folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deniz Gezmiş ?



Deniz Gezmiş ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ultrAsker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------
    ayrıca bankada soydular bunlar..
    -----------------------------

    Soyupta ne yapmislar o paralari? Bunu bildigine gore bu sorunun cevabini da muhtemelen biliyorsundur.


    -----------------------------

     

    bilse böyle çamur atıp kaçar gibi bi yazı yazmaz... bi işe yarayacagını bilsem açıklayacagm ama bunlarn bi kulagından girer bi kulagından cıkar cünkü cok sevgili abileri ablaları öyle ögretmislerdir ve onların dısında söylenen hersey külliyen yalandır haşa inanırsan çarpılırsın


    -----------------------------

    merak etmeyin abilerin ablaların dediğiyle düşüncek değilmi kitapları okuyorum..para nurhak dağlarına gitmemişmiydi?orada thko yokmuydu?

    la  http://www.facebook.com/video/video.php?v=54997538485&ref=mf seyrettinmi bunu buradakilerinde thko ile bağlantısı olmasın sakın?


    hukukçu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    o zamanin milliyetci gencligi anlamak gercekten cok güc ve cok celiskili, düsünün adam tam bagimsiz türkiye ve kemalizm önderligi güderken bu ülkücüler neden emperyalizmi savunuyor neden amerikanin üs kurmasina seslerini cikarmayip birde alkıs tutuyorlar.. onuda gectim biri demis ki gezmis birileri tarafından kullanildi demiş , sence kullanılan taraf ülkücüler olmasin sakın....! bagimsiz türkiye diyenleri vurmak. kalabalık arasına dalıp adam öldürmek bunlari kimlerin yaptigini siz gayet iyi biliyorsunuz. bana göre kullanılan taraf ülkücüler olmustur. sizce vatan sevgisinden mi yaptılar.. hayır elbette sahsi menfaatlerinden dolayi yaptilar. oysa gezmis birak sahsi menfaatini ,idamına bile karsi cikmayacak kadar bagimsizligi savunmustur.. neden ülkücüler bagimsizligi savunmadi??? neden mustafa kemal yürüyüsünde ülkücüler yoktu... o  en önde giden türk bayragi sizin icin canınızdan degerli degilmiydi bayrak demek bagimsizlik demektir.. bi tane gezmis gibi adam gösterin bana simdi Allah askına gösterin hadi.. tam bagimsiz türkiye diyebilecek meydanlarda bagirabilecek bi cesur gösterin.. evet gezmis sol görüslü oldugu icin hep ezilenden yana saf tuttu.. ülkücüler ne zaman ezilen hakkı yenmislerden yana saf tuttu? kim güclü kim adaletsiz hep onlarin yanındaydı. bu tabi o zamanki sartlar icin söylüyorum. asala ile mücadele edip, türkiyedede bagimsiz türkiye diyenleri vuranlara ne demekli? iki ucu boklu degnek.. bi yere bakıyosun asala ile mücadele var alkıs tutacakken bunlarai bi bakıyosun bagimsizlik icin mücadele edenlere kursun sıkıyolar, şimdi bu ülkede bu ülke icin kim gercekten canıı disine takmıs acaba?

    anıtkabir bombalamak terörist bilmem ne uydurmalari hep o zamanki ülkücülerin sansasyon yaratmasi ve zaten sürekli haklı yanına ceken gezmisi halktan sogutmak icin tasarlanmis kahpece planlardan biridir.. sirf türkiyenin tam bagimsizligini istedigi icin, ezilenin yanında oldugu icin ve bu ugurda canını verdigi icin saygı duyuyorum. keske böle insanları idam sehpalarinda harcamasalardi. zaten asanlar bile pisman oldu.. bunu sizde biliyosunuz.. 

    ha birde şu var. dogal olarak atatürkün ölümünden sonra halk degerini kademe kademe yitirmeye basladi. yani sinif farklari olusturma cabalari yogun bombardiman seklinde cogalmaya basladi.. okumus tecrübeli vatansevgisini bagimsiz türkiye üzerinden yapabilen adamlar yerine meclise artik hep genelde aşiret reisleri, iş adamlari vs girmeye basladi.. demekkii artik menfaatler devri basladi.. ilk karsi cikanda işte deniz gezmisti.öyle sadece vatanı oturdugunuz yerden severseniz, oturdugunuz yere amerika üs kurar işte nah böle.... kimisi bagimsizlik icin mücadele eder canını verir. kimisi askeri  olarak vatanını korurken sehit olur. kimisi de bagimsizlik isteyenleri vurur.. Al sana Türkiye işte..


    efe: yiğit kime derler? kızanlar: sözünde durup, efesiyle ölene. efe: korkak kime derler? kızanlar: sözünden dönen, aman dileyene. efe: insan dünyaya niçin gelir? kızanlar: ölmek için!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bugün desteklediğiniz tkp dtp ile ortak aday çıkartıyor..hani nerde Atatürkçülük.

    Atatürk solcuydu diyede dolaşmayın etrafta devletçilik ilkesini okuyun


    hukukçu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Bu konunun tartışılması gerekmiyor daha önce böle konu tartışılmış ... ayrıca bu tür kitablar ve nette çok araştırma ve bilgi var mesela kitab olarak dar ağacında üç fidan var al oku...


    Kullanıcı adım Recep Tayip Erdoğan"ın Davos konuşmasından ÖNCE açılmıştır. İnanmayan Üye Olduğu Tarih kısmından bakabilir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugün desteklediğiniz tkp dtp ile ortak aday çıkartıyor..hani nerde Atatürkçülük.

    Atatürk solcuydu diyede dolaşmayın etrafta devletçilik ilkesini okuyun


    -----------------------------

    Sen de küçükken porno sitelere girip 31 çekmiyordun, şimdi yapıyorsun...

    O parti önceden şimdi böyle diye hep öyle mi olduğu anlamı çıkıyor ?

    Partiler de değişir...

     


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    bugün desteklediğiniz tkp dtp ile ortak aday çıkartıyor..hani nerde Atatürkçülük.

    Atatürk solcuydu diyede dolaşmayın etrafta devletçilik ilkesini okuyun


    -----------------------------

     

    deniz gezmişi savunmak şu an tkp ye oy vermek degil hakikaten...

     

    Atatürk denge adamıdır ona ne sadece milliyetçi ne sadece devrimci diyebiliriz hepsinin karması muhteşem bi adam... 


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Konuya yorum yazan kişilerin birçoğunun, kullandıkları avatarlar ve siyasi konularda yaptıkları yorumlardan çıkarılacak sonuçla, belli ideolojilere bağlı, sağ-sol dedikleri ayrılıkçı görüşlerin savunucusu kişilerden ibaret olduğunu tespit etmek zor değil. Birilerinin saldırmak, diğerlerinin savunma yapma gerçeğini ortaya çıkarmış.

    ---------------

    Hakkında bir sürü kitap yazılan ve 68'lerin en fazla lanse edilen bir ismini tek cümlelik (Destekleyici ya da kötüleyici) yorumlara dahil ederek, benden sonraki neslin ben den önceki nesilden hiçbir farkı olmadığını açıkca gösteriyor.

    Gerçekci kavramlarla tanımlanmayıp, abuk subuk değerlendirme ve kahve muhabbetlerinde ithaf edilen söz ve cümle dağarcıklarına mahkum edilmiş mağlubiyet, yorumun muhattabı kişilerin düşünce evreninin bir başka kişilerin fikirlerinden ibaret olduğu gerçeğini ortaya çıkarmış.

    Olayları sağ ya da sol görüş olarak nitelendirmektense, somut eylemleri biçimlendirerek nahil olduğunuz yorumu tanımsız bırakmayın.

    Deniz Gezmiş'i ya da iddia edilen eylemleri kanıtlamak, doğruluğunu ispatlamak ve anlamak için o dönemi yaşamış birisi olmak, dönemin şartlarını da göz önünde bulundurmak gerekiyor..

     Bu yazı bile yukarıda bahsettiğim kişiler için okunmayacak uzunlukta olduğu için kendi yorumumu yazmaktansa, konunun gidişatıyla ilgili eleştirilerimi yazmayı uygun gördüm.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    gerçekler zorunuza giidnce uyduruyomu oldu ? size yıllarca ezberletmişler bazı şeyleri onları papağan gibi tekrarlıyosunuz.

    deniz gezmiş kahramanmış marksist,leninist düşüncelere sahip kominizmi isteyen biri. atatürk ün '' türk aleminin en büyük düşmanı komunizmdir.'' dediği halde kahraman evet burda bi çelişki var sanki ama önemi yok tabi ezberlerinizi bozamaz bu tür şeyler. peki o kahramanınızın 1969 yılında filistindeki el fetih gerilla kamplarına gittiğini orada adam öldürme,yaralama,sabotaj,suikast,bomba yapımı gibi şeyler öğrendiğini de biliyorsunuzdur.

    türkiyeye dönüncede bu öğrendiklerini odtü de topladığı arkadaşlarına da öğretiyordu. çünkü istedikleri düzeni kurmak için silahlı profesyonellerden oluşan bir örgüte ihtiyaç duyuyolardı. bu işide yusuf aslan,sinan cemgil,hüseyin inan vs. arkadaşlarıyla birlikte kurduğu thko yapacaktır. 

    bi arkadaş soydukları paraları napıyo demiş söyleyim hemen. kurdukları bu thko şehir ve kır eşkiyalığını benimsiyordu. şehirlerdeki banka soyma,fidye için adam kaçırma eylemleri deniz gezmiş tarafından planlanıyordu. bu hırsızlıktan elde edilen paralarıda nurhak dağları başta olmak üzere kırsaldaki eşkiyaya gönderilecekti.

    bide şey var hani bu anıtkabir e yürüme gösterisi samsun'da atatürk anıtına çelenk konulmasıyla başlayan yürüyüş havza ya kadar hiçbir problem cıkmadan geldiler fakat dinlenirken aralarında tartışma cıktı cıkan tartışmanın konusu ise '' yürüyüşün geri kalan kısmına türk bayrağıyla mı yoksa bayraksız mı devam edileceği '' bu konuda son kararı vatan aşkıyla yanıp tutusan ! deniz gezmiş vermiştir. ve türk bayrağı yürüyüşten cıkartılmıştır. şimdi bazıları belki buraya foto koyabilir cıkarılmadı diye fakt yürüyüşün havzaya kadar olan kısmında vardı türk bayrağı. bu arada vatan aşkıyla yanıp tutusan deniz gezmiş bir asker kaçağı dır aynı zamanda.

     


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Concept bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

     

    hahahahah kahraman gözüyle bakmıyorum. Sadece saygı duyuyorum o kadar. Vatan hainimiyim ben

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    POLECAT bunu yazdı:
    -----------------------------

     bu arada vatan aşkıyla yanıp tutusan deniz gezmiş bir asker kaçağı dır aynı zamanda.
    -----------------------------

    Neee asker kaçağı mı??? Gebersin gitsin ya pis herif. iyiki ölmüş... Bu mudur yani?

    Arkadaşım askerliği gözünde büyütme... Eğer ki askerlik zorunlu olmasaydı, eğer ki toplumda "askerlik yapmayan vatan hainidir" diye bir görüş olmasaydı sen de yapmayacaktın askerliğini. senin askerliğe bu kadar önem vermen bile toplum baskısından...


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
Toplam Hit: 12356 Toplam Mesaj: 134