaç çakmak aldılar acaba şu 50 krş 1 tl liklerden(:
Ben son 5 yılda sadece 1 zippo aldım garantiside var :) ha şimdi kimin parasına günah.Birde karizması şekli var onlarda çabası söylemiyorum bile. -
yarın arkdaşdan kararlaştırdıgım zıppoyu alıcam uerınde zıppo yazısı vr ve u.s nasıldır ıymıdır bılmem ama alıyorum bıde taşını her çakmakçı takar dımı cok bı zorlugu yoktur dimi ? bıde yarın 5 tllık alıp bakıyım :d
-
Çakma zippo alacaksan dışı sadece metal olanlardan al demir olanlardan boyasız. sonra gitti herhangi bi dükkandan 10 liraya orjinal zippo motoru al. değiştir çakmasıyla. okadar.
-
HoLYSeRo bunu yazdı:
-----------------------------
yarın arkdaşdan kararlaştırdıgım zıppoyu alıcam uerınde zıppo yazısı vr ve u.s nasıldır ıymıdır bılmem ama alıyorum bıde taşını her çakmakçı takar dımı cok bı zorlugu yoktur dimi ? bıde yarın 5 tllık alıp bakıyım :d
-----------------------------
Taşını sende takabilirsin çok basit asıl zevkide bu bnce doldurmak fitili değiştirmek taşı yenilemek -
hocam merak işde ılk defa kullancam pek anlamam ama zamanla hallderım öğrenırım ınş aldıgım orjınal zıppodurkı öyle gozukuyo gercekden youtubede vıdeolar fln gıbı olursa cok guzel olur o şekılde sönmezse sonuce tekrar yaanrsa :D
-
yanlız tabi her orjinal zippo iyi değildir.
zippo alınca gidip 80-90 liraya artislik yapamazsın.
onların tarihleri var üretim tarihleri xxı xı ıı 2008 fln filan. genelde 90 öncesi zippolar daha kaliteli ürünlerdr
-
hoca ayrıca orjinal zippo alıcaksın da bide onun benzini önemli :D gidipte ucuz olsun diye 1-2 tl ye zippo benzini diye satılanlardan alma. çakmağı aldığın yerde onunda kalitelisi vardır. zaten benzinin kokusundan anlar bilen biri çakma zippo benzini olduğunu :D
-
anarsist_manyaq bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ayrıca orjinal zippo alıcaksın da bide onun benzini önemli :D gidipte ucuz olsun diye 1-2 tl ye zippo benzini diye satılanlardan alma. çakmağı aldığın yerde onunda kalitelisi vardır. zaten benzinin kokusundan anlar bilen biri çakma zippo benzini olduğunu :D
-----------------------------tabi canım git bi total yada opet e doldursunlar sana
