folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek



1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    güzel kızmış yazık, bu arada iban a TR540001200930400001036291

    Girmiş olduğunuz IBAN geçerli değildir. diyo :| deneyen var mı la

    TR540001200930400001036291 numara bu hocam. kabul ediyor. c/p değil elle yaz hocam ..

    edit: yok ya çok da mal değilimdir..

    joe_black tarafından 13/Oca/13 22:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

     

    İmparatora ulaşıldı, devam beyler, bu kadar zor olmamalı!

    Bu adamı günahım kadar sevmem ama yiğidi öldür hakkını yeme arkadaş.

    Helal olsun şu hareketi karşısında elini öperim..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Haber yayılırsa yardım eden çıkacaktır elbet.Biz de ancak dualarımızla eşlik ediyoz :/


    طדṮ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    delimiyim ben?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    yazık güzelde kızmış 1 milyon dolar 2 milyon tl yapıyor


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    Sen söyledikten sonra benim de dikkatimi çekti ama en azından safımız belli olsun hacı


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    1 milyona insan mı yaratıyorsunuz amk ya o nasıl bi paradır ya bana yalan gibi geldi hacılar ya bunun tüm bağırsağı + kalp akciğer max 500k eder :/ ne ameliyatı olacak tam olarak bilen var mı ?


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
Toplam Hit: 7853 Toplam Mesaj: 88