folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek



1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    1234567B bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı

    Abi bu 6 aydaki sır nedir bir türlü çözemedim.

     

    Açıp bir baksaydınız çözerdiniz, 6 ay sembolik bir süre, belki de 6 ay yaşamayacak bile..

    "..kalın bağırsağım tamamen alındı. Şuanda 22 santimlik bir metal pipetle yaşıyorum. Acilen ince bağırsak nakli olmam gerekiyor.."


    Ehl-i Byte
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    twitter trends de görüp merak etmiştim kim bu refika diye, bu başlığı görünce aha dedim kesin bu ve doğruymuş.

    umarım kimse Refiye üzerinden siyaset yapmaz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    bağış yapabilecegimiz bir yer yokmu az çok neyse elden gediyse


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    1234567B bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı

    Abi bu 6 aydaki sır nedir bir türlü çözemedim.

     

    Açıp bir baksaydınız çözerdiniz, 6 ay sembolik bir süre, belki de 6 ay yaşamayacak bile..

    "..kalın bağırsağım tamamen alındı. Şuanda 22 santimlik bir metal pipetle yaşıyorum. Acilen ince bağırsak nakli olmam gerekiyor.."

    Abi bu kast etmeye çalıştığınız şeyi bizde biliyoruz.

    Rasyonel mantıkta bir zaman dilimi içerisinde hep mi 6 ay kullanılır ki örnekleride vardır 6 ay denip daha uzun yaşayan bir ton vardır abi.

    Yani benim görüşüm böyle bir şey denmemesi bunun üstünden rant sağlanmaması, çok kısa bir ömrü oldu densin abi dahada etkili 6 ay deyince ulan 5 ay daha burdayız gibi bir durum oluyor saçma bence.

    Acilen acile kaldırılıp ameliyata girmesi gereken biri için nasıl 6 ay denir. Ey gidi ey.


    He is not anymore.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    güzel kızmış yazık, bu arada iban a TR540001200930400001036291

    Girmiş olduğunuz IBAN geçerli değildir. diyo :| deneyen var mı la


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    bugün ben açacaktım içim acıdı. İkilemde kaldım ama açmadım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    "Son olarak size teşekkür ediyorum, çünkü 23 yaşında genç bir kızı ölümün kollarına ittiniz." 

    ...

    Çok kötü bişey yahu, eğer o mektuba cevap vermezse buradan çok değerli sağlık bakanımızın  ç.lköçhjkl

    EnableTurk tarafından 13/Oca/13 22:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Samimiyetimizin, laubaliliğimizin sebebi maphus yatmamış olmamız değil. ᵉᶰᵃᵇˡᵉᵗᵘʳᵏ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    daha az paraları bulamadığı için ölenler var !


    ATATÜRK ve İSLAM arasında seçim yapmak zorunda değilsin. ATATÜRK'e teşekkür et, ALLAH'a şükür et.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

     

    İmparatora ulaşıldı, devam beyler, bu kadar zor olmamalı!


    Ehl-i Byte
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.barsak.org/forum/viewtopic.php?t=882

    Buraada bir arkadaş anlatıyor türkiyede tedavisi varmiş sanırım böyle bir hastalık ise


    bence mayami ye gitmesine gerek yoktur türkiye de de çok iyi doktorlar var


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
Toplam Hit: 8199 Toplam Mesaj: 88