folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Darbecileri Yargılamakta Nerden Çıktı?



Darbecileri Yargılamakta Nerden Çıktı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bu darbe ye karşı olanlar acaba darbe olmasaydı burda olabiliceklermiydi ? yoksa babaları anaları ölmüşmü olacaktı ? 

    ha ? sen mantık mantık diyen (burayı boş bırakiyim isteyen istediği gibi doldursun)

    1 bir ülke için herşeyin düzgün yürümesi düzgün yönetici ile olur örnek türk milletinin akıllı güçlü zeki ama başında yönetecek adam yoksa

    hiç bir şey yapamaması gibi ki Atatürk lider iken gördünüz neler yapıldı ki çok yaşasaydı çok daha şey yapılırdı

     

    Lidersiz kalmış bir toplum boş ne olacağı belli olmayan yakı kısmen kaos ortamı her gün birileri ölüyor

    Annem darbe yapıldığında markete gidiyormuş geri göndermişler dışarı çıkma yasağı Annanem salonun ortasına

    kenan evrenin resmini koymuş , niye ? Artık ölecek komşu cocukları gençler kalmamışta ondan

    sıra kendi cocuklarına gelmeden önüne geçilebildiği için ,, ki bu darbe olmasaydı belki ben belkide sizlerde olmıycaktınız....

     

    SEN MANTIK DİYORSUN AL SANA MANTIK İYİMİ OLDU KÖTÜMÜ OLDU BİR DAHA DÜŞÜN SONRA GEL..

     

    (sağcı solcu diye o zamanlar birbirini öldüren gençler şimdi dinci laik diye birbirine düşürülüyor hepsini dış güçler yapıo bunu anlamayan halk (başta sen )

    birbirine düşmeye devam ediyor ,, bu konuda o gün yapılabilicek başka birşey yoktu evet ama bugun var dünü değiş bugünü düşünmeliyiz

    geleceğe iyi bakmalıyız.. yoksa bizim cocuklarımız hiç olmayacak veya anasız babasız kalacak...)

     

    Tekrar düşün... bana saçma sapan şeyler anlatma en basit şeyden sana iyimi oldu kötümü oldu kanıtladım..  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    dertli   yaş : 20 

     

    sen o günleri hiç duymadın yada yaşın yaşıcak kadar büyük değil ama o gün o günleri görenler keşke bi 10 yıl daha kalsınlar dı diyor...

     

    tabi bilmeyenler de yargılansın diyor senin mantın işte bu kadar caiz. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    Darbeden sonra kimse ölmedi öldürülmedi zaten değil mi iyi oldu diyen arkadaş?

    adamlar ülkenin anasını... buna iyi oldu diyorsanız susuyorum.

     

    Bu arada;

     kanıt; Bir şeyin doğruluğu, gerçekliği konusunda kanaat verici belge, delil, iz, argüman:

    http://www.birsozluk.com/1/kanıt/

     

     

    bu da sana özel

    http://www.itusozluk.com/img.php/ac25bc4348fec39f7de4906c9e5ea41524575/gazoz+kapa%F0%FD 

     

     Not : Kızma yav =)  

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    tigin59 bunu yazdı:
    -----------------------------

    TBMM aylarca cumhurbaşkanı seçemiyordu. Altı ay başka bir konuyu bile görüşemedi, karar alamadı. Türkiye’de her gün 10, 15, 20 genç öldürülüyordu. Sağdan da soldan her gün gençlerimiz hayatlarını kaybediyordu. Biz ne yapacaktık? Bu durumu seyredecek miydik? Seyredemezdik. Başka ne yapabilirdik?”
     Diyen Kenan Evrene sapına kadar katılıyorum.Sizinde görüşlerinizi almak istedim muridler.Akılları şimdi mi başlarına geldi şerefsizlerin?


    -----------------------------
    Memleket o hale gelirken ne yapıyorlardı sorması ayıp?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    darbe nasıl yapılır ?

    1 veya 2 bardak politikacı  ..

    birkaç tutam muhalefet sopası..

    bir kaç grup zıt görüşlü  fanatiklerden oluşan,  birbirine düşecek şekilde eğitilen insan sürüsü..

    ekonomiyi sarsıp milleti işsizliğe yoksulluğa sürükleyecek  bir kilo açıklama... 

    4 tanede 4 yıldız ayarladınmı tamamdır..

    birde düğme olursa iyi olur nede olsa bir basan bulunur.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaligula ve tigin59 biraz profilinizi incelediğimde direk resimlerden çıkan anlamlar bile yetiyor şiddet ve ego tatmini meyilli olduğunuzu anlamama.

    mantıkla değil tamamen ideolojiyle düşünüp yazıyorsunuz.

    kefilinizin aynı olması ve tigin59un fetoşcu birine kefil olmaktan ban yemiş olması ise şaşırtmadı beni açıkçası.

     

    Her mantıklı insan gibi ben de sadece lafa bakmam

    profile, ideolojiye, arkadaşlarına da bakarım

    bir kişinin gerçek sözleri, gerçek niyeti veya kafasının bağımsız çalışıp çalışmadığı böyle belli olur.


    -----------------------------
    bak birader o fetocu kim bide profilimdeki kefil olduklarıma bak.58 saat ban yedim ama 5 saat sonra açıldı

    bilip bilmeden ötme. 2.si fahri korutürkle konunun ne alakası var.profilimdeki yazıya bak senin dediğinle alakası varmı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tigin59
    tigin59's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2009
    Erkek
    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    tigin59 bunu yazdı:
    -----------------------------

    TBMM aylarca cumhurbaşkanı seçemiyordu. Altı ay başka bir konuyu bile görüşemedi, karar alamadı. Türkiye’de her gün 10, 15, 20 genç öldürülüyordu. Sağdan da soldan her gün gençlerimiz hayatlarını kaybediyordu. Biz ne yapacaktık? Bu durumu seyredecek miydik? Seyredemezdik. Başka ne yapabilirdik?”
     Diyen Kenan Evrene sapına kadar katılıyorum.Sizinde görüşlerinizi almak istedim muridler.Akılları şimdi mi başlarına geldi şerefsizlerin?


    -----------------------------
    Memleket o hale gelirken ne yapıyorlardı sorması ayıp?

    -----------------------------
    tsk içinmi konuşuyorsun.zaten karışmaması gerekiyodu baştada karışmadı.ama olacak gibi değildi.bi arkadaş yazmış devrim falan e oda olmayınca..darbe kaçınılmaz oldu.yönetime biri el koyacakti kabul etsende etmesende ama bunu türk milletinin yüzyıllardır süre gelen ve en güvendiği kurum olan tsk koydu.bumu zoruna giden
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Darbeden sonra kimse ölmedi öldürülmedi zaten değil mi iyi oldu diyen arkadaş?

    adamlar ülkenin anasını... buna iyi oldu diyorsanız susuyorum.

     

    Bu arada;

     kanıt; Bir şeyin doğruluğu, gerçekliği konusunda kanaat verici belge, delil, iz, argüman:

    http://www.birsozluk.com/1/kanıt/

     

     

    bu da sana özel

    http://www.itusozluk.com/img.php/ac25bc4348fec39f7de4906c9e5ea41524575/gazoz+kapa%F0%FD 

     

     Not : Kızma yav =)  


    -----------------------------

    darbe öncesi iyi bi ortammıydı mantıklı ol ya  hemen " duyarlı insan " rolu yapma.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Soru saçma olmuş. Bu ülkenin yönetim şekli cumhuriyet değil mi?

    Bu adamlar!!!! cumhuriyete kasdetmediler mi?

    Resmen halka sen eşşeksin seçmeyi bilmiyorsun. diyip kendileri yönetime geçtiler. 

    Değiştirilmesi gereken maddeyi kendileri koymadılar mı?

    Darbe yapılmış insanlar ölmüyormuş artık. bla bla bla

    Darbeden sonra cezaevlerinde işkence görenler ne olacak. darağaçlarında canverenler ne olacak

    Askersin, hiç suçu olmayan bi adama gıcık kapıyosun yada bir sorunun var. sırf bunun için,bir gece o adamın evine baskın yaparsın çekmecelerden birine ekmek bıçağı koyup sonrada onu bulmuş gibi o adamı alır götürürsün. günlerce işkence yaparsın. 

    Güzel bişey değil mi. Ne de olsa insanlar ölmüyor artık

    Peki güneydoğuda ölen 30000 kişinin sebebi nedir. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    tigin59 anlattıklarının olanlarla nerdeyse hiç ilgisi yok

    darbe tsknın değil tsk içindeki birkaç kendinibilmezin yaptığı bir olaydır.

    biz TSKya güveniriz malum kişilere değil!

    adamlar darbe yapıp düzeni sağlayıp kenara çekilmedi, say say bitmeyecek haltlar etti sonra mecburen çekildi zaman geçince. 

    Hani bi düzen sağlasalar, bi huzur ortamı yaratsalar tamam iyi oldu derim.

    sokağa çıkmayı yasaklarsan, caddelere tankları sokarsan ölüm sayısı azalır tabi. bu huzur getirmek değildir ne yazık ki. 

     

    kendinle çelişmeyi de ihmal etmemişsin zira olaylar başlayana kadar nerdelerdi sorusuna "karışmamaları gerekiyor zaten" gibi bir yanıt vermiş aynı mesajda mecbur kaldılar demişsin tekrar. 

     kaligula, çok iyi duyarlı insan rolü yaparım, ne zaman yapacağımı da kimseye sormam izin almam. kapak mı küçük geldi anlamadım?

    darbe öncesi iyi ortam değildiyse bunun çözümü bu da değildi arkadaşım. 

Toplam Hit: 4562 Toplam Mesaj: 62