

Zumsuk (Ayrox.Org) 2. Kez Hacked
-
edit: neyse.
geçmiş olsun.
yine bişeyler daha öğrenmiş olman gerek. ;)
-
under rullz banlamış herifi.
-
Fcuk bunu yazdı:
-----------------------------
The_EsT bunu yazdı:
-----------------------------
http://zone-h.org/archive/notifier=turkguvenligi.info
http://zone-h.org/archive/notifier=Agd_Scorp
http://zone-h.org/archive/notifier=Thehacker
http://zone-h.org/archive/notifier=Cr@zy_King
http://zone-h.org/archive/notifier=BLaSTER
http://zone-h.org/archive/notifier=www.turkguvenligi.info
-----------------------------
annenle sıkıntı yaşamışsın dostum sen
-----------------------------
sende hocam.
~~
est kac yıllık arkadasımdır yaptıgı yanlstır bişey demiyorum ama gelip buraya arkadasmn annesine laf atamazsn.
indexde adı flnda gecmiyor ne oldugunu bilmiyorum zaten, tbt müridinin tbt müridine attıgı bi kazık deil gibi gozukuyor ( estle alakası yk gibi. ) -
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
Fcuk bunu yazdı:
-----------------------------
The_EsT bunu yazdı:
-----------------------------
http://zone-h.org/archive/notifier=turkguvenligi.info
http://zone-h.org/archive/notifier=Agd_Scorp
http://zone-h.org/archive/notifier=Thehacker
http://zone-h.org/archive/notifier=Cr@zy_King
http://zone-h.org/archive/notifier=BLaSTER
http://zone-h.org/archive/notifier=www.turkguvenligi.info
-----------------------------
annenle sıkıntı yaşamışsın dostum sen
-----------------------------
sende hocam.
~~
est kac yıllık arkadasımdır yaptıgı yanlstır bişey demiyorum ama gelip buraya arkadasmn annesine laf atamazsn.
indexde adı flnda gecmiyor ne oldugunu bilmiyorum zaten, tbt müridinin tbt müridine attıgı bi kazık deil gibi gozukuyor ( estle alakası yk gibi. )
-----------------------------
bu zevatların taşeronluğunu yapan arkadaşın taşeronluğunu yaptığı kişiler zumsukun sitesine atılan ilk index te zumsukun anasına ulu orta küfür ettiğinden haberi var mı acaba o ne kadar delikanlılık oluyor onu soruyorum bende sana siteye atılan ilk indexin ilk cümlesinde ne yazıyordu okumuşsundur.
zumsukun sitesinde açık buldun hackledin tamam bravo hadi onu geçtim adamın kişisel sitesinde koş ananı bilmemne yapıyorlar diye yazı yazmak bu zerzevatların şerefsizliğini ortaya koyuyor Turkguvenliği mi? orda ismi geçenlerin alayı şerefsiz adamın kişisel sitesi tüm arkadaşları belki ailesi giriyor okuyor adamın anasına küfür etmek ne oluyor
bu mu milliyetçilik bu ezikliktir eziklik -
hakaretler falan varsa eğer indexlerde ver mahkemeye gitsin en güzeli o bence.. adam akıllı uyarı indexi atmasını bilseymiş. hem birde değil ikincisiymiş. bence hiç uğraşma ver mahkemeye hocam ne kadar para gidiyorsa gitsin..bırak biraz onlar gitsin gelsin mahkemelere falan :D yargılama masraflarını karşı taraftan çatır çatır alırsın :) yapan elemanlarıda elimizle koymuş gibi buluruz yargı ve emniyetin bulmasını sağlarız.tıpkı ankarada patlayan bombalarla ilgili yorum yapan adrenalin gibi :)
-
hoca
http://www.facebook.com/artiktek?ref=search&sid=804388208.2875546222..1
al bi tanesi bu.Diğerlerinede ulaşılır.Dahası tahribattanda iplere ulaşılır.Bulunacak olduktan sonra her şekilde bulunur.Zaten elemanın davası falan var, mahkemeye versek gümler mi ? Gümler.
Her türlü gider yani.
priv8coder@gmail.com diye facebooktan direkt çıkıyor.Diğerleride var, onlarıda buluruz.Sıkıntı değilde kimse bulaşmayınca iyice artistleşmişller.Kimse bize birşey yapamaz diye.Fakat böyle bir suç 2 yılmış.
Belalarını bulurlar sonunda.Bu adamlardan yana bir problemim yok.Sql injection değil, büyük ihtimalle başka bir saldırı geldi.Sorun bunu çözmem.
-
demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.
konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.
unutmamak lazım:
Uyarı
Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan sorumluluk kabul etmez.
-
nukeshore bunu yazdı:
-----------------------------
demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.
konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.
unutmamak lazım:
Uyarı
Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan sorumluluk kabul etmez.
-----------------------------uyarı kavramın database e zarar verip dataları değiştirmekse sen bi uyarı kavramını ogren ayrıca başarılı olabilcek başka sitemi yok hadi var dielim bunu bildirme şekli böylemi olmal misyonu vizyonunu tutmuo
-
nukeshore bunu yazdı:
-----------------------------
demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin.
konuyu açan arkadasın banlanma sebebi bir siteye sql enjekte edip başarılı olmaksa bu yalnış, he usluptur adamlık şeklidir bunlarda arıza varsa bi sozum yok. ama sql koyup uyardı diye kimse kimseye kızmasın özellikle bu sitede.
unutmamak lazım:
Uyarı
Webmaster, siteye giren arkadaslarda olusabilecek psikolojik rahatsizliklardan sorumluluk kabul etmez.
-----------------------------tabi herkes hacklediği siteyi gelip buraya yazmalı.
-
Zumsuk hata yaptığın kodu bulana kadar sitene wordpress kurmanı öneririm urlleri kendi blogunda kullandığın biçimde oluşturabilirsin. Hem pratik hem de binlerce kişi geliştiriyor wordpressi hacklenme ihtimali çok düşük.