folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek



1 Milyon Dolar Bulamazsa Ölecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    inşaatçı aliyi çıkartın tv progrmına verin gazı olay tmamdır cebinden cıkarır o parayı ..


    ....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|

    Hocam hayat bu kadar derinlemesine düşününce baştan aşşağı çıkmaza girer zaten. Bence bu kadar düşünmemek lazım eğer durumun varsa yardım edeceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|

    Hocam hayat bu kadar derinlemesine düşününce baştan aşşağı çıkmaza girer zaten. Bence bu kadar düşünmemek lazım eğer durumun varsa yardım edeceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....

    iyide hocam düşün 1m $ ile 20-30 kişinin hayatımı 1 kişinin hayatımı bu karar senin elinde olsa ne dersin ?

    FOXXLY tarafından 14/Oca/13 00:46 tarihinde düzenlenmiştir

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sabunsuz
    Sabunsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    La herşey paramı insan hayatı söz konusu burda devlet birşey yapamıyomu para yok diye vatandaş ölecek bu nasıl bi saçmalık


    Ben bu insanları anlamıyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    1 milyon dolar nedir bea aya çıkarıp orda mı tedavisini yapacaklar bu kızın. ama baya ses çıkarttı tatlıses filan da girdiyse işin içine toplanır muhtemelen o para. kız güzelmiş bu arada.


    . . .. . ... .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|

    Hocam hayat bu kadar derinlemesine düşününce baştan aşşağı çıkmaza girer zaten. Bence bu kadar düşünmemek lazım eğer durumun varsa yardım edeceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....

    iyide hocam düşün 1m $ ile 20-30 kişinin hayatımı 1 kişinin hayatımı bu karar senin elinde olsa ne dersin ?

    Böyle bir seçim yapmam cidden zor olurdu ama durum  buysa 2m$ arardım sanırım. ilk 1m$ ı en acillere paylaştırırdım.

    R3D tarafından 14/Oca/13 00:52 tarihinde düzenlenmiştir

    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|

    Hocam hayat bu kadar derinlemesine düşününce baştan aşşağı çıkmaza girer zaten. Bence bu kadar düşünmemek lazım eğer durumun varsa yardım edeceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....

    iyide hocam düşün 1m $ ile 20-30 kişinin hayatımı 1 kişinin hayatımı bu karar senin elinde olsa ne dersin ?

    Böyle bir seçim yapmam cidden zor olurdu ama durum  buysa 2m$ arardım sanırım. ilk 1m$ ı en acillere paylaştırırdım.

    2 bin liraya ölecek adam bu ona da yardım edelim hacı.


    . . .. . ... .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek
    Buremba bunu yazdı
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    R3D bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı
    ayhun bunu yazdı
    hukuk kazanan birinin dilekce ornegi bitirdi beni. kusura baayin ama reklam kokuyor biraz

    o para ona toplanırsa şayet;

    1-2 bin tl 'ye ihtiyacı olanlar ne olacak? konuyu matematiğe vurursak;

    ortalama ölüm kalım hastalıklarında kabataslak 100 bin tl'ye ihtiyaç duyulsa 18 kişinin hayatı kurtarılır. 18 kişi mi? 1 kişi mi? bu para bu kişiye toplanırsa diğer 18 kişi için bşeyler yapacakmısınız? o 18 kişinin hakkına girmiş olmuyor musunuz? bu kişi içinde bencilce bi durum olmuyor mu? her önüne gelen böyle yardım mı toplasın?

    ve 1 milyon dolar ne demek yaa? lan insan vücudu bu. organ mafyası bile ne kadar para isteyebilir?

    konuşulan rakamlara dikkat edin. bu kadarda duygusal olmayın. geçen sene 3 bin tl para bulamadım ben. işler karışsaydı ya beni vururlardı yada intihar ederdim. öyle 6 ayım bile yoktu. her an ne olacağı meçhul? hadi buyur burdan yak...

    işte böle düşününe işin içinden çıkılmıyo. bian bende öyle düşündümde çıkamadım :|

    2-3 bin lira için bile onlarca ölen insan var bu memlekette.

    tabi bu demek değilki bu kızcağız ölsün ama işte çıkmazada girmiyo değil insan :|

    Hocam hayat bu kadar derinlemesine düşününce baştan aşşağı çıkmaza girer zaten. Bence bu kadar düşünmemek lazım eğer durumun varsa yardım edeceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....

    iyide hocam düşün 1m $ ile 20-30 kişinin hayatımı 1 kişinin hayatımı bu karar senin elinde olsa ne dersin ?

    Böyle bir seçim yapmam cidden zor olurdu ama durum  buysa 2m$ arardım sanırım. ilk 1m$ ı en acillere paylaştırırdım.

    2 bin liraya ölecek adam bu ona da yardım edelim hacı.

    Hocam bende para basan biri değilim hatta meteliksizin biriyim ama demek istediğim mevzu sayılar değil 20-30 kişiyi kurtarabiliyorsak kurtaralım elbette ama neden bu kişi sayısı 21 ya da 31 olmasın... hayat güzel be hacı yazık kıza gencecik daha... bunu anlatmaya çalışıyorum....


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    deceksin elinden geldiğince fazlada kafa yormayacaksın.....

    iyide hocam düşün 1m $ ile 20-30 kişinin hayatımı 1 kişinin hayatımı bu karar senin elinde olsa ne dersin ?

    hocam hangi 20-30 kişiden bahsediyorsunuz siz? 50-60 bin lira için ölecek veya ölmüş insanlar yok demiyorum var fakat şu anda haberlerde ve gündemde olan bu kız eğer bunun reklamı yapılırsa sadece zengin iş adamlarının bağışlarıyla bile bu para toplanır.( ha eğer olay kolpa değil de gerçekse.) bizim milletimiz yufka yüreklidir eğer o 20-30 kişiden de gündeme gelen olsa ona da yardım edilir. ama bu iş niye türkiye'de olmuyor niye bu kadar pahalı oluyor falan filan gibi şeyleri düşünmez. 

    sanki ortada 50 bin dolara ihtiyacı olan 20 kişi bi de bu kız varmış gibi konuşuyorsunuz. bize düşen bunun reklamını yapıp daha fazla insana ulaşmasını sağlamak. ya da gönlümüzden kopan bi miktar olursa bağış yapmak.


    g2k[et]tahribat[dat]com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    1 milyon dolar bana inandırıcı gelmiyor


    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 8180 Toplam Mesaj: 88