folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Devlet Akarsulari Satisa Cikariyor



Devlet Akarsulari Satisa Cikariyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    herkes bi   5 yıl daha beleş yaşayalım diye (öle sanıyolar ya zam gelmeyince) geleceğini sattı bu piç kurularına,dün Nihat Hatipoğlu hocamızı dinledim,adam diyor ki : ' Bizler torunlarımızın,geleceğimizin hakkını yiyoruz,onların nasibini tüketiyoruz...'

    Adam ne güzel söylüyor,ne gelecekleri kalıyor bizden sonraki geleceklerin ne nasipleri!!! a.k böle düzenin...


    !Ananıda alıp gideceğin günler gelecektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Savaşta milletinin, bayrağının namusunu korumak için, çocuklarına daha iyi bir hayat bırakmak için gözünü kırpmadan ölecek insanlar
    ne oluyor da iş çalışmaya normal hayatta bunu düşünmeye geldiğinde düşüne miyor?Fark ne?

    Ülkem için ilk sırada düşmana giderim diyen adam ne oluyorda Türkiyenin satılmasına göz yumuyor?
    NE oluyorda Atatürk sadece solcuların adamı olmazken chpye yani Atatürk ün kurduğu partiye sol parti olarak yaklaşılıyor?

    Neden Türkiye yi sağ,sol,Türk, kürt karma bir millet olarak düşünmüyorsunuz chp yi herkezin partisi yapıp ona oy vermiyorsunuz?

    Anlayamıyorum ben sizi savaştan farkımız ne şu anda.Elimizde tüfek olmaması mı, işgalin olmaması mı?

    Söyliyeyim o zaman akarsu satıldı, adam Türkiyeden toprak alıyor, 380 milyar dolar borç arttı 4 yılda..450 milyar dolar oldu.

    Dahası http://www.gercekdurum.tr.cx

    Eeeee ne istiyorsunuz ne bekliyorsunuz?Gelip Türkiye ye savaş açacaklarını mı sanıyorsunuz o kadar salak değiller.Zaten ülkemizi gıdım gıdım alıyorlar.

    Tebrikler bravvo iki alt yapıya 3 tane asfalt yola temmuz ayında sözde sosyal yardıma sattınız kendinizi.Zaten devletin yapması gerekendi.

    Fark ne diğer devletler bu hizmeti yapmadı size.Yapan çıktı sizde doal olarak yoneldiniz.Diğerlerinede lanet olsun görsünler ülke nasıl yönetilir.

    Bırak ya bu kadar dert yanan adam varsa neden kalkıp akpye oy veriyor satın kendinizi bir çaya... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bLuetuLips bunu yazdı:
    -----------------------------

    Söz konusu projeyle kamu eliyle değerlendirilemeyen ve boşa akan tatlı su kaynakları yapılacak barajlarda tutulacak ve tarımsal sulamada kullanılabilecek. Devlet, bütçeden kaynak aktarmaksızın tarımsal sulama barajına sahip olacak.
    Yatırımcı da inşa ettiği barajdan elde edilen suyu işletme süresi boyunca satarak hem yatırım maliyetini çıkaracak, hem de kâr edecek.
     

    Abartmayın bu kadar amk. Hükümet düşmanlığı yapcaz diye yararlı şeylere da bok atmayın.


    -----------------------------
    yararlı dediğin olay şimdiye kadar tarlasını bedava sulayan çiftçi artık parayla sulayacak 1 metre yanında akan suya para vericek kimisi senin yarardan anlayışın bu mu ??

    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    oRJiNaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    bLuetuLips bunu yazdı:
    -----------------------------

    Söz konusu projeyle kamu eliyle değerlendirilemeyen ve boşa akan tatlı su kaynakları yapılacak barajlarda tutulacak ve tarımsal sulamada kullanılabilecek. Devlet, bütçeden kaynak aktarmaksızın tarımsal sulama barajına sahip olacak.
    Yatırımcı da inşa ettiği barajdan elde edilen suyu işletme süresi boyunca satarak hem yatırım maliyetini çıkaracak, hem de kâr edecek.
     

    Abartmayın bu kadar amk. Hükümet düşmanlığı yapcaz diye yararlı şeylere da bok atmayın.


    -----------------------------
    yararlı dediğin olay şimdiye kadar tarlasını bedava sulayan çiftçi artık parayla sulayacak 1 metre yanında akan suya para vericek kimisi senin yarardan anlayışın bu mu ??
    -----------------------------
    sen tarla sulayan bir adamı gör sonra gel kaç ton su israf oldugunu görürsün. verdiği zarar vereceği paradan fazla.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    oRJiNaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    bLuetuLips bunu yazdı:
    -----------------------------

    Söz konusu projeyle kamu eliyle değerlendirilemeyen ve boşa akan tatlı su kaynakları yapılacak barajlarda tutulacak ve tarımsal sulamada kullanılabilecek. Devlet, bütçeden kaynak aktarmaksızın tarımsal sulama barajına sahip olacak.
    Yatırımcı da inşa ettiği barajdan elde edilen suyu işletme süresi boyunca satarak hem yatırım maliyetini çıkaracak, hem de kâr edecek.
     

    Abartmayın bu kadar amk. Hükümet düşmanlığı yapcaz diye yararlı şeylere da bok atmayın.


    -----------------------------
    yararlı dediğin olay şimdiye kadar tarlasını bedava sulayan çiftçi artık parayla sulayacak 1 metre yanında akan suya para vericek kimisi senin yarardan anlayışın bu mu ??
    -----------------------------
    sen tarla sulayan bir adamı gör sonra gel kaç ton su israf oldugunu görürsün. verdiği zarar vereceği paradan fazla.
    -----------------------------

    İsrailden buğday şu bu alıyoruz admalarda çok mu su var?HAyır ama damla sulama yapıyorlar.Türkiye ye yeni yeni geldi.
    İsraf olayı şimdi mi aklınıza geldi?Çiftçiye gelirken mi aklınızda.Bozuk sifonları çeşmeleri yaptırmayarak kaç çiftçinin suyunu engelliyorsunuz peki?

    Çiftçilerin durumunu git bi gör.Yazık yazık.Bir kaç ton israf olacak diye yakında domatesi 5 milyondan alırsan şaşma çünkü Türkiyede hayvancılık gibi  bitecek tarım.
    Yabancı devletlerden gelecek.O zaman aa nasıl oldu bu dersiniz.Büyük ihtimalle chp gibi başka bir parti olur.Yine mantıklı düşünemeyen insanlarımız
    'ulan adam bi geldi mahfetti ' der.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    bLuetuLips bunu yazdı:
    -----------------------------

    Söz konusu projeyle kamu eliyle değerlendirilemeyen ve boşa akan tatlı su kaynakları yapılacak barajlarda tutulacak ve tarımsal sulamada kullanılabilecek. Devlet, bütçeden kaynak aktarmaksızın tarımsal sulama barajına sahip olacak.
    Yatırımcı da inşa ettiği barajdan elde edilen suyu işletme süresi boyunca satarak hem yatırım maliyetini çıkaracak, hem de kâr edecek.
     

    Abartmayın bu kadar amk. Hükümet düşmanlığı yapcaz diye yararlı şeylere da bok atmayın.


    -----------------------------
    Eger suyunuz kalmasaydı bunun ne kadar yararlı bir sey oldugunu anlardınız.. KesinLikLe akp taraftarı degiLim oyumuda vermedim ama özeLLestirmeden yanayım.. AdamLara camur atıyorsunuz su anda gercekten de tatlı su kaynakLarının cogu bosa akıyor.. O kadar ciftci var ki suLama yaparken tonLarca suyu heba ediyor.. Bundan sonra parasını öderLerse anLarLar kıymeti zaten biz hic bir zaman eLimizdekinin kıymetini biLmedik o yüzden bu haLdeyiz..

    Su Hayattır!


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    sene 2089 türkiye satılıyor alıcılar arasında amerika ve avrupa ülkeleri var...........................


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    oRJiNaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    bLuetuLips bunu yazdı:
    -----------------------------

    Söz konusu projeyle kamu eliyle değerlendirilemeyen ve boşa akan tatlı su kaynakları yapılacak barajlarda tutulacak ve tarımsal sulamada kullanılabilecek. Devlet, bütçeden kaynak aktarmaksızın tarımsal sulama barajına sahip olacak.
    Yatırımcı da inşa ettiği barajdan elde edilen suyu işletme süresi boyunca satarak hem yatırım maliyetini çıkaracak, hem de kâr edecek.
     

    Abartmayın bu kadar amk. Hükümet düşmanlığı yapcaz diye yararlı şeylere da bok atmayın.


    -----------------------------
    yararlı dediğin olay şimdiye kadar tarlasını bedava sulayan çiftçi artık parayla sulayacak 1 metre yanında akan suya para vericek kimisi senin yarardan anlayışın bu mu ??
    -----------------------------
    Alıntı yaptığın cümlelerin sadece koyu olanlarını okusan bile anlardın, Bu projeyle birlikte, şimdiye kadar tarlasını sulayamayan çiftçi, artık tarlasını sulayabilecek.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Samsunda bizim köyde 1 gram suyla ne ayçiçeği ne buğday ne yulaf sulanmıştır.Bahsedilen çiftçiler meyve, sebzeciler.Su ve ilaç gibi bir sürü ihtiyaçları lazım.

    Damla sulama sistemi ile %90 lara varan tasarruf sağlıyor.Bilmiyorum çiftçiliğin ne kadar içindesin?
    Tabi domatese damla sulama yapıp 1 ytl civarı vermek varken suları millete satıp çiftçileri bitirip 4-5 ytl ye domates almak daha mantıklı değil mi?

    Çiftçi zaten bilinçsiz ama saçma sapan bir durumla bunca yıldır israf etti gebersinler demek saçma çünkü adamlara muhtaçıs.
    Paran varsa o başka sen kaçarsın gerçi bende kaçarım ama ben bu ülkeyi kolay kolay bırakmam o yüzden saçma işlerin hepsine karşıyım.

    Diyeceğim o ki lafı boş yerlerden anlama.Suyu israf edelim diye bir durum yok.Damla sulama sistemi ile hem çiftçiyi hem kendimizi kurtalarım.
    Ne demek ya iyi olmuş adamlar mahfediyordu satalım millete???

    Evine giren su pahallanacak, içme suyu pahallanacak.İhalede yapılmıyor kendi adamlarına yani israillilere satacaklar.NE düşünüyordun?
    Satılınca keyfimizce yaşayacağımızı mı?? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRJiNaL
    oRJiNaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Kelv1n kerdeşim ben muhalif olmak için konuşmuyorum zaten ben yanlış gördüğün noksanları sölüyorum. Su rasarrufunun çaresi akarsuları özelleştirmekten mi geçer millete suyu nası kullanacağını öğretmekten onlara az suyla çok iş yapmayı sağlayan sistemler kurmaktan mı hadi ben salağım sadece muhalif olmak için yazıyorum peki diğer bu kadar konuşan tepki gösteren aydınlarda mı salak.

    Biraz rasyonel olun. Bir sorunun birden fazla çözümü olabilir ama daha kolayı varken en son yapılıcak iş ilk yapılıyosa ve bu millete zarar veriyosa ne çiftçi boşa su harcamaktan gocunur ne de sen 5 milyona domates almaktan gocunursun o zaman

    ilerde pazarları görücez sebze meyve fiyatlarını ahh bi o zaman neden bunlar bu kadar pahallı deyin de ben göreyim sizi.


    Ne geçmiş vardır ne gelecek sonsuz bir "şimdi" vardır hiç bitmeyecek.
Toplam Hit: 7548 Toplam Mesaj: 78