Zumsuk (Ayrox.Org) 2. Kez Hacked

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    edit: neyse.

    geçmiş olsun.

    yine bişeyler daha öğrenmiş olman gerek. ;)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    under rullz banlamış herifi.


    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    The_EsT bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://zone-h.org/archive/notifier=turkguvenligi.info

    http://zone-h.org/archive/notifier=Agd_Scorp

    http://zone-h.org/archive/notifier=Thehacker

    http://zone-h.org/archive/notifier=Cr@zy_King

    http://zone-h.org/archive/notifier=BLaSTER

    http://zone-h.org/archive/notifier=www.turkguvenligi.info


    -----------------------------
    annenle sıkıntı yaşamışsın dostum sen


    -----------------------------
    sende hocam.

    ~~

    est kac yıllık arkadasımdır yaptıgı yanlstır bişey demiyorum ama gelip buraya arkadasmn annesine laf atamazsn.

    indexde adı flnda gecmiyor ne oldugunu bilmiyorum zaten, tbt müridinin tbt müridine attıgı bi kazık deil gibi gozukuyor ( estle alakası yk gibi. )


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    The_EsT bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://zone-h.org/archive/notifier=turkguvenligi.info

    http://zone-h.org/archive/notifier=Agd_Scorp

    http://zone-h.org/archive/notifier=Thehacker

    http://zone-h.org/archive/notifier=Cr@zy_King

    http://zone-h.org/archive/notifier=BLaSTER

    http://zone-h.org/archive/notifier=www.turkguvenligi.info


    -----------------------------
    annenle sıkıntı yaşamışsın dostum sen


    -----------------------------
    sende hocam.

    ~~

    est kac yıllık arkadasımdır yaptıgı yanlstır bişey demiyorum ama gelip buraya arkadasmn annesine laf atamazsn.

    indexde adı flnda gecmiyor ne oldugunu bilmiyorum zaten, tbt müridinin tbt müridine attıgı bi kazık deil gibi gozukuyor ( estle alakası yk gibi. )


    -----------------------------

    bu zevatların taşeronluğunu yapan arkadaşın taşeronluğunu yaptığı kişiler zumsukun sitesine atılan ilk index te zumsukun anasına ulu orta küfür ettiğinden haberi var mı acaba o ne kadar delikanlılık oluyor onu soruyorum bende sana siteye atılan ilk indexin ilk cümlesinde ne yazıyordu okumuşsundur.

    zumsukun sitesinde açık buldun hackledin tamam bravo hadi onu geçtim adamın kişisel sitesinde koş ananı bilmemne yapıyorlar diye yazı yazmak bu zerzevatların  şerefsizliğini ortaya koyuyor Turkguvenliği mi? orda ismi geçenlerin alayı şerefsiz adamın kişisel sitesi tüm arkadaşları belki ailesi giriyor okuyor adamın anasına küfür etmek ne oluyor 

    bu mu milliyetçilik bu ezikliktir eziklik


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokYeleliBozkurt
    GokYeleliBozkurt's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    hakaretler falan varsa eğer indexlerde ver mahkemeye gitsin en güzeli o bence.. adam akıllı uyarı indexi atmasını bilseymiş. hem birde değil ikincisiymiş. bence hiç uğraşma ver mahkemeye hocam ne kadar para gidiyorsa gitsin..bırak biraz onlar gitsin gelsin mahkemelere falan :D  yargılama masraflarını karşı taraftan çatır çatır alırsın :) yapan elemanlarıda elimizle koymuş gibi buluruz yargı ve emniyetin bulmasını sağlarız.tıpkı ankarada patlayan bombalarla ilgili yorum yapan adrenalin gibi :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca

    http://www.facebook.com/artiktek?ref=search&sid=804388208.2875546222..1

    al bi tanesi bu.Diğerlerinede ulaşılır.Dahası tahribattanda iplere ulaşılır.Bulunacak olduktan sonra her şekilde bulunur.Zaten elemanın davası falan var, mahkemeye versek gümler mi ? Gümler.

    Her türlü gider yani.

    priv8coder@gmail.com diye facebooktan direkt çıkıyor.Diğerleride var, onlarıda buluruz.Sıkıntı değilde kimse bulaşmayınca iyice artistleşmişller.Kimse bize birşey yapamaz diye.Fakat böyle bir suç 2 yılmış.

    Belalarını bulurlar sonunda.Bu adamlardan yana bir problemim yok.Sql injection değil, büyük ihtimalle başka bir saldırı geldi.Sorun bunu çözmem.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.

    konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.

     

    unutmamak lazım:

    Uyarı

    Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan  sorumluluk kabul etmez.

     


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    nukeshore bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.

    konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.

     

    unutmamak lazım:

    Uyarı

    Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan  sorumluluk kabul etmez.

     


    -----------------------------

    uyarı kavramın database e zarar verip dataları değiştirmekse sen bi uyarı kavramını ogren ayrıca başarılı olabilcek başka sitemi yok hadi var dielim bunu bildirme şekli böylemi olmal misyonu vizyonunu tutmuo

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    nukeshore bunu yazdı:
    -----------------------------

    demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.

    konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.

     

    unutmamak lazım:

    Uyarı

    Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan  sorumluluk kabul etmez.

     


    ----------------------------- 

    tabi herkes hacklediği siteyi gelip buraya yazmalı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Zumsuk hata yaptığın kodu bulana kadar sitene wordpress kurmanı öneririm urlleri kendi blogunda kullandığın biçimde oluşturabilirsin. Hem pratik hem de binlerce kişi geliştiriyor wordpressi hacklenme ihtimali çok düşük.


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
Toplam Hit: 12730 Toplam Mesaj: 64