folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Büyü Yaptıran , Büyüye İnanan Varmı Aranızda ( Kişisel Merak )



Büyü Yaptıran , Büyüye İnanan Varmı Aranızda ( Kişisel Merak )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Homo

    Beyler buyuye inanmiyorsaniz, sikiyosa gidin bi buyucuye kendinize buyu yaptirin, olanlari gorun ve sonra Tanriya inanin.

    Oyle konusmak yok, sikiyosa yaptirin..


    Madem bu dünyanın hem başı hem sonu hiç,Bu iki hiç arasında varlık olur mu hiç
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    yapmadım, yaptırmadım.

    mantıklı yollar yerine işini büyüye bağlayan insanlara acıyorum.

     


    #HAYIR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jasgues
    jasgues's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    hacilar kesinlikle vardir. bizzat olayin icinde olunca insan inanabiliyo. anneme bir zamanlar yapilmisti. insani hasta edebiliyosun, cildirtabiliyosun hatta oldurebiliyosun. inanmayan inanmasin bakalim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    Esconda bunu yazdı

    Beyler buyuye inanmiyorsaniz, sikiyosa gidin bi buyucuye kendinize buyu yaptirin, olanlari gorun ve sonra Tanriya inanin.

    Oyle konusmak yok, sikiyosa yaptirin..

    isim ver yaptırcağım, yada tanıdığın varsa sen bana yaptır günahın boynuma.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kakaO
    kakaO's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2011
    Erkek
    xxjokerxx bunu yazdı

    cin kuran-ı kerimde geciyor vardır inkar edilemez büyü ise hadislerde vardır ama yapanda yaptıranda lanetlenmişdir.

    hoca doğru demiş benm ablama yaptılar daha yeni kurtulduk. yani canlı şahitlerinden biriyim. kesinlikle inkar edilmez. Peygamber efendimiz ede yapılmıştı.


    kaka değil boko...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    bu kafayla işiniz zor.büyü nedir kardeşim ya,alın size büyü

    expelliarmus

    expecto patronum

    alohomora

    sectumsempra

    şimdi de daha tehlikelileri

    crucio - affedilmez lanet

    avada kedavra - öldüren lanet.bu büyü herhangi bir yerinize isabet ederse ölme ihtimaliniz %99,99 dur.zira bundan tek kurtulan büyücü hary james potterdır.seçilmiş kişi diyoruz ona bu yüzden

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    öyle ya da böyle inan ya da inanma herkes şunu kabul eder ki, sahtekarları ve özentileri gerçeğinden (ya da gerçekten inanandan) daha fazla olan bi konu.

    belirtmek istediğim tek bişey var; insanlar zannediyor ki karşılıksız birşey elde etme sahası bu. onun için de madem var niye zerngin olmuyor büyücüler diyorlar. oysa ki evrende kainatta (ne derseniz diyin) karşılıksız birşey yok. hem iyi anlamda hem kötü anlamda.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    cübbeli ahmet hoca'dan dinlemiştim aktarıyım büyü yoktur demek şirke düşürür, Kuran-ı Kerim'de yazıyor ve yapan yaptıran cehennemdedir buyruluyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    SeyhSamil bunu yazdı

    cübbeli ahmet hoca'dan dinlemiştim aktarıyım büyü yoktur demek şirke düşürür, Kuran-ı Kerim'de yazıyor ve yapan yaptıran cehennemdedir buyruluyor

    cübbeli ahmet hocayı .anladın sen

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Metafizik, fiziği reddeder; fizik, metafiziği reddeder. Şimdi görüyorum, duyuyorum, tadıyorum, dokunuyorum o halde varım diyenler büyüyü reddedecek; hissediyorum, düşünüyorum diyenler ise kabul edecek. Ben de kabul edenlerdenim.

    Caliber tarafından 13/Eyl/12 20:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala taş arar.
Toplam Hit: 6570 Toplam Mesaj: 59