Bir Gün Uyuyup Bir Gün Uyumamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Bende sabah 9 da yatıyorum akşam 4-5 gibi kalkıyorum bence en ideali bu saatler arası :D :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Hocam sıçmak, yemek yemek nasıl bir ihtiyaçsa uyumakta ihtiyaç. Ha şu var. Gereğinden fazla yemek yersin şişersin, kilo alırsın, rahatsızlanırsın. Uykuda böyle gereğinden az veya fazla yaparsan tabiki etkisi olur. İhtiyacın olan şeyi es geçme. Kararınca al.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    DrKill bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam sıçmak, yemek yemek nasıl bir ihtiyaçsa uyumakta ihtiyaç. Ha şu var. Gereğinden fazla yemek yersin şişersin, kilo alırsın, rahatsızlanırsın. Uykuda böyle gereğinden az veya fazla yaparsan tabiki etkisi olur. İhtiyacın olan şeyi es geçme. Kararınca al.


    -----------------------------
    Profilimden actgim konuya bakabilirsiniz: Uyku Neden Gerekli

    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    gidip birkaç saatin hesabını yapmayın, zaten uyumadığınız zamanda beyniniz yarım çalışıyor, reflefksler azalıyor. uyuyabiliyorsanız uyuyun, sonra çok çekersiniz.


    . . .. . ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    çok dağılıyosun hocam. hemen hemen öyle yaşıyorum. gözaltı torbacıkların erken yaşlanma, aşırı yorgunluk, uyandığında baş ağrısı, kötü espri yapma gibi sorunları var:D eğer mecbur değilsen düzenini bozma derim. daha sonrasında kolay kolay dönemiyosun. daha çok uyanık kalıyosun, uyuyamıyosun falan filan. piç oluyo hayatın falan filan.. artıları olarak sabah sporu yapabiliyon, koşuya çıkabiliyosun. kafan on numara oluyo sürekli:d


    troll
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    ben de genelde aynısını yaparım mesela dün 0 uyku, bugun 7 saat uyku ile ayaktayım, yalnız uyarayım boş bi gününde acısını çıkartıyosun 10-12 saat uyuyarak.


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek
    oncelıkle sunu soylıyım ınsan enerjı kazanmak ıcın uyumaZ cunkı 8 saat uyuyan bırı yaklasık 50 kalorı enerjı kazanır(ıce tea 150 cal) ınsan beynını dınlendırmek vucudu duzenlemek bılgılerı kaydetmek vs. Icın uyur uyurkende hareket etmedıgı ıcın dınlenır.Konuna gelırsek yaptıgın ıse gore degısır agır bır ıscıysen ıstesende yapamassın uyursun.Ogrencıysen ders calısacaksan vs gıbı bır zıhınsen aktıvıten varsa soyle olur ılk gunKİ ogrendıklerının cok azını hatırlarsın(ogrenırsın) ıkıncı gun zaten tam randıman veremessın ve hemen hemen hıc bır ısıne yaramaz.Ayrıca uyku saatı kısıden kısıye degısır cunkı metebolızma hızı ve bunye ıle alakalı ben 7 saat uyurum dınc olurum sen 9 saat uyursun banamısın demez.Bende uykunun vakıt kaybı oldugunu dusunurum ve fazla uyudugumda vıcdan azabı cekerım o yuzden sunuda soylıyım oglen uyudugun 1 saat aksam uyudugun 2 saate bedeldır.yanı aksam 5 saat uyuyup oglen 12 1 gıbı 1 saat uyursun ıyı olur.(napolyon da buteknıgı uyguluyormus kıtaplarda napolyon 5 saat uyur derler ama oglen uyudugu yazmaz :) (not:ımla hatalarım ıcın ozur dılerım)

    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Davinci uykusu diye geçen ancak birçok islam aliminin daha önceden yapıp önerdiği,az uyumak meselesini araştırmanı tavsiye ederim.

    Bu arada elektrik vericektin sen noldu o tadları acıları farklı oluyomuymuş? 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Davinci uykusu diye geçen ancak birçok islam aliminin daha önceden yapıp önerdiği,az uyumak meselesini araştırmanı tavsiye ederim.

    -----------------------------

    Davinci uykusunu deneyeli 2 sene felan oluyor, denedim 6. günde yıkıldım. Sonra yaklaşık 24 saat uyudum. Uyandım ve yaklaşık 1 sene uykuya doyumsuzluk çektim yeni yeni kendime geliyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    GusFring bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Davinci uykusu diye geçen ancak birçok islam aliminin daha önceden yapıp önerdiği,az uyumak meselesini araştırmanı tavsiye ederim.

    -----------------------------

    Davinci uykusunu deneyeli 2 sene felan oluyor, denedim 6. günde yıkıldım. Sonra yaklaşık 24 saat uyudum. Uyandım ve yaklaşık 1 sene uykuya doyumsuzluk çektim yeni yeni kendime geliyorum.

    -----------------------------

     

    o nasıl iş öle hacı ya :| ne yaptın da böle oldun sen :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 2885 Toplam Mesaj: 24